Isot sutimet vaan ja viinaa tankkiin :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Phantom Black" -S4 BiT Stage 3
Collapse
X
-
Eilen käänsin Lemmareiden takavanteista keskiöt takapuolelle eli ns reverse mount -temppu.
Mittailujen ja järkeilyjen perusteella sanoisin, et ET pienenee noin 17mm ja siltä se näytti verrattuna siihen et oli takana 15mm spaceri. Eli ET on takana nyt n. 13 ilman lättyjä.
Eteenkin tota koitin, mut ei mitään saumaa noilla kumeilla.
Aiemmin mainitut hiilikuitu b-pilarinkuoret tuli kans nyt laitettua paikoilleen, some serious weight saving there! :) Ihan oikeestikin, yllättävän painavat nuo alkuperäiset ja hiilikuituset ei paina mitään..
Comment
-
Pari yleiskuvaa vielä kesän luukista..
En sit tosiaan saanu päätettyä mitään väriä noille keskiöille enkä innostunu kiillotteleenkaan, kun vähän alkoi epäilyttään jaksanko noita kauaa pitää ku ovat ehkä sit kuitenkin liian kapeet noille kaarille.. Helpompi ehkä myydä eteenpäin tuossa orkkis kunnossa. Katsotaan.. Tulevien tekniikkamuutosten takia ei muutenkaan nyt just kiinnosta onko vanteet vimpanpäälle vai ei.. ;)
Comment
-
Jos toi kilpi on aivan pakko olla tossa, niin hommaa edes finnitön, tai koita vaihtaa joltain konttorilta lyhkäseen viismerkkiseen mikäli vielä löytyy jostain. Toi on aivan tolkuttoman pitkä ja korostuu noin asennettuna.
(Kilpityypin vaihto. Perusteltu esim kapealla takakontin kilven paikalla)
Comment
-
Juu ei ole omastakaan mielestä parhaassa paikassa tuo kilpi, mutta kun kilvenpaikka on minusta-riippumattomista-syistä laitettu umpeen, niin ei tuolle oikein muutakaan paikkaa ole. Tai en tiä oisko se sit tossa keskellä alhaalla vähemmän hölmön näköinen, ei hyvä kuitenkaan siinäkään. Lyhyempää en jaksa lähteä hakemaan, ruma se on silti tuossa paikassa. Värimaailman kannalta olis ehkä parempi myös takana pelkkä mustavalkoinen.. Josko kesällä sais muokattua RS-puskimen sopimaan(nyt kun on jo kaikki osatkin), kun ottaa koneenkin pois, siinä olis sit ihan oikee paikka kilvelle. :)
Comment
-
En ymmärrä miksei esim. klubin kilvenalusta kävis tuohon normipaikalle. Nooh, joutuuhan siinä kaksi reikää tekemään. Oletko tarrakilpeä miettinyt? Toki se on laiton, mutta jos ei ammatikseen pil*urallia aja, niin varmasti pääsee kuukausitolkulla ajamaan tinanappien huomaamati.
Comment
-
Laita Sami se kilpi yhtä hyvin paikallensa mitä se alkujaan on tässä ollu niin on helvatan hyvä ;) http://www.ballsdeepcrew.com/gallery...07summer09.jpg . Toinen vaihtoehtohan on vetää kunnon kakspuoliteipillä orkkispaikalle kiinni, pitää kyllä kun teipissä ei säästele :).
