Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 Harrastepeli

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Oioi, näyttäispä omakin urssi noin hyvälle. :)

    Comment


    • Mä tuossa taannoin laittelin uudet alalistat oviin. Halvalla saa halpaa, mutta eipä nuo nyt pahat ole. Hieman repsottaa saumoistaan, mut ei sitä huomaa ellei osaa katsoa. Ja ilmeisesti pakkauksessa tovin oltuaan, se kynnyskotelon päälle menevä lippa on vielä hieman käyrä, joten se ei ihan asetu kohdalleen oikein. Tämä kyllä muuttuu ajan myötä.

      Comment


      • Tuolla picasa-albumissa näin pari kuvaa uusista sivuvilkuista. Onko nuo mistä?

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja hoff4
          Kojepajassa, herttoniemessä, saa teetettyä juuri sellaisen putkiston kun haluaa. Tiittaselta kannattaa myös kysäistä.
          Tiittanen ei enää ole sitä mitä oli joskus. Laatu on huonontunut merkittävästi, ainakin omien kokemuksien mukaan.
          Kojepajasta ei kokemusta.

          Sori Jari pienestä OT;sta.

          Comment


            Tuolla albumissa on tosiaan kuvia noista Depon vilkuista, mulla on toinen vielä paikoillaan ja toisella puolella on orkkis UrS6 vilkku.

            Ei kai tässä mun projekti sivustolla edes tunneta käsitettä OT =) Aiheet liikkuvat milloin missäkin, mutta suurinpiirtein aiheessa, joten eipä hätää.

            Joudun ilmeisesti joustamaan noissa listojen laitossa eli alalistat joudun laittamaan jo nyt. Eilen kun aloin noita vanhoja ihmettelemään niin ne taaimmaiset päät irtosivat kun hiukan kokeilin miten ne on kiinni. Ne oli ilmeisesti Sika merkkisellä tuotteella joskus sinne kiinnitetty, kuten aikoinaan sivuvilkut ja moni muu asia tuossa autossa. Eihän tuossa mitään, hyvä aine, mutta autokäytössä joskus hiukan arveluttavaa. Ei noita vanhoja kehtaa enää liimata takaisin vaan täytyy laitella nuo uudet ja oikeaoppisesti kiinni.

            Alalista

            Kuten näkyy, maalikin hiukan kärsinyt. PItää hiukan siistiä tuota ja laittaa joku suojamaali päälle niin ei pääse ruostumaan.

            Comment


              Näyttäishän tuossa korroosion poikasta olevan jo valmiiks. Liekö "perinteiseen" tyyliin jo aiemmin ylivärjätty, eli pohjatöissä oikaistu?

              Helppo tapa suorittaa tarkistus pohjatöille ja maalin alla mahdollisesti pesivälle ruosteelle on "mankeloida" esim. ilmastointiteippiä kunnolla kiinni epäilyttäviin paikkoihin ja repäistä se vauhdilla irti. Mikäli maali on kunnolla kiinni vaurioita ei tule, ellei ole niin maali jää teippiin.
              Viimeksi muokannut hoff4; 18.8.2011, 12:31.

              Comment


              • Mun autossa taas joku 'Rane' laittanut alalistat kiinni siellä täällä ruuveilla, pellin läpi..... jessusperkele... !!

                Comment


                  Onhan se helpoin ja nopein tapa "oikaista" kuprut, joskaan ei esteettisin ;)

                  Comment


                  • Oven kuminen alalista näyttäs olevan samassa ajan mittaan jämähtäneessä töhkässä kun itelläkin oli. En edes tiennyt että ne on oikeasti niinkin pehmeätä kumia. Niihin auttoi hinkkaaminen suht reilusti lakkabensaan kostutetulla rätillä. Sipasin päälle vielä simonitzin back to black:it niin kiiltoakin alkoi löytymään kuin uusissa...

                    Comment


                      Nuo listat on mallia "kivikova" ja joka paikasta hiukan kutistuneet ja muutenkin kärsineet vuosien aikana. Yritin noita elvyttää, mutta laihoin tuloksin ja siksi tuolla hyllyssä uudet odottavatkin.

                      Maalaus on tehty, tuskin kovinkaan iso yllätys enää kenellekään, huonosti ja kaikki mahdolliset säästökikat käyttäen. Lopputulos on ollut todella hieno silloin 10v sitten, mutta ei se kauaa kriittistä katsetta kestä.

