Olihan taas urakka saada tuo pultti pois. Kokeilin ensin tuolla ylikokoisella zxn/torx avaimella, mutta pyöri tyhjää. Kävin hakemassa vastakierre sarjan, mutta siitäkin perskules katkesi kärki sisään. Alkoi homma vaikuttamaan jopa haasteelliselta, mutta jyrsin dremelillä reikää hivenen isommaksi, jotta sain hakattua vielä yhtä kokoa isomman torx avaimen sisään ja aukesihan se lopulta.
Nyt on stefat vaihdettu laatikkoon, paitsi kytkinlevyn puoleinen pääty. Miten tuo oikein vaihdetaan? Tarviiko tosiaan tuo akseli ottaa pois (lue melko iso urakka)? Tuo pääty on kyllä onneksi aivan kuiva, mutta olisihan tuo sama vaihtaa kun kerran muutenkin on laatikko pöydällä. Tuohon laatikkoon on vaihdettu stefat jossain vaiheessa. Torsenin päädyssä oli selvät jäljet edellisestä vaihdosta ja siihen olikin laitettu ilmeisesti parannettu versio stefasta (punainen ja se oli noin 0,5 kertaa leveämpi kuin tuo uusi alkuperäinen musta). Sen puoleen mentiin takapakkia kaiketi. Olisihan sen voinut jättää paikoilleen, kun ei vuotanut.
Samoin ihmettelin tuota öljynkulkua laatikossa. Olin siinä käsityksessä, että torsenilla on omat öljynsä ja laatikolla oma. Bentleyn manuaalista yritinkin etsiä öljysuositusta torsenille, mutta ei sieltä mitään löytynyt (muuta kuin laatikon kokonaismäärä). Pakko mennä tutkimaan asiaa ja eihän siellä tosiaan ole edes paikkaa mistä heittää torsenin puolelle öljyä. Eihän tuossa mitään, mutta kun otin laatikosta öljyt pois ne olivat mustuneet ja haisivat karsealta. Torsenin puolella öljyt taas olivat kirkkaat ja hajua ei ollut?!
Kuka osaa kertoa mitä tämä tarkoittaa eli öljytilavuus on 2,6L + 0,1l gear oil additive:
2.6 liters (2.7 qt.) gear oil plus 0.1 liters (0.1 qt.) gear oil additive
Gear oil additive = Part No. G 009 000 01
Mitä/mikä tuo oikein on/tarkoittaa? Siis joku lisäainehan tuo taitaa olla, mutta ei taideta käyttää nykyään?
Nyt on stefat vaihdettu laatikkoon, paitsi kytkinlevyn puoleinen pääty. Miten tuo oikein vaihdetaan? Tarviiko tosiaan tuo akseli ottaa pois (lue melko iso urakka)? Tuo pääty on kyllä onneksi aivan kuiva, mutta olisihan tuo sama vaihtaa kun kerran muutenkin on laatikko pöydällä. Tuohon laatikkoon on vaihdettu stefat jossain vaiheessa. Torsenin päädyssä oli selvät jäljet edellisestä vaihdosta ja siihen olikin laitettu ilmeisesti parannettu versio stefasta (punainen ja se oli noin 0,5 kertaa leveämpi kuin tuo uusi alkuperäinen musta). Sen puoleen mentiin takapakkia kaiketi. Olisihan sen voinut jättää paikoilleen, kun ei vuotanut.
Samoin ihmettelin tuota öljynkulkua laatikossa. Olin siinä käsityksessä, että torsenilla on omat öljynsä ja laatikolla oma. Bentleyn manuaalista yritinkin etsiä öljysuositusta torsenille, mutta ei sieltä mitään löytynyt (muuta kuin laatikon kokonaismäärä). Pakko mennä tutkimaan asiaa ja eihän siellä tosiaan ole edes paikkaa mistä heittää torsenin puolelle öljyä. Eihän tuossa mitään, mutta kun otin laatikosta öljyt pois ne olivat mustuneet ja haisivat karsealta. Torsenin puolella öljyt taas olivat kirkkaat ja hajua ei ollut?!
Kuka osaa kertoa mitä tämä tarkoittaa eli öljytilavuus on 2,6L + 0,1l gear oil additive:
2.6 liters (2.7 qt.) gear oil plus 0.1 liters (0.1 qt.) gear oil additive
Gear oil additive = Part No. G 009 000 01
Mitä/mikä tuo oikein on/tarkoittaa? Siis joku lisäainehan tuo taitaa olla, mutta ei taideta käyttää nykyään?
Comment