Noissa alkuperäisissä on esiintynyt noita murtumisia (kiila). Tuosta on ollut puhetta jossain aikaisemminkin, mutta muistaakseni tuossa on käytetty jotain kummallista metalliseosta joka ei aina kestä.
En tiedä onko tuota tyyppivikaa korjattu näissä uudemmissa, mutta tuntuu olevan yleinen tapa vaihtaa tuo pyörä kun hihnaa tai isompaa koneremonttia tehdään. Tuo uusi pyörä on sitten ikuinen.
GT Motors:sta minulla ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta ihan kohtuullisia arvosanoja olen kuullut muualta. Omistajakin on juuri vaihtunut (liekö sitten vain sukupolven vaihdos).
http://www.gtmotor.fi/
Kyllähän parhaallakin pajalla virheitä tapahtuu ja kyllä muakin v...si jos lohko menee pilalle. Mulla onneksi ei tehdä mitään radikaalia, sillä kulumia ei havaittu (joka on epäilemättä hiukan outoa noin vanhassa lohkossa) ja kampurakin oli kuin uusi. Hoonauksella/kiillotuksella ja uusilla laakereilla selvitään. Männät pysyy samoina (toki rengastetaan) Ainoa mikä tuossa voi mennä pieleen on se tasapainotus.
En tiedä onko tuota tyyppivikaa korjattu näissä uudemmissa, mutta tuntuu olevan yleinen tapa vaihtaa tuo pyörä kun hihnaa tai isompaa koneremonttia tehdään. Tuo uusi pyörä on sitten ikuinen.
GT Motors:sta minulla ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta ihan kohtuullisia arvosanoja olen kuullut muualta. Omistajakin on juuri vaihtunut (liekö sitten vain sukupolven vaihdos).
http://www.gtmotor.fi/
Kyllähän parhaallakin pajalla virheitä tapahtuu ja kyllä muakin v...si jos lohko menee pilalle. Mulla onneksi ei tehdä mitään radikaalia, sillä kulumia ei havaittu (joka on epäilemättä hiukan outoa noin vanhassa lohkossa) ja kampurakin oli kuin uusi. Hoonauksella/kiillotuksella ja uusilla laakereilla selvitään. Männät pysyy samoina (toki rengastetaan) Ainoa mikä tuossa voi mennä pieleen on se tasapainotus.
Comment