-.......
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 B3
Collapse
X
-
Juu no tuossa pari kuukautta sitten kattelin noita maalivaurioita koulussa niin kuskinpuolen etuolokasuojanhelma oli ainakin ruostunut ja sen kömpelösti paikkailin kaverin kanssa harjoituksen vuoksi.
Katsastuksessa kävin viime viikolla ja pohja oli täysin ruosteeton ja hyvässä kunnossa, mutta katsastusmies suositteli massaamaan pohjan uudelleen kun oli alkanut pohjamassa lähteä irti.
Eli, onko väliä massaanko pohjan nyt samantien vai kannattaako ensin laittaa alustasarja/madallussarja kiinni ja käydä sitten vasta massaamassa?
Osaisikohan kukaan "audi asiantuntija" suositella tuohon autoon jotain alustasarjaa madallusta saisi edessä olla mielellää vähän enemmän kuin takana..
Uudet vanteet autoon ostin myös kesäksi ja kuvia lisään tällä viikolla.
Comment
-
Audioissa on hyvänä lähtökohtana kertoa budjetin suuruus. Helpoimmalla pääset kun menet www.powerset.fi:n sivuille ja pyydät sieltä tarjouksen.
Jos on 8v kone, niin pellin alle voisi heittää 16 venasen, 6A taikka hieman uudemman ACE:n.
Comment
-
Audioihin olen ajatellut laittaa rahaa lopussa n. 2000e että saa hyvät mutta, ne tulevat viimeisenä koska tällä hetkellä on ihan kohtuulliset 500 euron laitteet hehheh.
En ole vielä varma vaihdanko moottorin vai virittelenkö vain alkuperäistä 8 venttiilistä millä on nyt mittarissa lukemaa vain 155 tuhatta kilometriä täydellä huoltokirjalla.
Yksi mukava idea tuli myös jossain vaiheessa, eli laittaa etuoviin sähkökäyttöiset ikkunat!
Comment
-
Mukavaa että näitä vanhojakin jaksetaan rassailla :)
Supersportin alustasarja on hinta/laatu suhteeltaan ihan ok alusta. Mulla tossa satasessa on alustasarja SuperSportilta, jossain 400-500 euron kantturoissa. Ja maksimi madallus kannattaa ottaa!
Mulla madaltavin supersportin alusta eikä tosiaankaan ole vielä liian matala.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tarzi90 Näytä viestiMukavaa että näitä vanhojakin jaksetaan rassailla :)
Supersportin alustasarja on hinta/laatu suhteeltaan ihan ok alusta. Mulla tossa satasessa on alustasarja SuperSportilta, jossain 400-500 euron kantturoissa. Ja maksimi madallus kannattaa ottaa!
Mulla madaltavin supersportin alusta eikä tosiaankaan ole vielä liian matala.
Onko kellään Weitecin alustasarjoista kokemuksia kyseisessä autossa? Ajattelin ensiviikolla varmaan uuden alustan ja ratin laittaa tilaukseen jos rahat riittävät.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viestiitellä on Audi 80 (B3) tuo weitecin 40/40 alustasarja.
Aluksi oli hieman pintakova, mutta abt 1000km kun oli ollut alla
niin rupesi tuo pintakovuus katoamaan. vaan ei tuolla kyllä kuoppaisella tiellä vieläkään kehtaa ajaa kovin kovaa.
näyttää tällääseltä.
[IMG]kuva[/IMG]
(renkaat 195/55/15)
Meneekö miten hidastustöyssyjen yli? Että ottaako pohja vastaan?
Comment
-
Itselläni on vielä asentamatta poppivehkeet omaan autoon, mutta kajareista sen verran, kun kaveri suositteli ja kehu maasta taivaaseen, hintalaatusuhteeltaan loistavat on DLS:n K4 ja K5-erillissarjat. Muistaakseni tais olla vielä testivoittajat, eikä hintakaan päätä huimaa.
Ja on vielä oikean kokoset noihin Typ89:n kojelautaan ja hattuhyllyyn.
Comment
-
jos sää tota mun audin kuvaa meinaat, nii kyllä siinä 15 tuumaset on ;)
nii ja noista kajareista kojelaudas, itellä on siinä jotku sonyn 5.25 tuumaset
eikä oo hianot. Ne ei aivaan uppoo siihen reikään siinä, siis jos päältäpäin asentaa.
