Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4 Harrastepeli

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Franky2:

    Eilen sain nuo radion yms. piuhat laitettua ja vehkeet takaisin kiinni. Ihmettelin hetken miksei takapää taaskaan toimi. Siinä miettiessä ja kytkentöjä tarkastellessa se alkoikin itsestään jytisemään. Sammutin radion ja uudestaan päälle, taas pimeä, mutta hetken päästä tuli aktiiviseksi. Tarkastin skoopilla, että signaali tulee kyllä heti (ja virrat), mutta tuo vahvari ei heti kytkeydy. Annoin olla virrat pois pidempään ja kytkeytymisen viive kasvoi myös pidemmäksi.

    Klassinen konkkien kuoleentuminen taitaa olla kyseessä. Täytyy tehdä lista noista ja vaihtaa kaikki uusiin. Mulla on yksi Bosen subi/vahvari boxi ylimääräisenä eli pitää sitä kokeilla ensin (en ole vuosiin sitä kokeillut eli en tiedä toimiiko sekään) ja korjata tuo sitten rauhassa. Jos jollakulla on moinen jäänyt ylimääräiseksi (ehjä/rikki) niin tarjotkaa (varaosiksi).

    Edit. Ostin tuohon radioon Kiinasta hiukan päivtystä eli Bluetooth yms. adapterin:

    https://www.aliexpress.com/item/Car-...367242193.html

    Tuota CD tai kasettisoitinta (en löytänyt yhtään ainutta kasettia mistään, suunnittelin jo kirpparille lähtöä että saisi kokeiltua tuota =) ei tule koskaan käytettyä, mutta saapahan nyt Spotify yms. kiinni
    Viimeksi muokannut Jari74; 7.4.2017, 14:12.

    Comment


      Franky/Sedan

      Tänään aloin ihmettelemään noita Sedanin katteja. Kävin varastolla ja siellähän oli ylimääräiset katit ja otin mukaan. Kunnosta ei voi sanoa, mutta ainakaan ne ei helise. Purin nuo palasiksi, mutterit oli "sulaneet" ruosteen ansiosta melkein kokonaan pois (kuva). Laikkakoneella kaikki poikki ja uutta tilalle.

      Päätin samalla, että vaihdan tuon murinaputkiston Franky2:een ja siinä olevan putkiston Sedaniin. Näin jälkikäteen olisi ehkä päässyt helpommalla kun olisi vain vaihtanut katit ja antanut muutoin olla. Frankyn putkisto oli ns. mallia orkkis ja kaikki pultit/mutterit umpiruosteessa. Katteja irroittaessa (otin siitäkin pois ihan huvin vuoksi) tein klassisen virheen eli avaimella vedin itseä päin. No ei se mihinkään auennut vaan meni pultti poikki ja käsi/avain yhdistelmä lävähti suoraan klyyvariin. Sattui hitosti ja pelästyin, että tuleeko nyt mustat silmät. Ensi viikolla on muutama tärkeä asiakaspalaveri niin kiva mennä sinne bandana. No onneksi ei ainakaan vielä ole mikään paikka mustunut. Nenä on vain kipeänä.

      No vaihdoin putket kuitenkin päittäin. Purin kummastakin kaikki pois ja uudet mutterit/pultit joka paikkaan. Sedanissa tosin oli jo kaikki joku aika sitten läpikäyty eli sen kanssa ei tarvinnut tapella.

      Tulipa muuten Sedanista hiljainen, ihan älytön muutos. Nyt kuulee jopa rengasmelun ja tuulensuhinat. Rampista kun lähtee niin oikein hymyilyttää, kun ei kuulu sitä julmettua "VROOOOM" pörinää. Orkkis on ykkönen tälläkin kertaa. Tosin taas ihmetytti tuon putkiston paino sillä melkoinen punnertaminen oli sen kanssa laittaa paikoilleen, yksin kun puuhastelin.

      Franky muriseen taas tuttuun tyyliin ja siihen tuo sopiikin paremmin.

      Edit. Talven aikana olin jo huomannut kuinka nosturi on aina märkä kun autosta sulaa vedet päälle. Nyt nostin sen maasta ylös ja jätin kuivumaan (rengassarjalla tuon saa ~3cm maasta ylös). Täytyy laittaa jotain betonin ja nosturin väliin, sillä hyvin on näemmä maalit jo muhineet pohjasta. Kuhan säät lämpenee niin pitää ottaa tuo ja maalata/suojata hyvin.

