Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

"Phantom Black" -S4 BiT Stage 3

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Thänks! Asennus tyssäs tältä päivältä väärän kokoiseen banjoon. Vanhan pumpun sain jo pois. Toivotaan, et töistä löytyis sopiva banjo tai pitää sit käydä jostain ostamassa, niin saa tuon huomenna tankkiin.

    Comment


    • Banjo löytyi röistä. Asiaankuuluva korvaus tietysti suoritettu firmalle. :)
      Tässä vielä kuva asennusjärjestyksestä, kun sen nyt sain koneelle. Huutakaa HEP, jos meinaan laittaa väärin. ;) (kuvassa väärä banjo)

      Comment


      • Hohhoijaa.. Ei sit ollu oikeen kokoinen tuo töistä löytynyt banjo. Se oli vissiin kuuden millin letkulle, kun pitäisi olla 6mm tuon lähdön sisähalkaisija. Tuossa oli sit 4mm..
        Muokkailin sit puskuria ja RSn ilmanohjaimia. Vähän liian iso rako jäi viä puskurin ja valojen/lokarien väliin. Miten tuota saa säädettyä, kun tuntu olevan sivut kuitenki kiinni?

        Pikkusen liian viime tippaan tän valmistuminen nyt jää! Ei tosin mitään uutta mun touhuissa..;)

        Comment


          Nyt prkl mies valot päälle niitten banjojen kans.:) Tulee pikkasta kiire.

          Comment


            http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4-...r/Body/ES5023/

            Eikös tuossa päässä oleva juttu oo kierteillä, minkä läpi pultti menee ja sillä säätää se korkeus?

            Tai eipä se taija onnistua niinku a4:ssa..
            Viimeksi muokannut bonus; 25.6.2012, 23:25.

            Comment


              Eiköhän se sullakin pidä se banjo olla 8mm letkulle. Mullakin on noita suoria karoja hyllyssä jos on tarvetta. Saa tuon takaiskun pois jos ei sitä tarvitse.

              Comment


                Siihen käy myös kulmabanjo. Kääntää vain sen oikeaan asentoon, niin ei osu letkut pinnankorkeuden koho systeemiin.

                Comment


                • http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4-...r/Body/ES5023/

                  Eikös tuossa päässä oleva juttu oo kierteillä, minkä läpi pultti menee ja sillä säätää se korkeus?

                  Tai eipä se taija onnistua niinku a4:ssa..
                  Kyllä tuossakin taitaa saada kierrettyä noista etutuista, mutta nouseeko sillä sivut kans?

                  Eiköhän se sullakin pidä se banjo olla 8mm letkulle. Mullakin on noita suoria karoja hyllyssä jos on tarvetta. Saa tuon takaiskun pois jos ei sitä tarvitse.
                  Joo on 8mm letkulle. Takaisku oli nimenomaan tarkoitus tuohon laittaa. Suora (muovinen) kara tuli LOBAltakin pumpun mukana. Enkä tässä oikein ehdi odotella enää toimitusta sieltä pohjosesta, säätö on huomenna.. ;)

                  Siihen käy myös kulmabanjo. Kääntää vain sen oikeaan asentoon, niin ei osu letkut pinnankorkeuden koho systeemiin.
                  Tuollaista kulmabanjoakaan ei nyt ole käsillä ja lienee vielä vaikeampi löytää kuin tavallinen..?

                  Mitenkäs "ilmastoinnin" kanssa toimitaan, kun ei ole kuivain eikä putket kiinni? Oliko niin, että ECO-nappi ei käynnistä kompuraa?

                  Comment


                    Mitenkäs "ilmastoinnin" kanssa toimitaan, kun ei ole kuivain eikä putket kiinni? Oliko niin, että ECO-nappi ei käynnistä kompuraa?
                    Juurikin niin eikä sen pitäisi käynnistyä muutenkaan, kun ei ole paineita järjestelmässä.

                    Comment


                    • Kiitos vahvistuksesta Siba!