                      Nyt kun tehdään seuraava maalauskierros niin hommassa ei säästellä/pihistellä laadun suhteen. Kallis homma tulossa sillä autossa on tosiaan jo 2 kerrosta maalia eli alkuperäinen musta ja nyt tuo sininen. Jos hyvän haluaa niin kaikki pois...

                      Laitoin nuo siirtoluvat kiinni...tiistaita odotellessa:

                      Luvat

                      Joku tarkkasilmäinen saattaa huomata noiden valopesureiden peitelistat roikkumassa tuossa valotelineessä. Onpahan nyt edes hiukan samaan sävyyn kuin autokin. Tässä hiukan tarkemmin tuota väriä:

                      Pesurit

                      Turhuuttani nuo maalasin, mutta toinen oli tosiaan musta ja toinen tummanvihreä ja nuo listat jotain siltä väliltä niin tökki liikaa silmään moinen.

                      Comment


                        Nyt kun tehdään seuraava maalauskierros niin hommassa ei säästellä/pihistellä laadun suhteen. Kallis homma tulossa sillä autossa on tosiaan jo 2 kerrosta maalia eli alkuperäinen musta ja nyt tuo sininen. Jos hyvän haluaa niin kaikki pois...
                        Köh, oletko tiedustellut hinta-arvioita projektille? Mikäli tosiaan haluat kaikki (luukkujen välit ja ovien sisäpuoletkin) peltipuhtaaksi niin teetettynä mahtanee kustantaa kultaharkkoja. =)

                        Comment


                          Pitänee kai joku tolkku pitää tuossa maalauksessakin. Pitää kysyä asiantuntijoilta (lue oikeilta maalareilta) mitä tuolle kannattaa tehdä. Kuhan siitä tulisi itseäni tyydyttävä. Ainakin kaikki luukut/ikkunat/listat yms. irti ja kunnon pohjat. Peltipinnalle jos meinaisi niin auto tulisi riisua kokonaan ja upottaa happoon tai vastaavaan. Taitaisi olla helpompi homma ostaa 100% virheetön kori ja purkaa se ja maalauttaa valmiiksi ja siirtää koko tekniikka siihen...ei muuten hullumpi ajatus tuokaan. Nyt kun aloin oikein miettimään niin miksi en aikaisemmin moista ajatellut. Tekisi korin viimeisen päälle ja kun se on valmis siirtäisi uuden tekniikan siihen. Paljonkohan tuosta tulisi prosentteja?

                          Laitoin toiselle puolelle nuo uudet listat. Harmi oikeastaan sillä nuo on niin siistit, että nyt harmittaa nuo luukut kun ne ei oikein ole kohdallaan ja listat ei istu oikein. Luukkujen säätö vaatisi taas ovien purkamista ja ikkunoiden nostoa pois eli ei ihan pieni homma. Sinänsä turhaa tehdä tuo nyt, sillä luukut joutuu muutenkin irroittamaan tuota maalausta varten.

                          Noita ovia ihmetellessä tuli ihmeteltyä saranoitakin, varsinkin kuskin etuoven. Ei tuo kovin väljä ole, mutta pientä klappia tuntuu olevan. Voisihan tuonkin uusia...

                          Comment


                            Kaikkien listojen alta, luukkujen etu-, ala- ja sisäreunat, kahvojen ympärykset, tuulilasin yläreuna ja lokasuojien reunat kannatta ainakin hioa ja/tai puhaltaa peltipuhtaaksi. Siitä nämä lähtevät pääsääntöisesti ruostumaan vaan eivät juuri muualta, oman kokemuksen mukaan.

                            Kannattaa tosiaan uusia kuskinoven saranat samalla, eipä se välys ainakaan pienene ajan myötä

                            Edit. Onko tämä kaavailemasi uusi sävy kovinkaan paljon erisävyinen nykyiseen siniseen verrattuna?
                            Ellei ole, niin onko ihan oikeesti järkeä lähteä pilkkomaan käytännössä koko autoa atomeiksi pienen vivahde eron takia, kun pelkkä kunnolla tehty ylimaalaus nykyisellä sävyllä säästäisi julmetun määrän työtä ja varojakin?
                            Viimeksi muokannut hoff4; 19.8.2011, 09:24.