      Erinomainen nosturi tuo, harmittavasti löysin omaan talliin hiukan paremmin sopivan (hiukan pienempi) tässä joku aika sitten, mutta ei kehtaa tuota nyt alkaa vaihtamaan.
      Attached Files
      Viimeksi muokannut Jari74; 9.4.2017, 10:15.

      Comment


        Täytyy huomenna lähteä käymään taas tuolla Kirkkonummen suunnalla ja olla loppuviikon siellä hommissa eli mitään isompaa en alkanut tänään puuhastelemaan. Mietin tuota nosturin suojaamista ja muistin, että mulla on raskasta kumimattoa vielä jäljellä ja siitä leikkasin sopivat palat alle. Nyt tosin nosturi nousi sen verran, että Urssin pohjaraudat ottaa kiinni eli pitää tehdä jonkinlaiset rampit ainakin eteen ettei keula laske liikaa.

        Hyllyyn on kertynyt noista purkuautoista yms. jonkin verran noita ilmastointilaitteiden yms. ohjausyksiköitä. Testailin niitä FR2:ssa ja kaikki viallisia. Ihan hyvä todennäköisyys, että 4kpl yksiköitä ja kaikki rikki. Mahtaako noita olla edes ehjiä liikenteessä kovinkaan montaa =) FR1, FR2 ja Sedanin yksiköt on käyneet läpi samat korjaukset. Sama vika kaikissa eli jompikumpi tai kumpikin regulaattori rikki. Ihmetystä herätti, että osassa yksiköistä oli 8,5V regu ja osassa 5v. Mulla ei noita 8,5v reguja (L4940V85) ole yhtäkään varastossa eli pitää käydä hommaamassa niitä. Saa nuokin sitten kuntoon ja vaikka myytyä eteenpäin.
        Attached Files
        Viimeksi muokannut Jari74; 9.4.2017, 14:23.

        Comment


          Franky2:

          Kyselin joku tovi sitten olisiko kenelläkään "ylimääräistä" Bosen subia, mutta ei kauheasti tullut tarjouksia. Ebaystä sitten katselin ja sieltä yhden löysinkin (1996 autosta). Tarjolla oli koko Bosen setti aina kaapeleita myöten, mutta ei noille tarvetta ollut. Kysyin kuitenkin myisikö pelkän subin ja eihän myyjä siitä tahtonut pelkästään luopua, mutta teki sitten todella hyvän vastatarjouksen koko paketista niin ostin kaikki romut pois.

          Tänään nuo sitten tuli. Ainakin päällepäin nuo on melkein uutta vastaavat. Todella siistissä kunnossa jopa mankka. Kaikki kuulemma jopa toimiikin ja illalla pitää laittaa rojut kiinni piuhasarjaan ja laittaa tulille. Kuhan kiinasta tulee tuo Bluetooth-setti niin täytyy alkaa taas puuhastelemaan noiden laitteiden kanssa.

          Sedan:

          Tässä on kone alkanut osoittamaan "väsymisen" merkkejä. Venttiilikoneisto pitää helinää kylmänä vaikka paineet tapissa. Lisäksi öljyä katoaa liian nopeasti jonnekin (ei vuoda). Jäähdytinnestettäkin joutuu lisäämään 1-2kk välein (vaikka vähällä ajolla). Kaikki romppeet moottorin kunnostamiseen on jo hommattu eli pitää löytää nyt aikaa tehdä hiukan konejumppaa. Autohan pysyy ajossa sillä laitan tuohon jo rakennetun koneen ja laittelen tuon alkuperäisen kuntoon. Ajatuksena on laittaa tuohon hiukan korkeammat puristukset (siivu pois) ja nuo perushommat mitä näille yleensä tehdään (H-profiilit, tasapainotus yms.)