                      No nyt on taas uus banjo kädessä, joka kaiken järjen mukaan on oikea. ;) Illalla sit selviää meneekö pumppu kivasti paikoilleen ja toimiiko kuten pitäisi..

                      Comment


                      • Valmistuhan se auto sentään ja monta tuntia etuajassa! :D
                        Bensapumppukin meni sisään pienen tappelun jälkeen ja toimi moitteetta. Puskurikin on kiinni, vaatii tosin vielä pikkusen säätöä, että on hyvä, mutta tässä kohtaa ei ollut niin väliä pikkujutuilla..

                        Testilenkkiä tehtiin taas, vähän pidempää ja kunnon vetoja kolmosella punaselle. Ahtoputkia ei irtoillut eikä muutakaan ihmeellistä sattunut. Vettä tiputteli taas alleen, kun tallille palattiin. Koneen takaa oli yksi klemmari jäänyt kiristämättä. Vaikka olen melko varma etten sitä ollut edes löysännyt.. ;)

                        Normaalisti tuntui ahtavan sekä perstuntumalla kuin koneelta/mittarista katsoen. Vikakoodejakaan ei ollut kuin pari koneen irrotuksesta johtuvaa ja nekin lähti nollaamalla.

                        Ilmamassaakin siinä vähän vilkuiltiin vedossa ja 300g/s se huiteli, eli noin 40g/s enemmän kuin vanhalla kokoonpanolla, mutta samalla ohjelmalla.

                        Aamulla sit kohti Jyskälää ja Viperin säätöä. Toivotaan, ettei tule ylläreitä sielläkään! :)

                        Comment


                          Toivotaan ettei tule niitä ylläreitä. Ainoa ylläri voi olla suupielien nykiminen kun lähdet kotimatkalle.
                          Itelläni nykii vieläkin äskeisen kesäyön motarimarssin jälkeen =D

                          Comment


                          • Suupielien nykiminen ei pitäisi tulla yllätyksenä. Yllätys on jos ne ei nyi.. ;) Ne oikeestaan nykii nytkin jo, kun sai ton auton edes tähän pisteeseen missä se nyt on. Välillä sekin tuntui kaukaiselta ajatukselta.. :)

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja TSami Näytä viesti
                              Suupielien nykiminen ei pitäisi tulla yllätyksenä. Yllätys on jos ne ei nyi.. ;) Ne oikeestaan nykii nytkin jo, kun sai ton auton edes tähän pisteeseen missä se nyt on. Välillä sekin tuntui kaukaiselta ajatukselta.. :)
                              Kannattanee välttää yllätystä kun lähdet jyskälästä, siinä motarin alkupuolella. Semmoista sinivilkkuista yllätystä. ;)
                              tuo karkki(?)punainen on muuten perhanan hieno, oletan että luonnossa vielä siistimpi.

                              Comment


                              • Nyt on sit auto säädetty. Ekat vedot loppu kunnon rötäämiseen, ei saanu bensaa. Vika paikannettiin Mafiin ja Riikalla oli onneks varalla uus, jonka sain ostettua. Riikalle kiitos!:)
                                Uudella maffilla sit ei enää ollu ongelmia ja Rich sai säädöt kohdalleen muutaman vedon jälkeen. Tienpäällä tehot oli ilmamassasta laskien siellä missä odotinkin, lauantaina nähdään mitä dyno sanoo.. :)

                                Comment


                                  Kiva, että pystyin olla avuksi, eikä ollut tuon isompi vika. :)

                                  Comment


                                  • Ja nyt voi nöyryyttää Sisun porukkaan huolella :D

                                    Comment


                                    • Pitää varmaan sit järjestää jotkut Sisun sisäiset kisat..;) Ootko Pekka kans Sisulla hommissa?

                                      Comment


                                      • Juu Raskossa ollaan.. Kyllä jokus törmätty.. :D Viime yö menikin palohälyn merkeissä :D

                                        Comment


                                        • Nimi olikin tuttu ja varmaan naamakin, mutta yhteys puuttuu.. ;) Nyppää joskus hihasta, kun näet mua.