                            Comment


                              Mielessä on tuo RS Sepangblau. Ei tuo kyllä niin hirvittävästi tuosta sinisestä eroa, joten laitetaan harkintaan.. Tosin olen nyt viime aikoina alkanut miettiä tuota nykyistä väriä, että josko vetäisi sillä. Ehdottomasti halvin ratkaisu ja oikeaoppisesti tehtynä olisi taas hyvän näköinenkin.

                              Tässä on muutama vuosi aikaa miettiä tuota sävyä =)

                              Tänään "tuunasin" autoa. Laitoin uudet S4 merkit, uusin tuon moottoritilan valon (uusi maksoi "vain" 34 euroa marmorilla), laitoin konetilan pohjamuovin paikoilleen, mutta otin sen samointein pois kun muistin että tuo apurunko pitää kohdistaa renkaiden suuntausten yhteydessä. Nyt tuo on hiukan vinossa. Muutenkin lisäilin noita pisteosia autoon ja nyt tuo alkaa olemaan melko lailla täydellinen osien kannalta.

                              Huomenna nostan auton ylös ja tarkastan ja tarvittaessa kiristän kardaanin, vetarien yms. pultit ja käyn muutenkin läpi koko alustan, että taatusti kaikki pysyy kiinni. Voisin vielä ihan varuiksi käydä jarrut läpi. Vikakoodit luin ja niitä ei ollut ainuttakaan. Täytyy myös hakea tuota K&N filtterin voiteluainetta sillä pesin suodattimen, mutta öljy loppui kesken. Voiko tuohon muuten käyttää jotain muutakin ainetta kuin K&N omaa?

                              Comment


                                Miten meinasit kohdistaa apurungon pyöriensuuntauksessa? Autohan seisoo omalla painollaan levyjen päällä suuntauslaitteet vanteisiin kiinnitettynä. Jos apurunko on killillään niin jotain on pielessä.

                                Heivaa tuo K&N suodatin kuuseen kun siitä ei ole käytännössä mitään hyötyä, sotkee vain maffin vastuslangat öljyllä. Normi paperifilsu toimii parhaiten eikä aiheuta käyntihäiriöitä.

                                Comment


                                  Apurunko on hiukan "vinossa". Tuo renkaiden suuntaus ei varsinaisesti liity tuohon mitenkään, mutta tuo kohdistetaan suoraksi samassa yhteydessä. Heittoa ei ole paljoakaan. Apurungossahan on melko paljon varaa asennon suhteen eli renkaat on pahimmassa tapauksessa jopa senttejä "vinossa" eli toinen rengas on edempänä tai taaempana kuin toinen.

                                  Koetin saada tuota apurunkoa kohdilleen ja onnistuinkin siinä kohtuullisesti, mutta melko hankalaa se on jos autossa ei ole mitään muuta kiinni kuin runkopalkit ja apurunko ja työvälineenä mittanauha. Nyt kun renkaat, akselit yms. on kiinni niin tuo on kohtuullisen helppo saada ihan millilleen.

                                  Renkaiden suuntauksessa apuna on vielä laser joka mittaa eturenkaiden etäisyyden kiinteään pisteeseen eli pitäisi saada symmetriseksi. Tuo oli yksi seikka joka oli vaatimuksena, kun paikkaa etsin, kaikissa kun tuota mahdollisuutta ei ole.

                                  Comment


                                    Missä kohtaa apurungossa on säätövaraa? En ole kyllä moista koskaan huomannut omissani.

                                    Comment


                                      Missä kohtaa apurungossa on säätövaraa?
                                      Kyllä siellä on. Apurungo etu kiinnityspisteiden "mutteri" osa liikkuu korissa olevassa tilassaan ja takapäässä koriin pultattavan(3kpl/pusla) puslan reijät ovat pitkät. Itse apurungossahan ei ole pitkiä reikiä eikä säätöä mutta kiinnitys pisteissä kylläkin. Casteriin ei pysty pajoakaan vaikuttamaan mutta camperit saa hyvin tasattua.