          E-tron:

          Tämä on nyt toiminut ihmeen hyvin. Pääsiäisen reissulla se teki tosin yhden erikoisen tempun eli olin lähdössä ohittamaan edellä olevaa. Kaasu pohjaan ja kierrokset nousi tappiin (Boost toiminto). Jouduin keskeyttämään ohituksen kun tulikin keltaiset viivat. Päästin kaasun ylös, mutta kone jatkoi huutamista kierrokset tapissa ja vauhti hyytyi. Ei auttanut kuin vetää tien sivuun ja kone edelleen huutaa täysillä. Napista virrat pois ja onneksi sammui. Uudelleen käyntiin ja taas toimi normaalisti. Ihme homma tuokin. Ei tehnyt tuota kuin kerran, mutta nyt sai sitten joka ohituskerralla pelätä jääkö kaasu pohjaan vai ei.
          Attached Files

          Comment


            Sedan:

            Huomasin ihan vahingossa, että katsastus mennyt vanhaksi. Kävin auton pikaisesti läpi (valot yms.) ja ei muuta kuin konttorille. Jarruja en pelännyt vaan tiesin niiden olevan hyvässä iskussa. Talvella kun noita tulee ihan tahallaan käytettyä ronskisti (ABS saa rytisyttää jne.) niin liu'ut/sylinterit yms. saavat liikuntaa ja ei jumitu. Jarrut olikin erinomaiset ja eroja akseleiden välillä ei ollut nimeksikään.

            Päästöt näissä aina jännittää. Lämmittelin katit huolellisesti, tosin ihan turhaan sillä jouduin odottamaan ~30min omaa vuoroa. Piti hetken aikaa käyttää autoa korkkeilla kierroksilla päästöjä mitatessa ja sen jälkeen arvot asettui kohdalleen. Täytyy sanoa, että hiukan yllättynyt olin kun noin helposti meni. Tiedä sitten oliko tuolla merkitystä sillä tässä on nyt tuon Franky2:n katit. Entisillä tuskin olisi läpi mennyt.

            No taas tuli siis vuosi ajoaikaa...

            Comment


              Sedan:

              Tämä alkoi rämisemään kylmänä ja mitä oudointa syytä tähän ei löydy millään. Auto nosturilla ja kaikki lämpöpellit yms. läpikäyty, putkisto/katit käytetty alta kokonaan pois (luulin että jotain jäi irti kun vaihdoin putkiston) ja syytä tälle ei löydy. Rämisee vain kylmänä, lämpimänä hiljainen. Kuuluu koneen takaosasta. Kenelläkään vinkkejä mikä ihme tuolla on irti? Ideat loppuu, puoli autoa purettu ja monta miestä kuulostellut eri puolilta autoa.

              Ongelmaa on hankala etsiä sillä tuo rämisee vain kun auto on aivan kylmä eli pitää odottaa yön yli että voi seuraavan kerran testata, ~6h ulkona ei riitä.

              https://drive.google.com/open?id=0B5...nZTU0xManpoNXc

              Ei ole tällaista ennen sattunut vastaan, että noin voimakasta räminää yhtäkkiä alkanut pitämään ja syytä ei löydy millään. Jos koneessa/laatikossa olisi jotain irti niin äkkiä olisi isompia ongelmia tullut ja tuo tapahtuu vain kylmänä muutaman minuutin.

              Comment


              • Onko Downpipe ottanut iskua? siellähän on 2 putkee sisäkkäin. jos on ulompi rutussa niin ottaa sisempään kiinni. Tai voisko vetolevy olla halki( tämän luulis kyllä rämisevän kokoajan)
                Viimeksi muokannut Killeri; 30.4.2017, 18:41. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                Comment


                  Onko tuossa DB:ssä tosiaan sisäosa erikseen? Tuota katsottiin kyllä sillä ääni tulee tuosta suunnasta ja siksi poistettiin mm. putkisto kokonaan. DB:tä ei osattu epäillä sillä ajattelin sen olevan simppeli putki. Nuo ulkoiset lämpöpellit on lahonneet aikoja sitten ja olen ne poistanut.

                  Täytyypä ihmetellä tuota tarkemmin.

                  Comment


                  • Kävin tarkistamassa ja muistin väärin, yhdestä putkesta on tehty. 2.8 AAH koneessa on kahdesta putkesta tehty.
                    Viimeksi muokannut Rise; 30.4.2017, 19:56. Perustelu: virhe korjattu

                    Comment


                      Mulla on joskus ollu katin kenno irti joka rämisi.

                      Comment


                        Vaihdoin katitkin ja edelleen rämisee
                        Viimeksi muokannut Jari74; 1.5.2017, 18:19.

                        Comment


                          Et sitä hukkaportin putkea ole katsonut / vaihtanut toisesta?

