Laakerit on ihan perinteisellä grymppisovitteella. Joissain tapauksissa, esim. V8, laakerin mukana tulee myös napa. Tuossa omassa C4:ssä ne olivat erikseen, mutta onko se jako sitten tuo korimalli, vai jarrutyyppi. Urssissahan on ollut V8:n tapaan ufoja..
Siitä huolimatta, että sinulla tämä varmaan olikin jo tiedossa, mainitsen että kotiseppä saa laakerit paikoilleen, kun kylmentää ne pakkasessa. Mahtumista voi vielä helpottaa, kun lämmittää laakeripesän johonkin 60...80 celsiusasteen tuntumaan. Nuo temput siltä varalta, jos haluaa vaikka hapottaa ne nilkatkin ilman laakereita tai vaikka maalata tms.
Taitaa ne uudet saada paikoilleen ihan taputtelemallakin ilman lämmöllä kikkailua, mutta silloin saa olla tarkkana, ettei taputtele siitä vapaasta koolista.
Siitä huolimatta, että sinulla tämä varmaan olikin jo tiedossa, mainitsen että kotiseppä saa laakerit paikoilleen, kun kylmentää ne pakkasessa. Mahtumista voi vielä helpottaa, kun lämmittää laakeripesän johonkin 60...80 celsiusasteen tuntumaan. Nuo temput siltä varalta, jos haluaa vaikka hapottaa ne nilkatkin ilman laakereita tai vaikka maalata tms.
Taitaa ne uudet saada paikoilleen ihan taputtelemallakin ilman lämmöllä kikkailua, mutta silloin saa olla tarkkana, ettei taputtele siitä vapaasta koolista.
Comment