                                          Comment


                                            Mitäs tänne kuuluu, joko on penkissä käyty?

                                            Comment


                                              Tuolta Viper -topicistahan nuo Samin speksit ainakin löytyy jos kiinnostaa.

                                              Comment


                                              • No niin.. Vähän hiljaista ollut täällä suunnalla päivittely tässä kesäaikaan. Projekti imi mehut hetkeksi ja kesälomalla ei tullut muutenkaan paljon koneella oltua. Nyt saikulla on aikaa.. :)

                                                Upgrade-projektihan saatiin "säätövalmiiksi" hyvissä ajoin edellisenä iltana ennen säätöaikaa kesäkuun lopussa. Valmistelut alkoi hyvin, kun painetestissä ei löytynyt vuotoja. Okkim vaihtoi sit suuttimet vahvalla ammattitaidolla ja samalla laitettiin RS MAF sekä 034-"haitarinkorvaaja". Itse säätö ei kuitenkaan mennyt ihan toivotusti vaan auto alko rötään rankasti heti, kun laitto tallan pohjaan. Rich ihmetteli, että ihan kuin ei saisi bensaa. Oisko bensapumppu tai joku suutin tms. Nuo kuitenkin kaikki uusia.. Koitettiin sitten ottaa MAF liitin irti, jos olis kuitenkin siinä vika. Vähän se parani ja toivo heräs, että ehkä tästä selvitään kuitenkin helpolla ja halvalla. ;)

                                                Ajeltiin takas varikolle ja siellä Riikalla(Angra) oli varalla uusi anturi, jota lähdettiin koittaan. Sillähän se sit pelas ja ohjelma saatiin tehtyä. Riikalle(ja Richille) rahat lapaan ja Sami tyytyväisenä kotimatkalle. Lauantaina sitten paluu Jyväskylään ja Motestille penkitykseen. Tuloksena 427hv/589nm. Vääntö ois saanut olla yli seuraavan tasaluvun, muuten odotettu tulos.

                                                Auto on edelleen samassa kunnossa eli ilmastointi odottaa putkien asennusta ja pakoputki fiksausta, kun vuotaa DP:n ja cat-backin liitoksesta toisella puolella. Noi pitänee hoitaa ens kuussa ennen katsastusta.

                                                Muuten auto on pelannut hyvin toistaiseksi, kopkop.. Tuli tehtyä pieni kestotestikin, kun käytiin pohjoisessa loman lopussa. Tuloksena 1800 huoletonta kilometriä mukavan ripeällä perheautolla. ;)

                                                Alla kuva konehuoneesta, kun kerrankin sain sen pestyä ja käsiteltyä. Juu, paisari pitäs vaihtaa.. :D Ja jos jollain on ylimääräinen EHJÄ tuo akun kansi, niin saa tarjota!

                                                Comment


                                                  Uus kansi marmorilla 7,2€ :)

                                                  Comment


                                                  • Huh, ompa hintaa! Kyllä vitosella pitäs saada.. ;) No ehkä mä tilaan sit Tepolta samaan syssyyn tuon paisarin kanssa, kun aika koittaa..

                                                    Comment


                                                      Kivan puhdas ja alkuperäisköhkö konehuone. Ja hyvä, että edes joku uskaltaa avautua noista viperin softatuloksista.
                                                      Jos ei ole jalka paketissa niin saikulla varmasti ehdit osallistua tähänkin keskusteluun ;)
                                                      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...306#post906306

                                                      Comment


                                                      • Ei oo jalka paketissa, mutta en voi autolla kuitenkaan ajaa. Katotaan jos ehtisin ens viikolla ajella FATSeja..

                                                        Comment


                                                        • Ostakee vanteet pois, tahtoo leveempää! :D

                                                          Comment


                                                          • Paljonko pyytäisit koko pirssistä ;D

                                                            Comment


                                                            • Yv:llä voi laittaa tarjouksia! ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X