Vähän päivitystä vanne puolella ärkasi replicoiden muodossa..:) Ehkä taakse 10mm spacerit olis passelit kun jää hieman kaariin. FK:n spacereita en kyllä enää laita, murtui edellisistä keskitysrengas kun se nyt sattuu olemaan jotain 0,5mm alumiinia..phyi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 avant mtm -00
Collapse
X
-
Komialta näyttää R8 replicoilla, paljon paremmat kuin edelliset! Mulla muutamia H&R spacereita ollut, voin suositella.
Comment
-
Vaihdoin takaluukun kanteen tarvike kaasuiskarit Motonetistä. Alkoi vanhat olemaan elämän ehtoo puolella kun ei pysynyt luukku ylhäällä vaimennuksien jälkeen.:) Tiistaina 30.3 pitäs viedä äsSä taas remonttiin, vaihdetaan nyt nuo em. osat+3" dp:t. Yritän saada hyvät kuvat hommasta. deran kanssa alustavasti puhuttiin jo säätötyö ja ajankohdaksi huhtikuu.Viimeksi muokannut Laurimtm; 24.3.2010, 20:21.
Comment
-
remontti vol.2
Jees elikkä taas tallissa tapahtuu. Tässä vähän kauppalistaa tämän kertaisesta remontista. MAFfi ja suuttimet tosin vaihdetaan myöhemmin tässä kuussa deralla komplikaatioiden välttämiseksi.:)
- Rs4 Imu/pako nokat, kulahtaneiden S4 tilalle
- Rs4 maffi
- 3" dp:t, lämpösuoja nauhat
- Siemens Deka 006 630cc:t suuttimet
- Boschin "044" pa-pumppu
- Bosch Platinum Sidefire tulpat
- Uudet egt-anturit, puolat
- JHM-keppi tykötarpeineen / JHM- kepin-nuppi
- Hotchkis vakaajat (etu 35mm / taka 22.5mm)
- Hotchkis rungon ja apurungon kiinnityspisteiden tukipalat
Nuo Hotchkis:n vakaajat on aika mahtavan kokoiset S4:n vakioihin verrattuna, saapi nähdä millanen tulee ajaa. Oikean etuvetarin kumi oli paskana, joten vaihtoon meni myös se.Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.
Comment
-
Joo puhuttiin deran kanssa noista EV14 750cc, mutta kerkesin hommaamaan nuo dekat jo. Saa noilla dekoillakin ihan hyviin säätöihin mutta hiukan enempi töitä vain. 245tkm ajettu, mutta ollaan sitä mietitty tässä kun öljyinä on käytetty Motulin esteripohjaisia alta 70tkm asti ja tuon näköinen on silti, vaihtovälinä pidetty aikaisemmalla omistajalla 10tkm itse pitänyt 6tkm. Ei Forte paljoon auttanut asiaan. Mutta toisaalta se on tuon näköinen ja näin pitkään kestänyt eikä mitään nikottele niin olkoot.:)
Comment
-
Ei mennyt tämä remontti ihan suunnitellusti. Tilasin joulun korvilla JHM:ltä tuon kepin, Early-stylen tilasin mutta paketissa luki Late-style! Perkele! Aikaisemmin oltiin tuossa vaihtamassa jarrupaloja, samaan aikaan tilasin osakuorman yhteydessä ja nekin oli väärät.. Olisi silloin pitänyt tarkistaa kaikki.. Ei ihme että kepin kanssa tapellessa meni aikaa. Nyt keppi muuten hyvä mutta pakin tuntuma on huono.
Comment
-
Niissähän early-late style ole eroa kuin se pohjaosan kaarevuus. Sen saa Jasonilta erikseen tilattuakin kun ilmoitat että olet saanut väärän kepin.
Comment
-
Miepä kokeilen muistuttaa sitä jos se vaikka laittas siihen mun pakettiin niitä muutos osia tulemaan.
Comment
-
Vaihtohommahan riipuu ihan siitä kuinka lähellä keskeltä kämmentä se peukalo on ;)
Keppin ottaa kokonaan kehikon kanssa ylemmäs, pois ei tarvitse ottaa. Ja siitähän vaihdetaan vain se kepistä vaihteensiirtäjä tankoon tuleva osa. Eli se joka lukitaan vaihteensiirtäjän tankoon kiinni.
Luonnollisesti kepin joutuu säätämään tietenkin uudelleen. Eli 3 astetta oikealle ja 6 astetta taakse. Noin se muistaakseni oli.
Comment
-
Vaihdettiin tänään tuo Boschin 044 pumppu, ihmeteltiin ja ihmeteltiin kun pumppu ei vaan pelaa vaikka surisee. Ei nostanut vaikka kaikki oli "kunnossa". Viimiseksi katteltiin auton sähköjen jännitteet, paljastui että auton virta johdoista musta on PLUS ja punainen MIINUS. Mitä vittua, ei olis tullut mieleenkään..! Noh, pääasia että toimii nyt. Pitää muuten aika kovaa metakkaa.:)
Comment
-
Ostin tuollaiset S8 D2:n alupeilit missä on tuollainen kromi pinnoite. Kuskin puolen peilissä on tuollaista hiekan/suolan jälkeä. Millä sen saisi kiiltäväksi? MetalPolishin jälkeen se on tuon näköinen..
edit: jos nuo hioisi alumiinille, kiillottaisi ja vetäsis lakan päälle niin eikö ne pysyis hyvänä eikä hapettuisi?Viimeksi muokannut Laurimtm; 13.5.2011, 18:01.
Comment
Comment