moroo!
Avaudun oikeastaan ensimmäistäkertaa näille sivustoille, mutta asiaan
Siis moottorinvaihto meneillään ja tarkoitus saada coupe quattroon +200hv tehot ja joskus aikanaan sit 300hv
Tekniikan luovuttajaksi olen hankkinu 200t automaatin -81 jossa kaikki oleelliset osat.
wj:stä on imu ja pako romppeet purettu ja moottori makaakin tallin lattialla. totesin että ainakin pakosarja menee uusiksi (halkeillu) ja ehkä myös turbo (turbiini siivet lievästi sulanu), moottoria ei ole tarkoitus purkaa. Välijäähdytin on myös suunnitteilla.
Ja Kysymyksiä ois
Näitä teholukemia silmälläpitäen ja kun moottori on lattialla
nii kahtelussa ois vakiota paremmin virtaava pakosarja. paiskasin ostoilmoituksen joo.
Voihan olla että sen joutuu itse tekemään mutta kuunnellaan jos sattuis löytyy
Millaista turboa suosittelisitte, silti jos päätän uusia sen, vaikka alkuun taitaa vakiokin riittää.
K-jetronik jää käyttöön, ongelma pakosarjan suhteen muttei mahdoton. nii se täytyisi saada säätöihin mahd. tehojen kasvaessa. Vinkkejä kaipaisin etten sulata moottoria ihan heti.
Ja periaate että säädöt tehdään ite, koska jääräpäinen niin vaihtoehdoista viimeinen on huoltamo.
Jatkossa ongelmia varmaan teettää ne vähäiset sähköt mitä wj vaatii, vinkit ei pahasta
Saattaa olla, että jotain oleellista unohtui, mutta kerron kyllä ja toitottavasti teillä riittää mielenkiintoa opastaa aloittelijaa
kuvia luvassa
Avaudun oikeastaan ensimmäistäkertaa näille sivustoille, mutta asiaan
Siis moottorinvaihto meneillään ja tarkoitus saada coupe quattroon +200hv tehot ja joskus aikanaan sit 300hv
Tekniikan luovuttajaksi olen hankkinu 200t automaatin -81 jossa kaikki oleelliset osat.
wj:stä on imu ja pako romppeet purettu ja moottori makaakin tallin lattialla. totesin että ainakin pakosarja menee uusiksi (halkeillu) ja ehkä myös turbo (turbiini siivet lievästi sulanu), moottoria ei ole tarkoitus purkaa. Välijäähdytin on myös suunnitteilla.
Ja Kysymyksiä ois
Näitä teholukemia silmälläpitäen ja kun moottori on lattialla
nii kahtelussa ois vakiota paremmin virtaava pakosarja. paiskasin ostoilmoituksen joo.
Voihan olla että sen joutuu itse tekemään mutta kuunnellaan jos sattuis löytyy
Millaista turboa suosittelisitte, silti jos päätän uusia sen, vaikka alkuun taitaa vakiokin riittää.
K-jetronik jää käyttöön, ongelma pakosarjan suhteen muttei mahdoton. nii se täytyisi saada säätöihin mahd. tehojen kasvaessa. Vinkkejä kaipaisin etten sulata moottoria ihan heti.
Ja periaate että säädöt tehdään ite, koska jääräpäinen niin vaihtoehdoista viimeinen on huoltamo.
Jatkossa ongelmia varmaan teettää ne vähäiset sähköt mitä wj vaatii, vinkit ei pahasta
Saattaa olla, että jotain oleellista unohtui, mutta kerron kyllä ja toitottavasti teillä riittää mielenkiintoa opastaa aloittelijaa
kuvia luvassa
Comment