                                      Kannattaa muuten iskarin ylälimppujen reikiä venyttää niin että tolpan saa pystympään eli reijät niin pitkiksi kuin mahdollista. Madallettuna ei riitä muuten säätövara.
                                      Viimeksi muokannut retulainen; 19.8.2011, 22:01. Perustelu: lisäys

                                      Comment


                                        No kyllä tuo oma (uusilla puslillakin) liikkui kohtuullisen paljon. Kohtuullinen on toki suhteellinen käsite, mutta tuossa se monikertaistuu akselien/tukivarsien yms. takia. Tuon huomaa selvästi silloin kun autossa ei tosiaan ole mitään muuta kiinni. Tässä kuva joka toivottavasti selventää asiaa:

                                        Apurunko

                                        Tuosta voi todeta selkeästi, että jos apurunko on esim. muutaman millin vinossa niin renkaissa ero on jo huomattavasti enemmän. Kuva tietysti liioittelee, mutta periaate selviää.

                                        En tiedä onko kukana koskaan edes kiinnittänyt huomiota koskaan tähän. Mutta itse mittasin, että autossa renkaat ei ole symmetrisesti, eroa on noin vajaa sentti. Ei vaikuta käytännössä mihinkään, mutta laitetaan kohdalleen.

                                        Comment


                                          No perskules, enpä tuota säätömahista huomannut kun vaihdoin apurungon puslat taannoin V8 urssista.

                                          Edit. Osaako joku sanoa, onko b5 korissa vastaavanlainen säätömahis apurungolle?
                                          Viimeksi muokannut hoff4; 21.8.2011, 08:26.

                                          Comment


                                          • En tiedä onko kukana koskaan edes kiinnittänyt huomiota koskaan tähän.
                                            On kiinnitetty huomiota, mutta en laiskuuttani ole vielä sihdannut kohdalleen. Omasta jäi oikea puoli silminnähden liian taakse, vaikka olin viimeksi mittaavinani apurungon paikoilleen. Täytyypä korjata suoraksi samalla kun vaihtaa tolppiin yläpään laakerit.

                                            Comment


                                              Olen käynyt noita auton pultteja/muttereita ym. läpi ja kiristellyt tarvittaessa ja muutenkin tarkastellut, että auto olisi taas valmiina muun liikenteen sekaan.

                                              Auton alla ollessa löysin paikan jossa kaiketi kuuluisi olla jotain eli:

                                              Mitä tähän tulee

                                              Kävin romuvaraston läpi, mutta en löytänyt mitään mikä tuohon sopii ja muistaakseni tuossa ei kyllä ollutkaan mitään. En myöskään löytänyt Vagcat:sta ym. tuohon sopivaa komponenttia eli neuvoa tarvitaan.

                                              Tuo paikka on siis takana, edessä on poikkipalkki ja ilmeisesti moinen tulisi olla takanakin?

                                              Comment


                                              • Mjaa a, eipä ole kyllä omassakaan mitään noilla kohdin ikinä ollut, tosin tuskin niitä siihen on huvikseen laitettu. Samat tapit näkyy vissiin tässä kuvassa pohjapanssarin etupuolella, mikäli hahmotin kohdan oikein? (Nuo punaiset ympyrät ei liity tähän mitenkään)

                                                http://maukka87.kuvat.fi/kuvat/Sekal...Nostokohta.jpg

                                                Comment


                                                  Ei noihin tule mitään, piti ihan käydä kurkkaamassa omien alle. V8-urssissa noita töröttäviä pultteja ei edes ole.

                                                  Comment


                                                    Ok, hyvä tietää ettei tuohon kuulu mitään. Mietityttää vain, että mitä ne on tehtaalla joskus meinanneet laittaa tuohon.

                                                    Se pieni vesivuotokin loppui, syynä oli hiukan löysempi liitos siinä termarin takana olevassa putkessa. Pieni juttu, mutta melko vmäinen paikka saada kiristettyä.

                                                    Comment


                                                      Voi olla että olen vahvasti väärässä mutta olisinkohan plussan alla nähnyt noissa kiinni jotain kardaanitunnelin kylkiin tulevia lämpösuojia.

                                                      Comment


                                                        Urssi on nyt tuolla Espoon Pakoputkihuollossa, palataan tuohon putiikkiin myöhemmin...

                                                        Olipahan kokemus ajaa tuo auto ensin tuonne pyörien suuntaukseen. Matka sujui kyllä (mitä nyt ABS:ien valo syttyi heti palamaan kun nopeus ylitti 40km/h, joku anturi on liian kaukana kehältä), mutta perillä tuskaa tuotti auton saaminen nosturille. Nosturissa oleva "keskinostin" mikälie ei mahtunut auton alta vaan jouduttiin nostamaan erillisellä tunkilla autoa sen verran, että tuon keskiosan sai työnnettyä keulan ali ja sitten auton sain työnnettyä loppuun asti. Tuo Downpipe tulee yllättävän alas.

