B4:seen itte ainakin lähtisin sovittelemaan C4 osia, sieltä löytyy korkeus ja pituussäätö. Sopii viiksipaketit ja muut suoraan, perusrakenne ainakin äkkiä etkasta kattottuna näyttää olevan samankaltainen molemmissa. Tässä vanhassa rakenne on lähempänä Volkkaria, pitää tässä käydä romiksella kattelemassa kun kerkiää. Alemmas tuota rattia tarvii ainakin saada.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kanttikuatro
Collapse
X
-
Joo, C4 säädettävä pylväs on hyvin liki sopiva. Kiinnityksiltään periaatteessa samanlainen, mutta mitoituksissa saattaa olla jotain pientä eroa. En ole sopivuutta testannut käytännössä mutta saattaisi kohtuuvaivalla mennä paikalleen. Jos olisi sellainen pylväs niin voisin helposti todeta asian kun on omasta kojetaulu edelleen pois. :)
Comment
-
Tilasimpa huvikseni B5 A4 säädettävän pylvään. Ei varmasti sovi mikään suoraan, mutta virtalukko on ainakin samanlain mitä omassakin pylväässä. Passaakohan tuohon edes vanhemman mallin ratit paikalleen? :D
Vielä on kesärenkaat alla niin kävin vetaseen lähdön gtechillä. 0-60mph 6,43s ja vartti 15,03/97mph. Eiköhän tuolla kululla talven pärjää.
Comment
-
-
B5Q:n takanavat menee ainakin B4:een kunhan vetarin vaihtaa ja ottaa vielä B5:n jarrut mukaan niin aika bolt-on, joskin snadisti leveämmät kuin B4:n vakionavat.
Tuossa lisää vetareista myös, wanhemmista tai uudemmista audeista vielä vähemmän hajua tämän suhteen.
http://audi80competition.forumotion....ersion-t15.htm
Comment
-
Tuo S2 osien käyttö on kyllä tiedossa, mutta miten raideleveyden kanssa käy niillä? Autodaatta antaa S2 eteen 6cm leveämmän raidevälin mitä kantti-quattrolle, tuleeko tuo kokonaan olka-akseleista?
B4 taka-akselisto on kokonaan erilainen mitä vanhemmissa, toisinsanoen se on samanlainen kun A4.
Comment
-
t89 90 2.3 20v etualapalloilla tulee kapeampi raideväli mitä coupen tai b4:n osilla. Tietty vie camberiakin pystympään.
Vetarijumppaa sitten aiheuttaa osaltaan ellet vaihda myös vaihteistoa. Merrantilla on tähän ensikäden tietoutta jaettavaksi.Viimeksi muokannut porkkis; 28.10.2010, 14:08.
Comment
-
-
t89 90 2.3 20v etualapalloilla tulee kapeampi raideväli mitä coupen tai b4:n osilla. Tietty vie camberiakin pystympään
KVG näyttää vaihteeksi auttavan. Eteen urssin navat pikkasen sorvin kautta ja taakse B5 takanavat vakiolaakereihin. Ja entisten vetarien pitäisi sopia. Näin siis B3 tolppien ja vetarien kans.
Comment
-
Niin ehkä menee kulmat pieleen tai ehkä menee paremmaksi. Kysymys yläpään leveydestä on hyvä ja itse en tiedä vastausta. Loogista olisi, että t89 coupessa ja B4:ssä olisi vähän leveämpi yläpää kuin t89 sedanissa ja vanhemmissa. Joku varmaan pystyisi tämän mittaamaan, jos löytyy molemmat tontilta. Kuitenkin kelkat ja alatukivarret on samoja mutta alapalloissa selvä leveysero.
Huomaa myös että B3 tolppia on pultti- ja mutterikiinnitteisenä (napapultti siis). Poori näiden välillä on eri. Mutterinapaiset ulkonivelet ei sovi B5 napoihin. Urssin poorituksesta en tiedä.
Comment
-
-
t89 90 2.3 20v etualapalloilla tulee kapeampi raideväli mitä coupen tai b4:n osilla.
Liitteenä olevassa kuvassa tuo paskaisempi on t89 90 2.3 20v pallo ja pakasta repäisty on S2/coupeq pallo. Ero noissa on siinä, että 90 pallo vie tolpan alapäätä jonkun verran taaksepäin, eli caster-kulmasta tulee pienempi.
E: voin tuossa viikonloppuna mittailla noita yläpäitä, joskin kunnollisen tuloksen saamista varten pitäisi yläpäät tiputtaa ja mitata korin reijistä.Viimeksi muokannut Mr.Crossfire; 29.10.2010, 09:17.
Comment
-
T89 sedanin iskarin yläpäiden väli bentleyn raamatun mukaan 1050mm, t89 coupessa sama. Reiän keskeltä keskelle mitattuna. Jos Jarkko mittasit metrimitalla iskarinpäistä, niin veikkaan että tarkka mitta t85:ssakin on tuo 1050. Pohjalevyjen pitäisi olla aika läheiset sukulaiset t85 vs t89.
Comment
-
Onkohan tuo ominaisuus vai jotain alkavaa vikaa kun nopeissa käännöksissä ei pysy ohjaustehostin mukana? Vai tarviiko hammastanko sen täyden 100?bar mitä vakiona on? Nyt kun on paikallaan moottorin mukana tullut Felician pumppu jossa parikymmentä baria vähemmän painetta...
Jäällehän tuolla pitäs päästä kokeileen, vielä on joutunut tyytymään navetan kiertoon kun ei oo ratoja lähistöllä :(
Comment
-
Joo, C4 säädettävä pylväs on hyvin liki sopiva. Kiinnityksiltään periaatteessa samanlainen, mutta mitoituksissa saattaa olla jotain pientä eroa. En ole sopivuutta testannut käytännössä mutta saattaisi kohtuuvaivalla mennä paikalleen.
Tältä pohjalta sanoisin että säädettävän pylvään asennus ei pitäisi olla mikään ameriikan temppu. Joko vaihtaa tuon kurttuputken vanhasta tai sitten modaa pylvään kannaketta sen verran että saa koko keppiä lähemmäs jo suorilta.
Comment
-
Päteeköhän sama typ. 89:n tapauksessa? Ajatuksena laittaa lötköön säädettävä pylväs.
Comment
Comment