Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Museo"-Urkki
Collapse
X
-
Hyvä homma, kerroppa sitten niitä tietoja, varsinkin kun niitä muiltakin kyselit (vai pitääkö odottaa tilastoja?).
Kilpiä unohdin erikseen katsastuksen yhteydessä pyytää perinteisiksi, mutta tarkoitus tosiaan oli ottaa ilman eu-merkkejä.
Comment
-
Tuohan kuulostaa hyvältä summalta kartuttaa valtion kassaa.
Tosin näytit laittaneen senkin kuluerän korkoineen nettiautonhintaan. ;)
edit: Minusta tuo sinun hintapyynti on jokatapauksessa aikalailla kohdallaan, vaikken autoa ole livenä nähnytkään.Viimeksi muokannut Vänni; 17.2.2010, 10:55.
Comment
-
Tuleehan sitä väkisin muitakin, ylläpidollisia kuluja.
Sitä paitsi foorumilla vieläkin sama hinta
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=84431
Comment
-
Eilen irtosi tankki. Onneksi otin pois koska auton seistessä oli kosteus päässyt tankkiin ja sisäpinta oli ympäriinsä pintaruosteessa. Pari tuntia tuli eilen sitä huuhdeltua mm. painepesurilla yms. ja nyt on varsin siisti ja roskaton. Tarvitsee laittaa varmuuden vuoksi väliaikaisesti isohko karkea esisuodatin tuolle auton omalla suotimelle jos sieltä jotain pientä vielä irtoaisi.
Comment
-
Purin tänään auton kappaleiksi maalausta varten. Sain sovittua maalauksen ajankohdan aikaisemmaksi, joten pääsin jo aloittamaan sen osan projektista. Tarkoitus olisi seuraavan 8 päivän aikana saada auto valmiiksi saakka, mutta työmäärä on melko valtavat joten saa nähdä ehtiikö.
Comment
-
Tänään taas reilu 10h hiontaa takana, tiedän mukavampaakin tekemistä. Yllättävän mukava tätä on tehdä kun ei ole ruosteenraiskaama ja kun autoa aikanaan suunnitellut nahkahousu ei ole vielä pyöreää muotoa tuntenut. Huomenna jatkuu hionta.
Tänään tuli tilattua osia saksasta, kattoluukun tiivistettä, yms. pikkuosaa. Huomenna mahdollisesti toinen tilaus vielä sisään.
Comment
-
Puki nyt nuo lasitkin vaan pois. Harmittaa maalausta seuraavana päivänä jos vaan teipillä yrität fuskata.
Se on maalattu aiemminkin irroittamatta laseja ja se tehdään nytkin takaisin päin niin, tiivisteet tietysti käännetään ylös jotta saadaan hiottua ja maalattua altakin. Eli ei, siinä ei fuskata ketään. Enempää hyviä neuvoja miten maalaus kuuluu suorittaa ei kaivata, kiitos.
Comment
-
Eieiei, Mikko. Ei tosta sun touhusta tu taaskaan mitään.
Totta vitussa sun kuuluu tehdä niinkuin foorumilla kerrotaan näkemättä ja koskematta autoa.
Äläkä nyt jumalauta ainakaan Isääs tai sen työkavereita kuuntele, ei ne kuitenkaan tiedä miten maalaus tehdään.
Nehän maalaa jollain vesiväreilläkin jo nykyään..
Voisin yrittää ehtiä neuvomaan sua lisää, joku ehtoo maalamolle..
Comment
-
En kanssa jaksa koskaan ymmärtää miksi ne hiton lasit pitää aina jättää maalauksen ajaksi paikoilleen, tehdään pohjatöitä kymmeniä tunteja mutta sitten 5min lasien poistoon ja vartti asennukseen on liikaa. Varsinkin kun niitten alta usein löytyy korjattavaa, vaikka muuten olisi hyväkuntoinen hylsy.
Comment
-
Hyvä, että jaksatte ne tiivisteet kääntää ylös :)
Ja taas tästä ruostumisesta audeilla on yli 25v kokemus ;)
tiivisteen alta voi löytyä yllätyksiä
miksi ne hiton lasit pitää aina jättää maalauksen ajaksi paikoilleen
miten nuo tiivisteet pystytään kääntämään ylös niin, että lasin aukon reunan ruosteettomuus on varmuudella todettavissa ja pinta hiottavissa reunaan asti ??
Comment
-
En juuri ole projektiasi kommentoinut vaikka sitä olenkin seurannut. Olen seurannut sitä lähinnä harmitellen, kuinka kylmästi hyödynnät kanssa harrastajien keskustelupalstaa. Jo alusta on käynyt hyvin selväksi, että olet päättänyt sijoittaa klassikkoon fiksaamalla sen myyntikuntoon.
Me Audistit olemme helposti tietotaitoamme jakavia, ja oletkin tietoa mielellään vastaanottanut. Kysymyksiä ongelmista on ollut ja vastauksia niihin on helposti löytynyt. Kun yleisö esittää kysymyksen tai kritiikkiä, on vastaus tyly.
Koko projektista näkyy, miten pintaliipaisulla pyrit nostamaan auton myyntiarvoa mahdollisimman edullisella tavalla. Vain pakollisiin seikkoihin puututaan ja muut jätetään sivuun. Todellinen klassikon entisöijä ei tekisi vastaavaa työtä kiirehtien parissa kuukaudessa vaan käyttäisi huolelliseen ja äärimmäisen viimeistelevään työhön pari vuotta.
Toivottavasti harvinaisen hyvä yksilö löytää kohtuullisella hinnalla kodin, jossa saa osakseen sitä rakkautta, jonka tuollainen klassikko ansaitsee.
Comment
-
Muistaakseni ensimmäisessä postauksessani asiasta mainitsin että autoa en aio pitää tallessa vaikka se olisikin todennäköisesti kannattavaa. Olen nuorehko opiskelija, joten en oikein näe alkuperäiskuntoista Quattroa sopivana käyttöautona? Auton säilytyspaikkana turun keskusta kadut ilman katosta myöskään ei tunnu ihan oikealta käytöltä? Helppo se toki olisi jos voisi siihen rinnalle ostaa järkevän käyttiksen, opintotuki ja asuntolaina tosin ei ihan mahdollista kaikkea.
kuinka kylmästi hyödynnät kanssa harrastajien keskustelupalstaa.
on vastaus tyly
pintaliipaisulla
Toivottavasti harvinaisen hyvä yksilö löytää kohtuullisella hinnalla kodin, jossa saa osakseen sitä rakkautta, jonka tuollainen klassikko ansaitsee.Viimeksi muokannut Mikkoh; 23.2.2010, 20:58.
Comment
Comment