No nyt on pahimmat kiireet hoidettu alta ja ehdin käymään paremmin autoa läpi. Onhan tuossa siistimistä ja tekemistä. Auto oli yön tallissa ja suli ilmeisesti kokonaan sillä kosteutta on melkoisesti auton sisällä kuten kuvasta näkyy. Jätän sen nyt kuivumaan talliin muutamaksi viikoksi.
Laitoin kuvan myös tuosta dumpista ja pakosarjasta. Samoin huomasin, että joku on karsinut autosta suksipussin eli sellainen pitäisi nyt jostain saada. Hammastangon suojakumi on rikki ja ohjauksen vaimenninpumppu tuntuu olevan vaihtokunnossa.
Testailin jälkijäähypumpun ja ihme ja kumma, se on kunnossa, jopa sen ohjausyksikkö toimii.
Taka-akselilta puuttuu kallistuksenvakaaja, hiukan uumoilinkin noin. Tämäkään ei ole ongelma kun sattuu hyllyssä olemaan jo kunnostettu setti (puhallettu/maalattu jne.)
Jarruiksi laitan nyt alkuun tuohon UrS6:n HP2:t, moiset kun sattuu olemaan tolppineen myös hyllyssä. Nuo UFO:t on kyllä melko karussa iskussa.
Täytyy vielä tutkia mistä tuo jäähdytysneste vuotaa. Tosin nyt kun joutuu koneen ottamaan keulilta pois (pakosarja/turbo ja hammastankokin on helpompi vaihtaa) niin siinähän se varmasti selviää.
Laitoin kuvan myös tuosta dumpista ja pakosarjasta. Samoin huomasin, että joku on karsinut autosta suksipussin eli sellainen pitäisi nyt jostain saada. Hammastangon suojakumi on rikki ja ohjauksen vaimenninpumppu tuntuu olevan vaihtokunnossa.
Testailin jälkijäähypumpun ja ihme ja kumma, se on kunnossa, jopa sen ohjausyksikkö toimii.
Taka-akselilta puuttuu kallistuksenvakaaja, hiukan uumoilinkin noin. Tämäkään ei ole ongelma kun sattuu hyllyssä olemaan jo kunnostettu setti (puhallettu/maalattu jne.)
Jarruiksi laitan nyt alkuun tuohon UrS6:n HP2:t, moiset kun sattuu olemaan tolppineen myös hyllyssä. Nuo UFO:t on kyllä melko karussa iskussa.
Täytyy vielä tutkia mistä tuo jäähdytysneste vuotaa. Tosin nyt kun joutuu koneen ottamaan keulilta pois (pakosarja/turbo ja hammastankokin on helpompi vaihtaa) niin siinähän se varmasti selviää.
Comment