Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 avant mtm -00

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jepjep, kyllähän sää sen Välitalo tiedät etten mitään logeja/käppyröitä näistä vehkeistä aikaan saa.:D Mitään näistä tiedä.. Onneton on olo kun ei osaa ite asialle mitään tehdä.

    Comment


    • Voit joko käväistä mun luona, tai jos sulla on pari pv ettet tartte autoa, lähetä ECU mulle niin teen ton muutoksen siihen.

      Comment


      • Niin, voinhan dera tulla poikkeemaan siellä Espoossa jos se on ihan päivän homma niin saadaan äsSä rokkaamaan.:) Muuten kyllä tosiaan pelaa ihan hienosti/normaalisti mutta välillä heittää vikatilaan ihan äkkiarvaamatta..

        Comment


        • Tässähän tätä olisi.
          Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.

          Comment


            Eikös se tuossakin aliahda kierroksilla reilusti ? Varmaan tehot tasaisella ahdolla hiukkasen enemmän.

            Näyttäisi 5000 rmp kohdalla tulevan jo kuumuus vastaan, jarrutus operaatio alkaa ja ahdot tippuu. Tyypillistä ässällä penkissä.

            Comment


            • Sain tuon cupran lipankin laitettua viimein.
              Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.

              Comment


              • Tänään tuli käärittyä hihat ja vaihdettiin tuossa tutulla hallilla napa&laakeri ja jarrupalat eteen. Paloiksi tuli EBC:n YellowStuffit Janilta. Vähän liian helposti sujui hommat että alkoi pelottamaan. Noh, homma valmis, vanteet alle ja kotio. Ja PASKAT! Eihän ne etuvanteet enää 5mm speissereillä alle sopineet vaan otti puolat satulaan.. Huomanna talvirenkaiden(Taiwanin kitkat)kanssa tallille että saa auton pois tolpan päästä. Saas nähdä mitä keksii..

                Comment


                • Ei tarttenutkaan alkaa kitkoja vaihtamaan, otettiin kylmästi ulommista paloista lentävällä ~1mm siivu pois. Pienet sgraadut tuli sovittaessa satulaan puolasta mutta ei voi mitn, kait ne siitä asettuu.

                  Comment


                    Ei olisi ensimmäinen kerta kun satulastakin otetaan siivua pois että saa valssit sopimaan. Se hyvähän noissa on että kun kerran saa paikoilleen niin ne ei enää liiku syhteessa toisiinsa eli millikin riittää.

                    Comment


                    • Satulaan tein tuossa keväällä viistettä reunaan ja hiekkapuhallettiin ja maalattiin helmiäismustalla. Eli käytetty jo sekin kortti. :D

                      Muutama kuva. Hyviltä näyttää nuo palat mustissa satuloissa. Täytyy ajella noille alkuun sisäänajo että alkavat kulua tasaisesti. Tiputettiin samalla puoli senttiä keulaa, alkaa olemaan stance omaan makuun. Rullata tarttis etukaaret auttamatta kunhan tässä saa vaan jotain aikaa..:)
                      Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.

                      Comment


                        Et malttanut laittaa sitä kitinän vaimennusmattoa palan taakse. Sellainen bitumin palanen taisi kuulua pakettiin..

                        Comment


                        • Ei olisi palan lisäksi mahtunut mitään ylimäärästä väliin, eipä silti nuo mulla vielä ole kitissytkään..
                          edit: ei muuten ollut mattoa paketissa kun kävin kattomassa, ei varmaan kuulu yellowstuff varustukseen..
                          Viimeksi muokannut Laurimtm; 9.6.2010, 19:47.

                          Comment


                            Mikäs se musta siinä palan takapinnassa on? ;)
                            Viimeksi muokannut jsahlman; 10.6.2010, 05:15.

                            Comment


                              Liekö sitten paranneltu noiden omien laiton jälkeen. Olisi kyllä ihan suotavaa. Se leikkaa liimaa paskartle oli vähän sellasta.. no, puuhastelua.

                              Comment




                              • Tällänen väkerretty lauantailta... :)

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viesti
                                  Tänään tuli vaihdettua öljyt, samassa rytäkässä nappasin öljypohjan pois ja tiskasin öljypumpun sihdin crc:llä, kyllähän sieltä aika hyvin moskaa tulikin. Liekkö kukaan ikinä putsannut.. Jenkeistä tuli tilattua "large" mallin suotimia aimo läjä niin öljytilavuuskin kasvoi yli 7litraan.:D Ihmettelin että kuinka perkeleesti tämä oikein imee..heh! Öljyiksi kokeilin Castrol Magnatec 5W-40 kun sitä on monet kehunut. Jos huomenna sais aikaseks laitettua JHM:n poljinpinnat paikoilleen, ans kattoa..
                                  Oliko isohomma purkaa öljypohja ja putsata sihti? Joutuuko uusimaan muitakin tiivisteitä kuin öljypohjan tiivisteen?