                          Comment


                            Kyllä nuo kaikki on katsottu moneen kertaan. Kerrassaan omituinen vaiva, kauhea ääni joten luulisi syyn löytyvän helposti, mutta ei. No ajan auton toiselle tallille ja puran koneen keulilta pois niin jo luulisi helpottavan syyllisen etsimistä (olisin ottanut koneen muutoinkin kunnostuksen alle)

                            Frankyyn tuli tuo Bluetooth adapteri, pitää asennella sitä jossain vaiheessa.
                            Attached Files
                            Viimeksi muokannut Jari74; 3.5.2017, 13:47.

                            Comment


                              Sedan:

                              Lähdin tuolla sedanilla käymään Jorvaksessa jossa työpaikkakin on. Hiukan eräänlainen jäähyväiskeikka vanhalla moottorilla. Autohan ei ole sateessa seisonut ja nyt huomasin, että takaluukkuun tihkuu vettä sateella. Kuvasta näkyy vuotokohta eli tulee tuosta sauman raosta. Raotin tiivistettä yms. mutta ei näy mitään reikiä yms. Sauma on myös ehjä ikkunalle asti. Mitään vinkkejä mistä tuo vesi oikein pääsee sisään?

                              Toinen ongelma on nuo uretaanipuslat apurungon takapäässä (tukivarret). Ne tahtoo alkamaan napsua eli pääsee hiukan liikkumaan. Kiristänyt monesti ja aina hetken päästä sama juttu. Nyt kiristin liikaa ja taisi mennä kierteet joko pultista tai yläpään kiinnikkeestä. Täytyy laittaa uudet tukivarret (ne kumit kun on niissä kiinni eli ei voi vaihtaa) ja uusia nuo apurungon taaimmaiset puslat (jos kierteet meni niistä).
                              Attached Files

                              Comment


                                Sedan:

                                Taas Oulussa. On se hyvä muisti, tilasin tuohon uudet alatukivarret yms. osaa ennen kuin tuli mieleen, että mullahan on uudet hyllyssä. Piti jo aikoinaan nuo vaihtaa, mutta tulikin laitettua nuo uretaanit alle. No onhan noita autoja mihin nuo laittaa.

                                Kulutus ~1400km ajolle oli tankkauksen mukaan leppoisat 9,9l/100km. Aika paljon automaatiksikin maantieajossa nopeusrajoitusten mukaan. Seurasin nyt tuota erityisesti siksi, että suunnitelmissa koneen kanssa on nostaa puristuksia yms. ja näkee sitten vaikutukset taloudellisuuden suhteen. Tuo nykyinen kone on rullattu kohta se 270tkm eli ei enää ihan uuden veroinen. Kulutus tosin pieneni litratolkulla lambdan ja maf:n vaihdoin jälkeen (huiteli siellä 13-14l tuntumassa maantiellä).

                                Tuli mieleen, että onko noissa kampuran pää samanlainen automaatissa ja manuaalissa eli voinko vain ottaa manuaalimallin koneen vauhtipyörän pois ja pultata vetolevyn tilalle? Tasapainotus tosin taitaa menä pilalle sillä se on tehty tuolle kokoonpanolle (Billet vauhtipyörä/RS2 levy/asetelma). Taitaa olla viisainta painotuttaa Sedanin oma kone niin tulee hyvä ja antaa auton seistä tallissa remontin ajan.

                                Comment


                                • Teoriassa kampura on täysin sama, mutta käytännössä tuskin auton alla ainakaan onnistuu.
                                  Automaatin kampuran päässä on sellainen jatko/holkki lämpösovitteella, ehkä puoli senttiä paksu. Itselläni oli toisinpäin, eli automaatin kampuraan naitin manuaalin vauhtipyörän ja voi pojat, että oli hauskaa ottaa se lätkä pois sieltä. Rälläkällä palasiksi viimein, kun ei mitenkään muuten suostunut lähtemään.
                                  Jos sen lätkän jostain löydät, niin ehkä sen pakastamalla saa kiinni?
                                  Tuossa vielä mielestäni sen numero:054105329

                                  Comment


                                    Täytyy laittaa auto seisontaan siksi aikaa, että saa oman koneen kiinni.

