Eikai nuo lähde muuten kun hiomalla. Tosin se kromikerros ei taida kovin paksu olla, joten tuskin kaikkia jälkiä saa pois muuten kun hiomalla alumiinille asti ja kromauttaa uudestaan tai kiillottaa sen alumiini pinnan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 avant mtm -00
Collapse
X
-
Jos hiot peilit alumiinille ja kiillotat niin älä lakkaa. Lakka lähtee kuitenkin irtoilemaan kun tulee kiveniskuja. Lisäksi lakka samentaa kiillon. Hivele sinolilla kiillotuksen jälkeen niin ei samene eikä hapetu.
Comment
-
Ei kannata hio´a. Se romaus on kuitenkin kovempaa kun se alumiini joten se kuluu huonomin, jostain kohtaa kun saat romin puhki niin sitten se puhkaistu kohta hiotuu helpommin ja loppujen lopuksi olet saanut hiottua pinnan montuille. Mielummin joku suihku/puhallus putsaus tai kemiallinen.
Comment
-
Noniin, tuossahan tuota nyt olisi:
2 Tapahtuma/tapahtumia tunnistettu
17964 P1556 035
Ahtopaineensäädin
.
tilapäinen vika
18010 P1602 035
Liittimen 30 virransyöttö
.
tilapäinen vika
ABS/ESP neliveto
8D0907389E
ABS/ESP allrad D36
Koodaus 4395
Liikkeen numero 06435
------------
1 Tapahtuma/tapahtumia tunnistettu
18258 P1850 035
Tietoväylä
.
satunnainen
Keskuslukitus
8D0862257
ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
Koodaus 15179
Liikkeen numero 00099
------------
1 Tapahtuma/tapahtumia tunnistettu
01369 035
Moottoritilan kannen katkaisimen aiheuttama hälytys
Navigations 3 (ilman näyttöä)
4B0919887 A
Navigation 0001
Koodaus 0
Liikkeen numero 00000
------------
1 Tapahtuma/tapahtumia tunnistettu
65535 000
Ohjainlaite viallinen
Täysautomaattinen ilmastointilaite näyttöineen
8D0820043P
A4 KLIMAAUTOMAT D56
Koodaus 60
Liikkeen numero 06435
Comment
-
Tuo vikakoodi meinaa, ettei auto joissain tilanteissa saavuta pyydettyä ahtopainetta.
Sä oot kyllä melko nopee asentelemaan ainakin. Tän päivän postista suoraan paikalleen ;)
Laitahan huomenna kuvaa tänne ku oot käyny antamassa hepoille kyytiä rullilla.
Comment
-
Comment
-
Ei siinä periaatteessa tarvetta ole vaihtaa, ohjelmoi vaan turhat vikatilarajat ahtopaineen heittelyistä pois. Olettaen että kyseessä on nyt vakio säädin ja ohjelman mukaan säätyvät paineet ja maksimipaine ei ylitä paljoa pyydettyä ?
kuitenkin N75 ohjattuna ecun kanssa on melko epätarkka, kun haluttuun ahtopaineeseen vaikuttaa niin moni muuttuja ja siten paineet vaihtelee. Itsellä on tästä syystä Apexin elektrooninen säädin, sillä pysyy ahdot halutussa, mihin n75 ei pystynyt. Osakaasulla toki säätö ei ole hyvä ja nypyttää välillä mutta osakaasun vikatilarajat on pois käytöstä, eikä tule vikatilaa, mikä muuten tulisi osakaasulla ahtopainepyynnin ja toteutuneen takia.
Comment
Comment