Otaha hirvee määrä sit kuvia projektin eri vaiheista. Tai anna kameran käydä taustalla koko ajan ja tee opetus video :) Voisin maksaakki mielelläni semmosesta :P
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Phantom Black" -S4 BiT Stage 3
Collapse
X
-
3 hours in....
Tuohon pääsin tosiaan kolmessa tunnissa. Puskurin kans meni hetki ku tappelin sivuja irti ja yritin olla rikkomatta kiinnikkeitä. Kyllä se siitä sit ehjänä lopulta lähti, mut voimaa saa käyttää reilusti.
Toinen oli sit ton lukkopellin kaikkien piuhojen irrotus, mutta kaikki nekin irti saatiin. Tuossa oli kyllä pyydettävä kaveria apuun, kun toi jotain painaakin ja muutenkin kaksin helpompaa. Onneks on kimppatalli missä nyt sattu oleen kaveri oman hoppansa kimpussa..
Palataan vetareihin myöhemmin illalla, kun pääsen sinne asti. Sitä ennen viä hilut pois päältä, öljyt, jäähyt ym. Ihan ensin kuitenki pikku ruokatauko.. :)
Kuvia yritän ottaa aina ku muistan ja edistystä on tapahtunu, mutta mitään opetusvideoo tai muutakaan ohjeistusta ei mun hommista kyllä kannata tehdä. :D
Comment
-
Otin joo kennon irti. Oliko iso virhe? :D Kivat höyryt sieltä tuli.. Sai vähän paremmin tilaa noin kun otti koko hoidon irti.
Vetarit on laatikosta irti, mut tallilta ei löytyny 17mm kuusiokoloo napaa varten.
Ongelmiakin tuli sit tietysti - öljyproppu muljas kuuskulmasta täydeks ympyräks! Älkää vaan käyttäkö ECS:n ns. magneettiproppua!! Vittu ku piti sitäkin mennä kokeileen ajatuksella "ei kai siitä haittaakaan oo".. Milläs ton sais irti? Hitsaa siihen pultin vai poraa vai millä??
Comment
-
Oishan sieltä varmaan joo koneen pois saanut vaikka tuo ois siinä viä roikkunu, mutta meinasin et parempi, kun on irti. Toki, jos olisin tiennyt, että kuivain menee särki, niin ehkä oisin jättäny roikkuun.. :)
Muistan tämän, kun seuraavan kerran otan koneen pois. Ja olkoon varoituksena muille! Otin tässä yhden muidenkin amatöörien puolesta.. ;)
Comment
-
tuossa hieman kuvaa kun kone menossa takasin. Ilmastoinninkompura letkuineen roikkuivat sivulla:
http://amalin.kuvat.fi/kuvat/S4/19112010101.jpg
Comment
-
Yritetään sit niin et vetarit on kii navoissa, jos ei sopivaa hylsyä ilmaannu..
Tänään jäi päivä lyhyeks, kun piti juhlia suvun tervaskannon synttäreitä. Pari tuntia ehdin illalla nyppiä piuhoja ja letkuja irti sun muuta pientä. Kotikoneella on netti alhaalla eikä tällä luurilla jaksa kirjotella, enemmän juttua huomenna..
Comment
-
Kiitos Jani vaikka ehdittiin huomata tuo itse, kun ei meinannut tulla. Alettiin sit purkaa sitä kepin ympärystä ja sit se toinenkin tanko löytyi..
Tämän päivän loppu..
TADAA! Tulihan se sieltä, mutta ei kyllä ihan helposti. Tuo vaihteensiirtäjä oli ensimmäinen hidaste ja toinen oli sit kuitenkin ne vetarit. Kyllä ne sit jäi napoihin kiinni, mutta sit sai irrottaa melkein koko tolpat, tukivarret ym. siinä samalla. Eli kannattaa ottaa ne vetarit heti alkuun pois!!
Ja kun irroteltiin sitä ilmastoinnin kuivainta, tai niitä putkia siitä, niin oli sit sen verran tiukassa molemmat, että kierteet tuli mukana! Eli menee sit samalla ne putketkin vaihtoon kuivaimen kanssa.. :(
Huomenna sit siivoilua ja putkiston mittailua ja varmaan laatikko irti koneesta jne..
Comment
-
Hehheh, kiitos! Vähän alkaa vaikuttaa siltä, että vaikka kuinka reipas yrittääkin olla niin tämä ei vielä loppuviikosta liiku. ;) Kuten kaveri tossa jakso muistuttaa, niin takaisin laitto on aina monta kertaa vaikeempaa kuin pois otto. Eli, jos nyt meni jo 2,5pv, että sai ton pois, niin huomenna sais varmaan alkaa töniin takas et ois tällä viikolla viä valmis. Noh, sain sentään kaverilta auton lainaan niin ei oo ihan niin hätä saada tota kasaan.. :)
Pitää varmaan aukasta öljypohjakin ja vaihtaa tiivisteet, oli aika kerros mutaa laturin nurkilla(ja päällä). Katos Niko onko teillä siä noita öljypohjan tiivisteitä hyllyssä vai pitääkö tilata?:)
Comment
Comment