Morjens vaan kaikki ACF:läiset!
Joo tuli hankittuu tuollanen rojekti itelleen. Mopo on niin uusi ja hyvässä kunnossa ettei siinä oo tekemistä, nii taitaa tämän parissa saada aikaa kulutettua.
Ainakin näin äkkiseltään vaikuttaa siltä, että varaosia ei oo hirveesti liikenteessä, vai enkö ole osannut hakea oikealla tavalla/paikoista.
En meinaa tehdä tästä mitään "teinikulkinetta" vai mikä amis- se ny sit onkaan, vaan ajattelin vain palauttaa auton (lähes) alkuperäiseen kuosiinsa. Toki "hieman siimaa" olen itselleni antanut, siitä olkoon merkkinä tänään käytetyt parituntia rengas/vanne liikkeessä..
Projektin etenemisen sanelee pitkälti se mitä multa puuttuu, eli raha. Tälleen sairaseläkettä ootavana ei noita tuloja oo, menoja kyllä tuntuu riittävän, ja kusti polkee joka päivä uusia laatikkoon.
Elikkäs nyt olis erinomainen tilaisuus auttaa miestä mäen alla, mäen joka tuntuu vähintään Mt Everest' iltä.
Kävin tänään hakee vikalistan, ettei ala tuo verottaja napisee, ja huomenna lähtee autoveroilmoitus. Saa muuten nähdä millainen päätös tälläkertaa tulee. Ne jotka on lukenu, nii tietää sen mun ex-kutosen hullun veropäätöksen. Laitoin mukaan A4 täynnä vikoja/puutteita, ja rasti ruutuun auton kunto: huono. Saa näkee tuleeko ne Lappeenrannasta tarkastaa, ku Joensuussa ei enää oo yleisöpalvelua tullilla. Kuvat otan huomenna, varmuudeks.
Vikalista oli muuten lyhyt, ja itte sen inssille kerroin, kun hän tuli autolle, takajarrut ja käsijarru ei toimi ja tuulilasin pesurinpumppu ei toimi. Ainoo juttu jota en tienny, kun en ollu auton alla (vielä) käyny, et yks jarruletkun pätkä, n. 10-15cm, olis hyvä vaihtaa. Muuten kehu esim. päästöjä, et onpas alhaiset, liekö ollu Audi miehiä?
Se mitä tarttisin on hyviä vinkkejä ja nuo jarrusatulat ja pesurin osat ihan ensimmäisenä. Yhden näillä sivuilla esiintyvän(harvoin) hepun kans oon ollu yhteydessä, ei et sinä Teppo, hän kertoi, et hänellä olis nuo osat, mut lieneekö meillä kielimuuri (karjalainen/länsirannikkolainen, ruottalaiselta alueelta) vai, mikä lienee, ku oon ilmoittanu haluni kilkkeisiin, mut häneltä ei tuu vastausta. Onk tällänen normaalia näissä piireissä, ei meillä tuolla mopo puolella ainakaan oo?
Edellä kirjoitetusta tuli mieleen, et kai täälläkin pidetään "omista" huolta, eikä myydä sutta ja sekundaa, ihan vaa siks et toinen asuu toisella puolella valtakuntaa. Mopo puolella sitä ei sallita ollenkaan!
Muitakin puutteita on ja otan mieluusti vastaan kaikki minkä ilmaiseksi saan, jos haluat olla osana palauttamassa tätä "klassikkoa" alkuperäiseen kukoistukseen, niin tässä hyvä tilaisuus siihen. Ei, en oo kerjuulla, maksan tietty jos siten osan saan, mutta jos joku on niin jalomielinen ja haluaa putsata tallin nurkkia, niin tänne vaan typ 89 osat. KIITOS.