Comment
-
No kyllä sitä rekkaria nyt dumataan joukolla.. :/ Siinähän se on ollu varmaan viis vuotta jo. Vai kävikö tässä joku ketsuppipullo efekti. :)
Tarra olis aika väliaikainen ratkaisu, vaikkakin laillisena tosi hyvä. Klubin tms. kilvenalusta olis siitä huono et se on suora ja toi kilvenpaikka nykyään kaareva. Kai sille jotain pitää tehdä, ettei lynkata miiteissä.. ;)
Edit: Vähiten huono ratkaisu vois olla vanhat kilvet ja tarralla kiinni alkuperäiseen paikkaan. Siinä sais kilven kaarelle eikä tarvis porailla reikiä eikä irrottaa puskuria. Palaamme astialle..Viimeksi muokannut TSami; 17.4.2012, 19:15.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TSami Näytä viestiVähiten huono ratkaisu vois olla vanhat kilvet ja tarralla kiinni alkuperäiseen paikkaan. Siinä sais kilven kaarelle eikä tarvis porailla reikiä eikä irrottaa puskuria.
I rest my case!
Comment
-
No nyt on finnittömät, ja JAP3n vinkistä vielä reiättömätkin, kilvet tilattu. Pari viikkoa tässä aikaa metsästää sopivaa teippiä/tarraa. Minkälaista Jape tuo karvatarra on? Tarkoitatko siis sen tyylistä mitä on esim. ulkoilutakkien hihoissa(vähän vahvempana tietysti) vai mitä? Mistähän tuollaisia saisi vai Biltemasta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viestiTarranauhaa saa ihan mistä tahansa kangaskaupasta. Sillä oli joku hieno nimikin mutta ei nyt muistu mieleen mikä se oli..
Toisaalta, eipä tuota autoa nyt niin paljoa kuvailla, että olisi pakko tuollaista tarraa edes olla. Lienee kuitenkin vähän epävarmempi kiinnitystapa kuin 2-puolinen tarra tms..
Comment
-
Tässä Borassa oli kuvatessa tollaset tarranauhasysteemit kun kuvattiin. Tosi näpeesti lähti kilpi irti ja meni takas paikalleen.
Kävin tänään itekin tilaamassa yhden uuden kilven, kun joku torspo oli tuupannut kilven lysmyyn koukulla.
Tarkoitus laittaa tollasella irroitettavalla tarralla. Kamerapuolella olen käyttänyt Prismasta löytyvää tarranauhaa triggereiden kiinnittämiseksi salamoihin. Uskoisin tuon saman nauhan toimivan myös kilvissä.
Sami, taivutat sen kilven puskurin muotoiseksi, niin varmasti tarttuu tarralla kuin tarralla.
Soitin kaverille (Bora) ja kysyin millaista se tarra lopulta on. Kyseessä sellainen muovinen kakspuolitarra jossa puolikkaat menevät vähän lamelleittain yhteen. On suht jämäkkä napsauttaa paikalleen. Eli ei se ihan puhdas kangastarra.Viimeksi muokannut JAP3; 19.4.2012, 16:09.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiSoitin kaverille (Bora) ja kysyin millaista se tarra lopulta on. Kyseessä sellainen muovinen kakspuolitarra jossa puolikkaat menevät vähän lamelleittain yhteen. On suht jämäkkä napsauttaa paikalleen. Eli ei se ihan puhdas kangastarra.
edit: Oli varmaankin just tota 3M Dual Lockkia
Comment
-
Nyt on sitten kytkin ja bensapumppu matkalla Suomeen sekä suuttimet juuri ostettu tuolta Ebaysta. 550cc malliset tulee nyt sitten tähän pakettiin. Eiköhän nuokin riitä lähemmäs 600hv, joten ei tarvi vielä vaihtaa vaikka ahtimet vaihtuis pykälää isompiin joskus. Mitä tuskin minun omistuksessa ainakaan tulee tapahtumaan..
Comment
-
Joskus viime syksynä, kun osia aloin keräämään tein excelin budjetista ja otsikoksi laitoin "project 450", niin jos siitä tuon verran heposia irtois niin olisin tyytyväinen. :) Eipä se maata kaada vaikka tulis 440, mutta jos jää 400 tuntumaan niin sit vähän harmittaa. Pääasia, et tulis toimiva setti, kun käyttöauto tuo kuitenkin on..
Comment
Comment