Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupe quattro -85
Collapse
X
-
Tuo taitaa olla RT:n (tms.) imusarjasta. Ei varmaan pöllömpi idea. Ainakin imuputkistosta tulis mahdollisimman lyhyt.
Comment
-
Mitä enemmän on virivehkeisiin parempia imppasarjoja tehty sitä vahvemmaksi on käsitykseni muodostunut oleellisista kriteereistä:
- Lyhyt painelinja kuulerilta
- Pitkät runnerit painekotelolta
- Näiden lisäksi jotkut painottavat painekotelon rakennetta jotta varmistetaan tasainen täytös kaikkiin mukeihin.
Näillä näyttäisi saatavan hyvin heräävä, hengittävä ja vääntävä paketti.
Comment
-
jjokinen
sieltä ostin. siinä on hivenen projektia. sai tuon toisen auton "lähes" valmiiksi niin pysty ostaan toisen. haltec vaihtuu hestec:n ja koppa pitäs käydä läpi.
Comment
-
-
Vuori: Eiköhän siellä joku ehtoo pyöritä. Laita vaikka privalla numeros, ni soittelen.
Porkkis: Kaikki aikanaan =) Useat aikataulut on jo kussu, joten jätin aikatauluttamisen sikseen.
Comment
-
Comment
-
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...r=Coupe_050510
Huomen aamulla on H-hetki, kun maalari käy ruiskuttelemassa. Vähän jo jännittää =)
Kimmo: Sillä portaalla on merkitys. Vertaapa sen alkuperäiseen imusarjaan olevan raon pinta-alaa kaasuläpän pinta-alaan ja jatka siitä miettimistä, onko se portaattomuus välttämättä hyvästä.
Comment
-
jos lähtee funtsimaan että imuventtiili ahdistaa, niin ei tarvitse olla tuota kapeata kohtaa tasaamassa sylintereiden välisiä "virtauksia". mutta pääsee eroon tuosta 90 asteen 1,5 cm pudotuksesta joka käsittääkseni on imusarjassa pahasta. se pudotus on niin *itun tylyn näköinen joten teen sen joka tapauksessa, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Comment
-
Comment
-
-
Ikkunan karmit maalattiin mustaks, kotelot ruiskittiin ja toin auton kotitalliin. Ehdin jo hieman alotella kasaamistakin. Uuden ovenkahvan asennukseen piti luonnollisesti rynnätä ensimmäisenä =)
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...r=Coupe_050523
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...r=Coupe_050524
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle...r=Coupe_050525
edit: uni painaa niin, etten enää muista noita weissejä, kumpi oli kummassa audissa.
Comment
-
-
Väittäsin, että on melko fiksu tuo "uusi kahva". Menee perinteisesti heittämällä eli vipuvarsia pitää muokata.
Tänään kävin laitattamassa uuden tuulilasin ja asensin itse muut tiivistelasit. Hantinpuolen lasi pysähtyi 3 mm ennen paikalleen menoa ja sen joutuu ottamaan uudestaan. Hiki oli kova ja tänään joutui luovuttamaan. Huomenna otan voiton jaka vs. cq 3-1 =)
http://jaka.kotipolttoinen.com/galle.../img_2371_.jpg
Comment
-
Tuli tehtyä pitkä päivä. Tiivistelasit tokenivat ja sain paikoilleen. Ikkunoiden listottaminenkin oli oma vähtinsä. Takaikkunat onnistui, ku keksi järjestyksen ja käytti riittävästi fairya. Ovien ikkunoissa meinas järki loppua, kun muistelin kiinnityksiä. Liekö menivät oikein.
Mutta ikkunan nostimet. Ne on aivan tuusan paskana. Vaijerit on solmussa ja muoviosia rikki. VAG tarjoaa varaosia kokonaisedulliseen 500e hintaan. Täytyy kattoa, josko niksipirkassa olis jotain.
Kruunasin päivän asentamalla tankin. Jos tankin kanssa pelleily on inhottavaa taka-akselin ja pohjan väliin, ei se ole kivaa myöskään pohjan ja hattuhyllyn välissä. Letkuja auton alta liittäessä putkissa lilluneet vähätkin bensat ryntäsivät suoraan kainaloihin. Noh, harrastamisen iloja =)
Kuvei.
Comment
-
Juzzi
Oletko löytänyt mistään uusia tiivisteitä tuohon alkuperäiseen kattoluukkuun. Mun pitäs löytää jostakin uudet kun suhisee. Muista avata ne putket että vesi pääsee pois muuaalta kuin reijastä penkille.
-Jussi-
Comment
-
Auto alkaa lähestyä ajokuntoa. Lasin nostimien kanssa takkusin pari päivää, taisin 10h käyttää niiden kanssa laikkimiseen. Välillä oli pakko kasata autoa toisaalta, jotta pää kesti.
Varaosiahan ei noihin lasinnostimiin saa, joten pieni priiffi muille. Hydrauliikkakaupasta 2 mm vaijeria 2 m per nostin, fillari korjaamolta vaijeriplommeja ja etolasta 12mm nylon tankoa uusien holkkien aihioksi. Nostimen toiminnan kannalta tärkeintä on ettei vaijeri pääse löysään missään tilanteessa. Sen joutuu siis venuttamaan _todella piukkaan_ ja kokoonpano onkin kikka sikseen. Vaijerien jousikuormitteet on kiristettävä yli puoleen jousen pituudesta. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt toimii.
Odotellessani etupään tukiraudan kuivumista tuoreeseen maaliin, kasasin sisustan loppuun asti. Ovikoteloita joutui luonnollisesti korjailemaan, olihan niistä menny ruuvien kannat läpi.
Kuvia: 050528,050530,050602.
Kattoluukuntiivisteen saa audilta 855 877 297 2AT kokonaisedulliseen 135e hintaan =)
Comment
-
Sanonnassa "Lopussa kiitos seisoo" taitaa olla jotain perää.
Mutta onneksi auto ei ole vielä valmis, vaan harrastus jatkuu =)
Comment
Comment