Mitä mä oon nyt täs katellu, nii vaikuttaa ettei näitä typ 89 coupeja oo clubilaisilla montaakaan, ja yleisestikin ottaen taitaa olla jo melkein harvinaisuus, vai olenko väärässä? Olis kiva jos saisin yhteystietoja teiltä joilla tällänen sämpylä on, vois tarvittaessa kysästä jotaki tämän mallin speciaalia juttua. Juu, olen jo käyttänyt hakua, ei oo paljoo tarjolla. Germaaniaks olis saitteja, mut ku toi oma sauerkraut on keskikoulu pohjanen ja ei siellä teknisiä juttuja opetettu, nii ei jaksa niitä sanakirjan kaa.. Vaikka oon kyllä onnistuneesti käyny hakee joitakin autoja(Audeja) Saksasta ja kaikki on toiminu ja onnistunu ihan hyvin.
Tosta tuli mieleen, että mä tarttisin huolto-/korjausopuksen, mistä sais? Alfamerillä ei ollu. Vaikka vain lainaan jos ei omaksi.
Oukkei, tässäpä alkupalat, juttua tulee lisää ku siltä tuntuu.
Kuvia otan huomenna aamulla, ennen mopoilu viikonloppua, sitä tullia varten ja heittelen teille nähtäväks mikä on lähtötilanne. Voitte sitten haukkua, hullu ku tuommosen pommin osti ;-)=
Jotakuta saattaa kiinnostaa, et miks tämä, no siinä on mun mielestä hieno korinmuotoilu, isohko V6 moottori (vaikka taitaa olla se epäluotettavin diudin koneista?), automaattilaatikko (toi äijä on aivan hullu, vielä tomaatti.. vai?) ja nahkat sisällä. Jo pelkästään ton muotoilun vuoksi tää on mun mielestä säilyttämisen arvoinen pirssi. Tällä voi helposti hämätä (sit ku saa ton sisustuksen puhtaaks) naisia, ei millään pahalla arvon naiset (no ne jotka näitä sivuja lukee ymmärtää/tietää), mut veikkaan et 9/10 veikkaa väärin auton iän!
Että sellaisia, palataan astiastoille.
Joo tuli hankittuu tuollanen rojekti itelleen. Mopo on niin uusi ja hyvässä kunnossa ettei siinä oo tekemistä, nii taitaa tämän parissa saada aikaa kulutettua.
Ainakin näin äkkiseltään vaikuttaa siltä, että varaosia ei oo hirveesti liikenteessä, vai enkö ole osannut hakea oikealla tavalla/paikoista.
En meinaa tehdä tästä mitään "teinikulkinetta" vai mikä amis- se ny sit onkaan, vaan ajattelin vain palauttaa auton (lähes) alkuperäiseen kuosiinsa. Toki "hieman siimaa" olen itselleni antanut, siitä olkoon merkkinä tänään käytetyt parituntia rengas/vanne liikkeessä..
Projektin etenemisen sanelee pitkälti se mitä multa puuttuu, eli raha. Tälleen sairaseläkettä ootavana ei noita tuloja oo, menoja kyllä tuntuu riittävän, ja kusti polkee joka päivä uusia laatikkoon.
Elikkäs nyt olis erinomainen tilaisuus auttaa miestä mäen alla, mäen joka tuntuu vähintään Mt Everest' iltä.
Kävin tänään hakee vikalistan, ettei ala tuo verottaja napisee, ja huomenna lähtee autoveroilmoitus. Saa muuten nähdä millainen päätös tälläkertaa tulee. Ne jotka on lukenu, nii tietää sen mun ex-kutosen hullun veropäätöksen. Laitoin mukaan A4 täynnä vikoja/puutteita, ja rasti ruutuun auton kunto: huono. Saa näkee tuleeko ne Lappeenrannasta tarkastaa, ku Joensuussa ei enää oo yleisöpalvelua tullilla. Kuvat otan huomenna, varmuudeks.