                                                        Seuraavaksi huomattiin, että kuskinpuolen raidetangon osanumero 857419813 on väärinpäin eli se kartio ei uppoa tuon sisään. En ollut edes katsonut tuota. No se on edelleen väärinpäin sillä ei ollut aikaa korjata tuota. Kulmat saatiin kohdalleen, paitsi Kaster, se jäi hiukan vajaaksi ja sitä ei tuolla alustasarjalla saa kuntoon. Säädöt on tapissaan kasterin osalta.

                                                        Kavereiden säätäessä kulmia tutkiskelin pohjaa. Auto vuotaa edelleen vettä, pitää tutkia tuota tarkemmin, ei tainnut kiristys auttaa sillä öljypohjassa oli pari tippaa vettä. Samoin Torsenin takapää vuotaa, siellä oli myös pari tippaa. Tämän huomasinkin jo aikoja sitten, mutta en käsitä miksi ja mistä se vuotaa sillä tuolla on kaikki uutta.

                                                        Kun auto oli saatu taas kovan työn jälkeen tunkattua nosturilta pois tankkasin hiukan ja siinä vaiheessa alkoi tuntua siltä, että Kirkkonummen mopojengiläiset on kaikki tuijottamassa, kenties syynä oli nuo melko karskit äänet. Täytyy myöntää, että siinä vaiheessa hiukan nolotti.

                                                        Kulmien säätö muutti melkoisesti auton käytöstä. 51:stä ajaessa aloin miettimään tuota Servotronic:ia. Se toimii eli tehostus vähenee nopeuden lisääntyessä, mutta olisiko silti tuo tuntuma ollut parempi vanhassa. Pitänee vielä tuumailla tuota. Auto kyllä tuntuu julmetun jämäkältä..ehkä liiankin. Jousitus on turhan pintakova.

                                                        Vakkari ei toimi, pitää ihmetellä sitäkin. Ensimmäinen kerta kun edes pystyin sitä testaamaan. No tuo ei ole iso homma.

                                                        Piti ajella varovasti ja kierrokset siellä yli 2:n tuhannen eli kutosta ei oikein voinut käyttää. Syynä tuo meteli, alle 2:n tuhannen jyrisi pääkopassa niin ettei sitä kauaa jaksanut kuunnella. Kun pääsin Nupurintielle, piti hiukan kokeilla onko tuolla tehoja tallella ja olihan siellä..lähti kuin hauki rannasta. Tosin nyt kaikki HIPO kaverit naureskelee siellä, mutta uskokaa pois, että tuon "isolohko" Punton jälkeen normi perheautokin tuntuu raketilta. Vauhdin tuntua saattoi lisätä se infernaalinen metelikin mitä tuo pieni kaasunpainallus aiheutti. Ahtopaineet nousi nätisti jne.

                                                        Palataan tuohon pakoputkipajaan. Saapa nähdä mitä sieltä tulee ulos. Ensivaikutelma ei oikein ollut hyvä. Ensinnäkin ihmettelivät pitkään mitä ihmettä oikein raahasin pihaan. Sitten ihmeteltiin sitä, että tuonne menee 2kpl katteja. Kyselin, että minkälaisilla kennoilla varustettuja teillä hyllyssä on. Kertoivat, että meinasivat laittaa ihan normikatit jotka on tarkoitettu 1.8-2.0 litraisiin perheautoihin. Katseltiin niitä ja putken halkaisija oli noin puolet mitä tuossa lopussa pakosarjassa oikein on. Kyselin, että eikö nuo hiukan ahdista ja onko nuo 300, 400 vai millä kennoilla. Ei kuulemma mitään hajuakaan. Kysyivät sitten, että laitetaanko suorat putket ja sitä ihmettelin sitten, että miten meinaan saada leiman tuohon autoon katsastuksessa. No aikoivat nyt sitten soitella jonnekin tukkuun ja ihmetellä noita katteja. Tuli Eurostainlesia ikävä, mutta en tuomitse vielä mitään vaan saattaahan se olla, että tuolta tulee ihan priimaa tavaraa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun sanoivat, että aja tuo auto sinne mersun viereen ja jätä sinne meinasin jo vaihtaa paikkaa, mutta kun ei ollut tuota lupaa pidemmälle. Tänne se jäi:

