before ja after kuvat... autoon laitettu eibach -35mm jouset 16" borbet alut ja rieger rs4 puskin.
moottoripuolelle haettiin alkuun tehoa lastulla, mutta lisää pitäisi löytää, eli tilaukseen meni ehdin mikä piti alkuun sovittaa vakio pakosarjaan... pulttijako ei kuitenkaan ihan täsmännyt, joten päätettiin tehdä kokonaan uusi pakosarja by. Dona. alkuun suunniteltiin laittaa ahdin suunnilleen samaan kohtaan missä alkuperäinen oli, mutta se ei oikeen sopinut siihen, joten nyt meni lähes kaikki putket ja letkut uusiksi.
lastuksi tulee ainakin alkuun kokeeksi abt:n 240hv paketissa ollut ja samassa sarjassa ollut 5bar paineen säädin ja vakio suuttimet. kysymysmerkki on vielä lastun soveltuvuus 2mm imu ja pakopuolelta isommalle ahtimelle ja väljemmälle putkistolle. toinen kysymysmerkki on bensan saanti vakio suuttimilla.
putkisto tulee kokonaan uusiksi, 3" downpipe ja 2,5" loppuosa kisakatilla ja läpivirtaavilla vaimentimilla, kaikki rosterista.
pakosarja
pakosarja2
turbot
turbot2
turbopaikallaan
valmis
putkitarpeet
downpipe
vakio osilla vaivannut vika ei poistunut vaan se siirtyi ylemmille kierroksille!! vakio turbolla tuli vedot vasta n.3500-4000 ja nyt vasta 5000 kierroksen paikkeilla!! uutta osaa on by-pass, N75, lambda, ahdin ja hukkaportin kello, lastu vaihdettu, ja toista ilmamassamittaria testattu. kaasuläppä anturi antanut vikakoodia joskus. voiko se aiheuttaa ahtojen aaltoilun ja vedon puutteen pienillä kierroksilla? ahdot siis aaltoilee pienillä kierroksilla n. 0,5-1,0 kilon välillä. nyt tarvis helppiä pikaisesti.
moottoripuolelle haettiin alkuun tehoa lastulla, mutta lisää pitäisi löytää, eli tilaukseen meni ehdin mikä piti alkuun sovittaa vakio pakosarjaan... pulttijako ei kuitenkaan ihan täsmännyt, joten päätettiin tehdä kokonaan uusi pakosarja by. Dona. alkuun suunniteltiin laittaa ahdin suunnilleen samaan kohtaan missä alkuperäinen oli, mutta se ei oikeen sopinut siihen, joten nyt meni lähes kaikki putket ja letkut uusiksi.
lastuksi tulee ainakin alkuun kokeeksi abt:n 240hv paketissa ollut ja samassa sarjassa ollut 5bar paineen säädin ja vakio suuttimet. kysymysmerkki on vielä lastun soveltuvuus 2mm imu ja pakopuolelta isommalle ahtimelle ja väljemmälle putkistolle. toinen kysymysmerkki on bensan saanti vakio suuttimilla.
putkisto tulee kokonaan uusiksi, 3" downpipe ja 2,5" loppuosa kisakatilla ja läpivirtaavilla vaimentimilla, kaikki rosterista.
pakosarja
pakosarja2
turbot
turbot2
turbopaikallaan
valmis
putkitarpeet
downpipe
vakio osilla vaivannut vika ei poistunut vaan se siirtyi ylemmille kierroksille!! vakio turbolla tuli vedot vasta n.3500-4000 ja nyt vasta 5000 kierroksen paikkeilla!! uutta osaa on by-pass, N75, lambda, ahdin ja hukkaportin kello, lastu vaihdettu, ja toista ilmamassamittaria testattu. kaasuläppä anturi antanut vikakoodia joskus. voiko se aiheuttaa ahtojen aaltoilun ja vedon puutteen pienillä kierroksilla? ahdot siis aaltoilee pienillä kierroksilla n. 0,5-1,0 kilon välillä. nyt tarvis helppiä pikaisesti.
Comment