Tämä perheen toinen Audi on villinä ja vapaana ottamaan vastaan kaikennäköistä muutosta nykyisestä.
Siinä on tällähetkellä Garret GT40 turbo, joka ei vissiinkään ole kuulalaakereilla. 0.5 bar:ia on mittarissa nelosella 3200 kierroksen kohdalla ja tahtosin sen heräävän himpun aikasemmin...
Muuta siinä on 3" dp, 3" putkisto, Siemens deka 630cc suuttimet, Hestec, rosteri pakosarja ja joku vw/audi hukkaportti. Kone on säädetty Kososen penkissä. Nokat on ilmeisestikin vakiot.
Rajotin on 7000 kierroksessa.
Tehot on hyvällä alulla, mutta siihen ei ole tarkoitus kuitenkaan tyytyä.
Kaivetaan moottorista ulos se mitä GT40 haluaa antaa.
Tällä hetkellä kysymys kuuluukin että kuinka paljon kuulalaakeroinnista on oikeasti hyötyä? Kannattaako? Autosta olisi tarkoitus kaivaa lisää tehoa tulevaisuudessa ja tuon GT40:n pitäisi riittää aika pitkälle.
Olisi tarkoitus rakentaa kokonaan toinen kellari kunnon veiveillä ja uusilla männillä.
Samalla vaihdellaan auton muita palikoita kestävämpiin sitämukaa kun joku jää moottorille pieneksi.
Siinä on tällähetkellä Garret GT40 turbo, joka ei vissiinkään ole kuulalaakereilla. 0.5 bar:ia on mittarissa nelosella 3200 kierroksen kohdalla ja tahtosin sen heräävän himpun aikasemmin...
Muuta siinä on 3" dp, 3" putkisto, Siemens deka 630cc suuttimet, Hestec, rosteri pakosarja ja joku vw/audi hukkaportti. Kone on säädetty Kososen penkissä. Nokat on ilmeisestikin vakiot.
Rajotin on 7000 kierroksessa.
Tehot on hyvällä alulla, mutta siihen ei ole tarkoitus kuitenkaan tyytyä.
Kaivetaan moottorista ulos se mitä GT40 haluaa antaa.
Tällä hetkellä kysymys kuuluukin että kuinka paljon kuulalaakeroinnista on oikeasti hyötyä? Kannattaako? Autosta olisi tarkoitus kaivaa lisää tehoa tulevaisuudessa ja tuon GT40:n pitäisi riittää aika pitkälle.
Olisi tarkoitus rakentaa kokonaan toinen kellari kunnon veiveillä ja uusilla männillä.
Samalla vaihdellaan auton muita palikoita kestävämpiin sitämukaa kun joku jää moottorille pieneksi.
Comment