                                    Kyllä harmittaa taas, tänään ajelin Oulun keskustaa kohden ja Pohjantieltä käännyin Kaijonharjun suuntaan Peugeot 206:n perässä. Jostain syystä tuo edellä oleva auto ajautui melko paljon pientareelle ja sinkosi melkoisen kiven suoraan keulaan. Jumalaton pamaus ja ehdin huomata pölläyksen (ilmeisesti lasimurskaa yms.) keulassa ja sitten tuo murikka iskeytyi vielä tuulilasiinkin. Ajovalossa reikä ja niin on uudessa tuulilasissakin. Kyllä harmittaa vietävästi. Välimatkaa ei nyt kauheasti ollut, mutta en sentään ihan persuuksissakaan ajanut. Umpioita on hyllyssä, mutta tuo tuulilasi harmittaa. Kuvasta ei näy kunnolla, mutta tuossa on reikä puoleenväliin lasia asti (kalvoon).
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Sen holkin voi tehdä siihen kampiakseliin sorvaamalla. On tosiaan niin lujasti kiinni, että ei saa irti ilman väkivaltaa. Itse hitsasin siihen holkkiin mutterin ja vedin ulos liukuvasaralla.

                                      Comment


                                        Sedan on valitettavasti poistunut nyt tieliikenteestä pysyvästi. Eilen illalla ajelin trailerin kanssa kohti tallia ja täysin yllättäen kuskinpuolen eturengas rikkoutui. Ajoin soratiellä eli saattoi terävä kivi mennä kumista läpi (matalaprofiiliset). Auto veti jyrkästi vasemmalle ja koetin suoristaa, mutta soratie vaikeutti asiaa ja traileri vääntivät vastaan. Vauhtia ei ollut paljon, mutta metsään mentiin matalan ojan yli. Sattui pahimmoilleen kannikkoa ja suuria kiviä olemaan kohdalla eli keulasta kaikki rikki, apurunko/runko vääntyi. Takapuolella traileri taas väänsi peltiä uusiksi melko lailla ja muoviosat rikki. Takaa meni myös mm. kuskinpuolen jousi poikki. Traileri kärsi myös lieviä vahinkoja (lähinnä meni vinssi rikki).

                                        Kuskinpuolen tyyny laukesi, on muuten julma pamaus ja savu hytissä sen jälkeen. Itselle ei käynyt mitään vain naarmuja kumpaankin käsivarteen tyynystä. Tyynyn laukeamista hiukan ihmettelen sillä vauhtia ei ollut juurikaan tuossa vaiheessa.

                                        Vain 20m päässä oli iso tukkipino joten onni onnettomuudesta, etten siihen osunut. Auto on nyt tallissa ja odottelen vakuutusyhtiön yhteydenottoa mitä sen kanssa tehdään. Autossahan on uutta tekniikkaa/palikkaa hurjasti eli mielelläni pitäisin sen itse ja purkaisin osat pois.

                                        Comment


                                        • Tuon vakuutusarvo lienee sitä luokkaa, että muutenkin järkevin lunastaa itselle ja saada korjausta varten x-euroa.

                                          Comment


                                            Franky1:

                                            Koetin saada tätä käyntiin. Auto seisonut ~vuoden tallissa ilman käynnistystä. Hiukan pelkään, että etanolit on menneet vanhaksi. No tiedä tuosta sitten kun startti oli aivan mykkä. Solenodi ei vetänyt. Ensin tutkin kaikki sähköt läpi (sulakkeet/releet yms.) ja mittailun päätteeksi pakko oli todeta, että 6v sitten laittamani uusi startti on rikki (äkkiä se aika menee). Autolla ajettu ~5tkm tänä aikana. Ajamalla sen tuohon paikoilleen laitoin.

                                            Otin startin pois ja ei toimi irtaallaankaan (suoralla sähköllä akusta). Tilasin tuohon uuden startin.

                                            Huomasin myös, että se olisi hihnanvaihdon aika vaikka kilometrejä ei ole juurikaan. Nyt en vaihda kuin pelkän hihnan sillä ei nuo rullat/pumppu miksikään vielä ole mennyt. Öljyt/suodattimen vaihdan vielä tänään illalla. Oli tarkoitus käyttää autoa hiukan ennen vaihtoa, mutta eipä tuota nyt käyntiin saa.

