Polkaistaas käyntiin ihan rojektitopikki.
Operaatio kauppakassin aihiona toimii jo hieman eteenpäin viety Audi A6 biturbo tippi-askilla
(mukavampi prisman pihalla kuin kankee manuaali).
Varusteita: xenon, rattivaihteet, vakkari, ilmastointi, sähkösäätöiset nahkarecarot, ajotietokone, hälyt mukavuustoimmolla, ESP, DEFA lohkolämppäri jne..
Jotain pientä näpertelyä ehdin jo suorittelemaan, vaikka ajokki on ollut perheessä vasta muutaman päivän.
Ihan ensinnä lähetin jalopuulistat klubin myydäänosioon ja tilalle laitoin tämmöiset Audin omat listat sekä vaihdekepin kehyksen.
Samalla vaihtelin kaikki hehkupolttimot ledeihin ja poistin toimimattoman aftermarket peruutustutkan takapaksista. (näkyy kuvassa rekkarin reunoilla)
Kertoakseni pitkän tarinan lyhyesti, tähän mennesssä autoa on jo ehostettu seuraavasti:
Tekniikkapuolella - K04 turbot, esikatit "siivottu", OEM RS6 catback putkisto, greentop suuttimet, wagner coolerit, topakat silikoniletkut ja klemmarit, Forgen bypassit, APR bipipe kit.
Alusta - Bilstein iskarit ja H&R jouset.
Vanteet - OZ Ultraleggera 17" Pirelli p zero nero renkain (löytyy hetken päästä myydään osiosta)
Radiona joku JVCn kosketusnäytöllinen jojo.
Takavalot on mallia led.
Tämä rojekti jatkuu seuraavaksi vaihdelaatikon vahvistamisella Siekkisen pajalla.
Sisusta otetaan syyniin ja pesuun heti seuraavana jonka jälkeen on korin vuoro.
Lisäilen tänne uusia kuvia sitä mukaa kun jotain uutta ja kivaa saadaan aikaiseksi.
Tässä käppyrä ennen wagnein järeitä kuulereita.
Operaatio kauppakassin aihiona toimii jo hieman eteenpäin viety Audi A6 biturbo tippi-askilla
(mukavampi prisman pihalla kuin kankee manuaali).
Varusteita: xenon, rattivaihteet, vakkari, ilmastointi, sähkösäätöiset nahkarecarot, ajotietokone, hälyt mukavuustoimmolla, ESP, DEFA lohkolämppäri jne..
Jotain pientä näpertelyä ehdin jo suorittelemaan, vaikka ajokki on ollut perheessä vasta muutaman päivän.
Ihan ensinnä lähetin jalopuulistat klubin myydäänosioon ja tilalle laitoin tämmöiset Audin omat listat sekä vaihdekepin kehyksen.
Samalla vaihtelin kaikki hehkupolttimot ledeihin ja poistin toimimattoman aftermarket peruutustutkan takapaksista. (näkyy kuvassa rekkarin reunoilla)
Kertoakseni pitkän tarinan lyhyesti, tähän mennesssä autoa on jo ehostettu seuraavasti:
Tekniikkapuolella - K04 turbot, esikatit "siivottu", OEM RS6 catback putkisto, greentop suuttimet, wagner coolerit, topakat silikoniletkut ja klemmarit, Forgen bypassit, APR bipipe kit.
Alusta - Bilstein iskarit ja H&R jouset.
Vanteet - OZ Ultraleggera 17" Pirelli p zero nero renkain (löytyy hetken päästä myydään osiosta)
Radiona joku JVCn kosketusnäytöllinen jojo.
Takavalot on mallia led.
Tämä rojekti jatkuu seuraavaksi vaihdelaatikon vahvistamisella Siekkisen pajalla.
Sisusta otetaan syyniin ja pesuun heti seuraavana jonka jälkeen on korin vuoro.
Lisäilen tänne uusia kuvia sitä mukaa kun jotain uutta ja kivaa saadaan aikaiseksi.
Tässä käppyrä ennen wagnein järeitä kuulereita.
Comment