Vikalista oli muuten lyhyt, ja itte sen inssille kerroin, kun hän tuli autolle, takajarrut ja käsijarru ei toimi ja tuulilasin pesurinpumppu ei toimi. Ainoo juttu jota en tienny, kun en ollu auton alla (vielä) käyny, et yks jarruletkun pätkä, n. 10-15cm, olis hyvä vaihtaa. Muuten kehu esim. päästöjä, et onpas alhaiset, liekö ollu Audi miehiä?
Se mitä tarttisin on hyviä vinkkejä ja nuo jarrusatulat ja pesurin osat ihan ensimmäisenä. Yhden näillä sivuilla esiintyvän(harvoin) hepun kans oon ollu yhteydessä, ei et sinä Teppo, hän kertoi, et hänellä olis nuo osat, mut lieneekö meillä kielimuuri (karjalainen/länsirannikkolainen, ruottalaiselta alueelta) vai, mikä lienee, ku oon ilmoittanu haluni kilkkeisiin, mut häneltä ei tuu vastausta. Onk tällänen normaalia näissä piireissä, ei meillä tuolla mopo puolella ainakaan oo?
Edellä kirjoitetusta tuli mieleen, et kai täälläkin pidetään "omista" huolta, eikä myydä sutta ja sekundaa, ihan vaa siks et toinen asuu toisella puolella valtakuntaa. Mopo puolella sitä ei sallita ollenkaan!
Muitakin puutteita on ja otan mieluusti vastaan kaikki minkä ilmaiseksi saan, jos haluat olla osana palauttamassa tätä "klassikkoa" alkuperäiseen kukoistukseen, niin tässä hyvä tilaisuus siihen. Ei, en oo kerjuulla, maksan tietty jos siten osan saan, mutta jos joku on niin jalomielinen ja haluaa putsata tallin nurkkia, niin tänne vaan typ 89 osat. KIITOS.
Mitä mä oon nyt täs katellu, nii vaikuttaa ettei näitä typ 89 coupeja oo clubilaisilla montaakaan, ja yleisestikin ottaen taitaa olla jo melkein harvinaisuus, vai olenko väärässä? Olis kiva jos saisin yhteystietoja teiltä joilla tällänen sämpylä on, vois tarvittaessa kysästä jotaki tämän mallin speciaalia juttua. Juu, olen jo käyttänyt hakua, ei oo paljoo tarjolla. Germaaniaks olis saitteja, mut ku toi oma sauerkraut on keskikoulu pohjanen ja ei siellä teknisiä juttuja opetettu, nii ei jaksa niitä sanakirjan kaa.. Vaikka oon kyllä onnistuneesti käyny hakee joitakin autoja(Audeja) Saksasta ja kaikki on toiminu ja onnistunu ihan hyvin.
Tosta tuli mieleen, että mä tarttisin huolto-/korjausopuksen, mistä sais? Alfamerillä ei ollu. Vaikka vain lainaan jos ei omaksi.
Oukkei, tässäpä alkupalat, juttua tulee lisää ku siltä tuntuu.
Kuvia otan huomenna aamulla, ennen mopoilu viikonloppua, sitä tullia varten ja heittelen teille nähtäväks mikä on lähtötilanne. Voitte sitten haukkua, hullu ku tuommosen pommin osti ;-)=
Jotakuta saattaa kiinnostaa, et miks tämä, no siinä on mun mielestä hieno korinmuotoilu, isohko V6 moottori (vaikka taitaa olla se epäluotettavin diudin koneista?), automaattilaatikko (toi äijä on aivan hullu, vielä tomaatti.. vai?) ja nahkat sisällä. Jo pelkästään ton muotoilun vuoksi tää on mun mielestä säilyttämisen arvoinen pirssi. Tällä voi helposti hämätä (sit ku saa ton sisustuksen puhtaaks) naisia, ei millään pahalla arvon naiset (no ne jotka näitä sivuja lukee ymmärtää/tietää), mut veikkaan et 9/10 veikkaa väärin auton iän!
Että sellaisia, palataan astiastoille.
Comment