                                                        Urssi

                                                        Ai niin yksi mielenkiintoinen seikka vielä eli tuo ISV. Risteyksiin ym. tullessa kun nosti jalan kaasulta niin tuo ISV oli hiukan ymmällään. Auto ei ollut lähelläkään koskaan sammua, mutta oisiko tuon kevyemmän vauhtipyörän/tasapainotuksen syytä, että ISV toimi eräänlaisen välikaasuna eli kierrokset hörähti sinne 2:n tuhannen tienoille ennen kuin palasi sinne alle tonnin. Tätä en ollut aikaisemmin huomannutkaan, mutta systeemi tekee tuota ihan tyhjäkäynnilläkin (siis jos hiukan painaa kaasua ja nostaa jalan pois).

                                                        Ykkönen on kyllä ihan turha vaihde tuossa nyt. Auto jaksaa lähteä ihan mukisematta 2:lla. Ykkösellä taas lähtiessä tuntuu että saa heti laittaa isompaa kehiin. No tuota tarvitsee taatusti jos vetää esim. hiukankaan raskaampaa kuormaa.

                                                        Comment


                                                          Laitatatko pelkät katit alle tuolla vai laittavatko muutakin pakorööriä paikalleen?

                                                          Nätti peli tuo sun Audisi, tuo sininen sävy on todella hyvä mun mielestä. Kuikuilin sitä äsken kävelytieltä kun kävin hauvelia kusettamassa.

                                                          Comment


                                                          • Vaatii rohkeutta jättää auto tuollaiseen paikkaan kun on upottanut siihen rahaa moninkertaisesti auton vakuutusarvon verran ja käyttänyt satoja tunteja aikaa rakenteluun.

                                                            Ostin renkaat Euro-Stainlessin naapurista pari vuotta sitten ja kävin kysymässä viereisessä puljussa hintaa kattien korvausputkille, olisivat voineet olla ihan mustaa kamaa kun tarkoitus vain kokeilla ilman katteja. Sillä hinnalla olisi hyvinkin saanut tilattua valmiit RST kiiltopeitatut Saksasta, tein nuo itse kun oli sen verran helppo homma ja hitsauskone ollut tallissa jo 25 vuotta. Kartiot teetin Herttoniemessä, laipat löytyi Motonetistä ja putkea tallin nurkasta. Taitaa olla Euro-Stainlessilla ihan riittävästi töitä kun ei tarvitse ainakaan hinnoilla kilpailla.

                                                            Comment


                                                              Mullahan on tuolla mukana muu putkisto, vain katit puuttuu...vanhat katitkin on matkassa ihan vain malliksi.

                                                              Jeps, sävy on hieno...varsinkin uutena (vasta maalattuna) tuo on ollut melko komea peli. Nyt tuo ei kyllä kestä tarkempaa tarkastelua. Itseasiassa tuon sävyn takia olenkin miettinyt, että jos maalaiskin tuon uudelleen ihan samalla sävyllä. Maalin sävykin/tyyppi on tiedossa, joten sen puoleen se ei olisi ongelma. Väri on muuten Suzukin moottoripyörämallistosta. Muutoinkin tuon auton ulkokuori ei kestä kriittisempää tarkastelua. Ovet on miten sattuu, takapuskuri ei ole aivan kohdallaan johtuen tuosta uudesta koukusta (en ehtinyt säätää ihan priimaksi jne), naarmuja yms. siellä täällä. Ulkokuori onkin sitten ihan oma projektinsa seuraavaksi.

                                                              Kuhan saan tuon takaisin niin pitää säätää nuo ABS anturit kohdalleen. Harmittaa oikein sillä tiesin jo tuon, että kaikki anturit ei ole aivan kohdallaan, mutta tuo unohtui ja palasi vasta mieleen, kun pääsi isolle tielle ajamaan. Tuolla pihatiellä kun ei oikein kovin hurjia vauhteja saa. Ajattelin nimittäin ajaa tuon suoraan katsastukseen, mutta nyt joutuu tekemään hiukan remonttia. Tosin eipä tuo montaa minuuttia vie, noita kun on helppo vielä säädellä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X