                                  Comment


                                  • Tällänen väkerretty lauantailta... :)
                                    Onpas se kivan näkönen kun olet meikannut kiven iskemät pois. ;)

                                    Oliko isohomma purkaa öljypohja ja putsata sihti? Joutuuko uusimaan muitakin tiivisteitä kuin öljypohjan tiivisteen?
                                    Muttereita ölppäpohjassa oli miljoona ja sai hieman taiteilla että sai sen oikeassa kulmassa tulemaan pois ilman isompaa purkua mutta onnistui näin noviisiltakin, pumppua en pois purkanut vaan putsasin sihdin paikoillaan crc:llä..:) Öljypohjan tiiviste lähti yhdessä osassa irti kun varovasti otti. Laitoin moottori tiivisteliimaa kokoamisen yhteydessä tiivisteen päälle, katsoo vaan ettei se pursua pois saumasta vaan jää väliin.

                                    Comment


                                    • Tuli hieman muutoksia hifi päivitykseen. Subeiksi tulee 4kpl Ground Zero GZNW 12 ja niitä ajamaan tulee Ground Zero GZPA1.10000-HC. http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=429 Patterit astetta järeämpiin 2kpl 5000A.

                                      Comment


                                      • Järeitä kamoja meinaat iskeä konttiin, mutta se on hyvä, niin pääsee kutoskorillakin ohi :)

                                        Saako tuon sihdin putsattua kunnolla jos ei irroita sitä ja pitääkö pumppu siis irroitttaa jos haluaa sihdin irti? Itse meinasin myös putsata sen seuraavassa öljynvaihdossa.
                                        Viimeksi muokannut pmtp; 12.6.2010, 14:14. Perustelu: typo

                                        Comment


                                          Laurilla taitaa olla kohta Show, not go :)

                                          Comment


                                          • Joo ei oikeen mitenkään järkevästi saa yhdistettyä harrasteautoa joka tarpeen vaatiessa liikahtaa radalla mutta mikä myös soi.:) Eikä tästä alunperin mitään rata kampetta ajateltu vaan tällästä semi tehokasta "käyttöautoa".:D Toissa kesänä valmistui kahden auton talli joten tuohon mahtuisi vielä joku kiva viitoskone mitä turailla.;)

                                            Comment


                                              Se sihti on pumpussa kiinteästi (prässättynä muutamasta kohdasta) kiinni, eikä sitä voi irroittaa. Sihti on hyvin esillä kun alemman öljypohjan ottaa pois. Pumpu irroittaminen ei kauheasti auta, mutta jos sen purkaa kokonaa, niin sihdin takapuolelta pääsee hieman puhaltamaan.

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Laurimtm Näytä viesti
                                                Tuli hieman muutoksia hifi päivitykseen. Subeiksi tulee 4kpl Ground Zero GZNW 12 ja niitä ajamaan tulee Ground Zero GZPA1.10000-HC. http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=429 Patterit astetta järeämpiin 2kpl 5000A.
                                                Painehakua ja noilla elementeillä äänenlaatukin ilmeisesti ok? Tuleeko millainen etupää?

                                                Siis nuo subithan on ne siniset, ei keltaiset. Hyvä soundinen elementti!

                                                Comment


                                                • Painehakua ja noilla elementeillä äänenlaatukin ilmeisesti ok?
                                                  Siis nuo subithan on ne siniset, ei keltaiset. Hyvä soundinen elementti!
                                                  Juurikin näin. 2009 EMMA-karkeloissa niittänyt kunniaa todella hyvin. http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=432

                                                  Tuleeko millainen etupää?
                                                  Etupääksi tulee 4sarjaa Ground Zero GZHC16X (3eteen/1taakse) http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=472

                                                  Comment


                                                    Genesiksen elementtejäkin on kehuttu. Ja vahvareita. Ei tosin SPL-käyttöön. Mikäs dsp sulle tulee?

                                                    Comment


                                                    • Mikäs dsp sulle tulee?
                                                      Pidän tuon vanhan Alpine PXA-H100. Ei tarvii niin hienoja säätöjä kun en tod.näk. kilpailuissa käy autolla (ainakaan vielä). :) Jos vaihtuu niin -Audison Bit One on valinta.

                                                      Diskanteiksi nuo Brax Matrix 1.1 olis kyllä ehdottomat mutta on hieman suolasissa hinnoissa kun 2paria kuitenkin pitäisi hommata..
                                                      Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.6.2010, 06:00.

                                                      Comment


                                                      • Juur ja juur mahtuis tuo GZPA1.10000-HC tuonne perälle konttiin mutta johtoja ei saa sitte enää sopimaan plukeihin eli kai se jää sitten tähän etualalle kahden erillis-sarja vahvistimen kanssa(GZUA 2225SQ). Subit sitten tuonne perälle jotenkin kivasti sullottuna.:) Täyteen tulee kun varapyöräkoteloon vielä 2kpl 5000A akkua Ctekin laturin kanssa..
                                                        Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.

                                                        Comment


                                                          5 kA? Kertaa 2? Varapyöräkoteloon? o_0

                                                          Nyt on joku keksinyt jotain uutta..

                                                          Comment


                                                          • Nyt on joku keksinyt jotain uutta..
                                                            Kyllä, Groud Zero. :)
                                                            Mitat 3,5kA ja 5kA samat paitsi 5kA on 4cm korkeampi. Eli 5kA mitat: (LxKxS) 340 x 233 x 165mm
                                                            Viimeksi muokannut Laurimtm; 2.7.2010, 21:43.

                                                            Comment


                                                              Meinaat vissiin ettei kohta enään tarvitse korvia ollenkaan? ;) Ei se edellinenkään setuppi mitenkään hiljaa soinut...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X