Jotku 4.5 - 5 tuumaset olis ollu paremmat, ja olis viälä saanu peitettyä niillä alkuperäsillä verkoilla.
Mullahan oli siis molemmis oikeen verkot, eikä semmoset umpi muoviset verkko jäljitelmät.Viimeksi muokannut Mehtala; 22.6.2009, 19:13.
Comment
-
Oiskohan kellään tietoa mistä sais ostettua/tilattua uuden etusäleikön ja konepellin (lasikuituisen ehkä?) tähän autoon koska, joku oli käyny tässä yöllä pahoinpitelemässä mun kultaa ku olin laittanu auton ulos yöks kun isä tarvitsi tallia?..
Ja onko kellään tietoa onko noi motonetin etusäleiköt millaisia?
Comment
-
jos niitä ehdotuksia niin mulla olis seuraavat:
- Maalaa purkureista alareunat punaaseksi
- Ajovalojen pesimet veks, ja sitte jos teillä on ollu koulus (amis?) korin korjauksesta tunteja niin ootta varmaan muovitinaillu -> pesinten reiät umpeen
- Maalaa nuo mustat ovilistat kiiltänän mustiks
- Puskureihin ensin ruiskukittiä että saa tuon pintakuvion pois ja sitte kiiltävän mustiks
- "kynnykset" jotka nyt on mustat vois jotenki tasoottaa tai sitten vaan uus kiveniskumassa ja sitte punaaseks (näyttää matalemmalta)
- Takavaloosta sen verran että punaseen ei vissiin tummennetut sovi, mutta jos vilkut vaihtais punaisiin?
- Eteen kirkkaat vilkut ja sivuvilkut kirkkaiks.
- rekisteri kilven alta tuo muovi kuusen koristeeks, ja kilpi sinne puskurin alareunaan sen muoviritilän päälle.
tuossa mun ehdotukset ja mitä ite tekisin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viestijos niitä ehdotuksia niin mulla olis seuraavat:
- Maalaa purkureista alareunat punaaseksi
- Ajovalojen pesimet veks, ja sitte jos teillä on ollu koulus (amis?) korin korjauksesta tunteja niin ootta varmaan muovitinaillu -> pesinten reiät umpeen
- Maalaa nuo mustat ovilistat kiiltänän mustiks
- Puskureihin ensin ruiskukittiä että saa tuon pintakuvion pois ja sitte kiiltävän mustiks
- "kynnykset" jotka nyt on mustat vois jotenki tasoottaa tai sitten vaan uus kiveniskumassa ja sitte punaaseks (näyttää matalemmalta)
- Takavaloosta sen verran että punaseen ei vissiin tummennetut sovi, mutta jos vilkut vaihtais punaisiin?
- Eteen kirkkaat vilkut ja sivuvilkut kirkkaiks.
- rekisteri kilven alta tuo muovi kuusen koristeeks, ja kilpi sinne puskurin alareunaan sen muoviritilän päälle.
tuossa mun ehdotukset ja mitä ite tekisin
2. Amis alkaa nyt syksyllä, mutta oon ollut 8kk autoasentaja koulutuksessa/tavallaan oppisopimuksessa ja siellä on opetettu hitsaamaan ja tinaamaan ja perushuollot ja korjaukset tekemään niin tuo kyllä onnistuu, mutta pitää vielä miettiä, itsellenihän autoa rakentelen ;)
3. Juu tuon teen.
4. Kynnykset maalaan myös korin väriseksi mutta en tiedä vielä rakentelenko niihinkin aikanaan lasikuidusta jotain vai pidänkö orkkiksena.
5. Takavaloiksi olen ajatellut laittaa tälläset: Hienot on!
6. Juu näin meinasin itekkin.
7. Pitää testata miltä näyttää ja miellyttääkö omaa silmää!Viimeksi muokannut Pek$i; 25.7.2009, 13:40.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viestiTuli mieleen, että käykö tuohon esim. s2 linssivalot tai coupen etuvalot?
Takavalot ei käy, jos ei sitten muokkaa peräluukkua niin että aukeaa erilailla.
Comment
Comment