                                            Comment


                                              Tuon Sedanin metsään ajon jälkeen on tullut mieleen, että joko nämä C4:t olisi nähty, >10v näiden kanssa puuhastellut ja ei näissä enää mitään uutta tule eteen. Sedan odottaa edelleen tallissa vakuutusyhtiön päätöstä (pitäisi tulla tällä viikolla). Auton pidän itse, siinä on kohtuullisen paljon uutta osaa ja lunastusarvo ei kata puoliakaan. Osille olisi paikkakin (puhdas/valmisteltu kori tallissa), mutta ei oikein enää löydy kauheasti kipinää taas yhden rakentamiseksi. Mietin jopa F2:n myyntiä. Se olisi nyt hyvässä käyttökunnossa teknisesti ja kuitenkin harrastettavaa riittäisi uudelle omistajalle.

                                              F2:sta on tullut pikkuhiljaa laitettua. Ei mitään isompia, mutta laitellut puuttuvia osia (mm. konehuoneesta puuttui ne kumiset kurasuojat konehuoneen ja renkaiden väliltä eli sotki konehuoneen), vaihtanut kuluneita uusiin (alatukivarret, puslia, paisuntasäiliön yms.). Ovien läpivientikumit pitää vielä vaihtaa, puran ovet ja eristän ne samalla. En tiedä miksi ja miten, mutta nuo nykyiset läpivientikumit ei ole C4 mallista ja ne on liian lyhyet (eivät pysy paikoillaan).
                                              Attached Files

                                              Comment


                                                Sanokaapa mikä F2:een tuli. Tyhjäkäynnillä ei pala öljynpaineenvalo, mutta heti kun painat kaasua alkaa piippaus ja öljykannun kuva mittariin. Sammuu taas tyhjäkäynnillä. Öljyä on, kone käy hyvin, ei kilkata yms. Ihan uusi vika. Olisiko tuo Motonetin halpa anturi antautunut? Kuukauden vanha. Kokeilen huomenna orkkis anturilla, mutta jos jollain samanlaisia kokemuksia niin kertokaa toki mistä johtuu.

                                                Comment


                                                  Voiko olla kosteudesta johtuva häiriö, onko joutunut vettä kyseiseen liittimeen? Itsellä tuli samanlainen tilanne Ducatin kanssa tässä kesällä kesken ajon, kulkine oli pesty ennen ajoa.

                                                  Comment


                                                    Hmm...Pitää tarkastaa, huuhtelin koneen pölystä äskettäin

                                                    Comment


                                                    • Onkos nämä vielä kahdella öljynpaineanturilla? Toinen on samassa öljynpainemittarin anturissa ja toinen erillinen 1-napainen, joka varoittaa matalasta paineesta yli 2000rpm (?) kierroksilla.

                                                      Comment


                                                        UrS6 mallinen eli yhdellä anturilla. Täytyy huomenna kokeilla vaihtaa tuo anturi

                                                        Comment


                                                          Anturi oli rikki. Taas nähtiin että halpaa ei kannata ostaa (halpa anturi Motonetistä)

                                                          Comment


                                                          • Tuo kannattanee palauttaa ihan asiakaspalautteen nimissä.

                                                            Comment


                                                              Pitkällisen väännön kanssa päästiin vakuutusyhtiön kanssa sopiin Sedanin korvauksesta. Harrasteajoneuvovakuutuksella ei ole mitään virkaa, auton arvoksi voi määritellä mitä tahansa, mutta siitä ei makseta kuin käypä markkinarvo =( Ihan turhaan maksaa kalliimpia vakuutusmaksuja. No sain pitää auton ja tingattua kohtuullisen korvauksen. Auto sentään on täynnä uutta/uusittua osaa.

                                                              Nuo osat menee tyhjään koppaan joka odottaa valmiina. Mietin vielä teenkö autosta automaatin vai manuaalin. Nyt kun noilla F:llä olen ajanut niin varsinkin kaupungissa alkaa tympimään tuo manuaali. Hyvä olla yksi automaattikin ns. perusajoihin. Tosin nyt mitään noista ei tule enää ns. käyttöautoksi vaan ajelen niillä sunnuntaisin kirkkaalla kelillä. Ei ole varaa kovinkaan monta rutata.

                                                              Automaatista puheen ollen. V8 automaatti ja 2.2t automaatti on näemmä ihan eri kaliiberia. Apurunkokin erilainen (kiinnitykset). Toimiikohan 2.2t:n Motronic tuon V8 automaatin ja sen ohjausboxin kanssa, onko joku kokeillut? En ole vielä ehtinyt sähköjä sen enempää tarkastella. Meinasin kokeilla tuota V8 laatikkoa AAN koneen kanssa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X