Jari, toisaalta mikään ei korvaa kokemusta... Teoriassa asiat toimii niinkuin kirjoissa kerrotaan, mutta sitten tulee todellisuus omituisine ratkaisuneen, joskus pakon sanelemana, joskus jostain muusta syystä.
Paras mitä on tullut tavattua on pakosarjat. Garrett:n joku insinööri on todennut, että aijaa, osaat vaparin pakosarjan mitottamisen, hyvä. Unohda kaikki se jos turbon pakosarjaa teet ;). Tokihan niissä on joitain pieniä yhtäläisyyksiä, mutta turbo on yleisesti ottaen se suurin pakopaineen aiheuttaja koneessa, loppu virratkoon mahdollisimman vapaasti ;)
Itse tuo nokkahomma on tullut huomattua nykyisen ADU:n kanssa, ihan eriluonteinen kone kuin alkuperäinen AAN
Paras mitä on tullut tavattua on pakosarjat. Garrett:n joku insinööri on todennut, että aijaa, osaat vaparin pakosarjan mitottamisen, hyvä. Unohda kaikki se jos turbon pakosarjaa teet ;). Tokihan niissä on joitain pieniä yhtäläisyyksiä, mutta turbo on yleisesti ottaen se suurin pakopaineen aiheuttaja koneessa, loppu virratkoon mahdollisimman vapaasti ;)
Itse tuo nokkahomma on tullut huomattua nykyisen ADU:n kanssa, ihan eriluonteinen kone kuin alkuperäinen AAN
Comment