Ajattelin laitella vähän remonteista tarinaa tännekin, kun kolme Typ 44:sta on kerran huollettavanani.
Pääsääntöisesti yritän pitää aiheen profiilin vuoden 1987 Audi 100:n ympärillä.
Ostin tämän ensimmäisen Audini vuonna -02 Valkeakoskelta. Mittarissa oli silloin 483tkm. Moottori oli vaihtunut KP:stä RT:ksi 40tkm aiemmin. Tällä hetkellä ollaan lukemassa 521tkm.
Moottorin vaihdon syy oli runsas huohotus öljyn mittatikusta, jonka itse epäilen vain johtuneen huohottimen jäätymisestä.
Aloitin Audin kunnostuksen -02 ruostesuojauksesta. Nyt alkaa olemaan uuden ruosteiden läpikäynnin aika. Tällä kertaa joudun turvautumaan myös hitsauskoneeseen. Sen verran ovat aika ja kilometrit nakertaneet vanhusta.
Ostin hommaa varten maaliruiskun, jotta tällä kertaa saisi 2K -maalejakin käytettyä.
Tarkoitus on käydä läpi alusta ja eturipustuksen osia. Jousijalat ovat vaihtolistalla ja samoin apurunko.
Helmoista kaavitaan -02 ruiskutetut tavarat pois ja suihkitaan uutta tilalle.
Pääsääntöisesti yritän pitää aiheen profiilin vuoden 1987 Audi 100:n ympärillä.
Ostin tämän ensimmäisen Audini vuonna -02 Valkeakoskelta. Mittarissa oli silloin 483tkm. Moottori oli vaihtunut KP:stä RT:ksi 40tkm aiemmin. Tällä hetkellä ollaan lukemassa 521tkm.
Moottorin vaihdon syy oli runsas huohotus öljyn mittatikusta, jonka itse epäilen vain johtuneen huohottimen jäätymisestä.
Aloitin Audin kunnostuksen -02 ruostesuojauksesta. Nyt alkaa olemaan uuden ruosteiden läpikäynnin aika. Tällä kertaa joudun turvautumaan myös hitsauskoneeseen. Sen verran ovat aika ja kilometrit nakertaneet vanhusta.
Ostin hommaa varten maaliruiskun, jotta tällä kertaa saisi 2K -maalejakin käytettyä.
Tarkoitus on käydä läpi alusta ja eturipustuksen osia. Jousijalat ovat vaihtolistalla ja samoin apurunko.
Helmoista kaavitaan -02 ruiskutetut tavarat pois ja suihkitaan uutta tilalle.
Comment