Thänks! Asennus tyssäs tältä päivältä väärän kokoiseen banjoon. Vanhan pumpun sain jo pois. Toivotaan, et töistä löytyis sopiva banjo tai pitää sit käydä jostain ostamassa, niin saa tuon huomenna tankkiin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Phantom Black" -S4 BiT Stage 3
Collapse
X
-
Hohhoijaa.. Ei sit ollu oikeen kokoinen tuo töistä löytynyt banjo. Se oli vissiin kuuden millin letkulle, kun pitäisi olla 6mm tuon lähdön sisähalkaisija. Tuossa oli sit 4mm..
Muokkailin sit puskuria ja RSn ilmanohjaimia. Vähän liian iso rako jäi viä puskurin ja valojen/lokarien väliin. Miten tuota saa säädettyä, kun tuntu olevan sivut kuitenki kiinni?
Pikkusen liian viime tippaan tän valmistuminen nyt jää! Ei tosin mitään uutta mun touhuissa..;)
Comment
-
http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4-...r/Body/ES5023/
Eikös tuossa päässä oleva juttu oo kierteillä, minkä läpi pultti menee ja sillä säätää se korkeus?
Tai eipä se taija onnistua niinku a4:ssa..Viimeksi muokannut bonus; 25.6.2012, 23:25.
Comment
-
http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4-...r/Body/ES5023/
Eikös tuossa päässä oleva juttu oo kierteillä, minkä läpi pultti menee ja sillä säätää se korkeus?
Tai eipä se taija onnistua niinku a4:ssa..
Eiköhän se sullakin pidä se banjo olla 8mm letkulle. Mullakin on noita suoria karoja hyllyssä jos on tarvetta. Saa tuon takaiskun pois jos ei sitä tarvitse.
Siihen käy myös kulmabanjo. Kääntää vain sen oikeaan asentoon, niin ei osu letkut pinnankorkeuden koho systeemiin.
Mitenkäs "ilmastoinnin" kanssa toimitaan, kun ei ole kuivain eikä putket kiinni? Oliko niin, että ECO-nappi ei käynnistä kompuraa?
Comment
-
Valmistuhan se auto sentään ja monta tuntia etuajassa! :D
Bensapumppukin meni sisään pienen tappelun jälkeen ja toimi moitteetta. Puskurikin on kiinni, vaatii tosin vielä pikkusen säätöä, että on hyvä, mutta tässä kohtaa ei ollut niin väliä pikkujutuilla..
Testilenkkiä tehtiin taas, vähän pidempää ja kunnon vetoja kolmosella punaselle. Ahtoputkia ei irtoillut eikä muutakaan ihmeellistä sattunut. Vettä tiputteli taas alleen, kun tallille palattiin. Koneen takaa oli yksi klemmari jäänyt kiristämättä. Vaikka olen melko varma etten sitä ollut edes löysännyt.. ;)
Normaalisti tuntui ahtavan sekä perstuntumalla kuin koneelta/mittarista katsoen. Vikakoodejakaan ei ollut kuin pari koneen irrotuksesta johtuvaa ja nekin lähti nollaamalla.
Ilmamassaakin siinä vähän vilkuiltiin vedossa ja 300g/s se huiteli, eli noin 40g/s enemmän kuin vanhalla kokoonpanolla, mutta samalla ohjelmalla.
Aamulla sit kohti Jyskälää ja Viperin säätöä. Toivotaan, ettei tule ylläreitä sielläkään! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TSami Näytä viestiSuupielien nykiminen ei pitäisi tulla yllätyksenä. Yllätys on jos ne ei nyi.. ;) Ne oikeestaan nykii nytkin jo, kun sai ton auton edes tähän pisteeseen missä se nyt on. Välillä sekin tuntui kaukaiselta ajatukselta.. :)
tuo karkki(?)punainen on muuten perhanan hieno, oletan että luonnossa vielä siistimpi.
Comment
-
Nyt on sit auto säädetty. Ekat vedot loppu kunnon rötäämiseen, ei saanu bensaa. Vika paikannettiin Mafiin ja Riikalla oli onneks varalla uus, jonka sain ostettua. Riikalle kiitos!:)
Uudella maffilla sit ei enää ollu ongelmia ja Rich sai säädöt kohdalleen muutaman vedon jälkeen. Tienpäällä tehot oli ilmamassasta laskien siellä missä odotinkin, lauantaina nähdään mitä dyno sanoo.. :)
Comment
-
No niin.. Vähän hiljaista ollut täällä suunnalla päivittely tässä kesäaikaan. Projekti imi mehut hetkeksi ja kesälomalla ei tullut muutenkaan paljon koneella oltua. Nyt saikulla on aikaa.. :)
Upgrade-projektihan saatiin "säätövalmiiksi" hyvissä ajoin edellisenä iltana ennen säätöaikaa kesäkuun lopussa. Valmistelut alkoi hyvin, kun painetestissä ei löytynyt vuotoja. Okkim vaihtoi sit suuttimet vahvalla ammattitaidolla ja samalla laitettiin RS MAF sekä 034-"haitarinkorvaaja". Itse säätö ei kuitenkaan mennyt ihan toivotusti vaan auto alko rötään rankasti heti, kun laitto tallan pohjaan. Rich ihmetteli, että ihan kuin ei saisi bensaa. Oisko bensapumppu tai joku suutin tms. Nuo kuitenkin kaikki uusia.. Koitettiin sitten ottaa MAF liitin irti, jos olis kuitenkin siinä vika. Vähän se parani ja toivo heräs, että ehkä tästä selvitään kuitenkin helpolla ja halvalla. ;)
Ajeltiin takas varikolle ja siellä Riikalla(Angra) oli varalla uusi anturi, jota lähdettiin koittaan. Sillähän se sit pelas ja ohjelma saatiin tehtyä. Riikalle(ja Richille) rahat lapaan ja Sami tyytyväisenä kotimatkalle. Lauantaina sitten paluu Jyväskylään ja Motestille penkitykseen. Tuloksena 427hv/589nm. Vääntö ois saanut olla yli seuraavan tasaluvun, muuten odotettu tulos.
Auto on edelleen samassa kunnossa eli ilmastointi odottaa putkien asennusta ja pakoputki fiksausta, kun vuotaa DP:n ja cat-backin liitoksesta toisella puolella. Noi pitänee hoitaa ens kuussa ennen katsastusta.
Muuten auto on pelannut hyvin toistaiseksi, kopkop.. Tuli tehtyä pieni kestotestikin, kun käytiin pohjoisessa loman lopussa. Tuloksena 1800 huoletonta kilometriä mukavan ripeällä perheautolla. ;)
Alla kuva konehuoneesta, kun kerrankin sain sen pestyä ja käsiteltyä. Juu, paisari pitäs vaihtaa.. :D Ja jos jollain on ylimääräinen EHJÄ tuo akun kansi, niin saa tarjota!
Comment
-
Kivan puhdas ja alkuperäisköhkö konehuone. Ja hyvä, että edes joku uskaltaa avautua noista viperin softatuloksista.
Jos ei ole jalka paketissa niin saikulla varmasti ehdit osallistua tähänkin keskusteluun ;)
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...306#post906306
Comment
Comment