Tein semmosen painekorkin ja jostain syystä en saanu sillä sen hullummaksi. Liekö toi sylinteri senverran yläviistossa että sinne jää joku tasku, pitää vielä perä ylhäällä jatkaa ilmailua. Sen yhen pumpun sulta muutama vuos sitte toinkin mutta on jotain nuorisomallia... Jarrut kyllä tuntuu teräviltä, kirskuvat tosin siihen malliin että pitää aamusta näperrellä ne kitinälevyt paikoilleen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Coupe quattro -87
Collapse
X
-
Pihatietä on tullu ajeltua taas vähänsen, alkaa 500km olemaan testiajoa takana. Vaakalle pääsin eilen, olisi ollu mukava tietää mitä tämä painoi "vakiona". Kytkimen sain paremmin ilmattua, yksi syy varmaan tuohon hulluun poljintuntumaan on että vivuston tapeissa on jonkinverran väljää. Ei tarvitsisi olla, tuo sre+sintteri on aika terävän oloinen.
Korjauslistalla olisi tällähetkellä pakoputki. Sen lisäksi että se metelöi 98db@4500rpm niin joku idiootti on laittanut ekan vaimentajan auton matalimpaan kohtaan...
Comment
-
Niin se koitti tämäkin päivä vaikka välillä tuntui että tuskin koskaan tulee. Kävin tänään hakemassa tuoreen leiman paperiin. Tuon näkönen rytäys siitä nyt tuli, pitää (pitääpitääjoojoo) vielä räjäyttää johtosarja ja pätkiä se siistiksi. Ja jonkinlainen huohotus systeemi väsätä myös. Ahvenistolla käydessä kävi ilmi että öljynpaineet laskevat jarrutuksessa ja vasempaan käännyttäessä. Eli ilmeisesti pitäisi siirtyä öljypohjaan missä on jotain loiskelevyn tapaista. En tiedä kuinka vaarallista on loppupeleissä mutta vaivaamaan jäi. Paineet tippuvat johonkin 3.5 tasolle kun pumpulta loppuu öljy mitä imeä.
Comment
-
Talvi tullut ajeltua, jääradat oli mitä oli joten aika vähissä oli. Ennen kesäkautta sain ABY öljypohjan Thuppu:n pellillä paikoilleen, pohjaan oli valmiiksi jo hitsattu pystylevyjä joita vähän avasin että ei nyt ihan umpinaiseksi mene. Alastaron reissun perusteella toimi kuten pitääkin. Kostean kelin harjottelua tuli harjotettua ~170km ja jossain vaiheessa tuntui että nyt on jotain vialla, voimaa on enemmän kuin ennen. Vilkaisu mittariin näytti että 1.5bar sijaan neula pysähtyi 1.7 tienoille. Varikolla hieman ihmettelyä ja kun ei mitään varsinaista vikaa näyttänyt olevan niin ajamista jatkettiin loppureissu. Hiton hauskaa oli, kun kuski lähtee nollasta niin vauhdin kasvaminen tuntuu selvästi ja autoon tulee jonkinlaista luottoa jne :) Nangkangit vaihtui Syroneihin ja meno muuttui aikapaljon vakaammaksi. Jarrut on ehkä inan takapainoiset, yellowstuffien sijaan vois koittaa ihan normipaloja takana.
Kotona aloin selvitellä menikö hukkaportti vai N75, jälkimmäisen ohitus ja koeajolenkki niin mittari nousi jo 2bar tienoille. Kompuralla painetta portille ja suhina kuului, kalvo puhki. Nyt sitten toivotaan että kiinassa ovat kopioineet ton portin senverran hyvin että saa aidon Tialin pultata samoilla laipoilla kiinni. Oli ainoa kiinalainen palikka tässä, oppirahat jne...Viimeksi muokannut qbo; 26.3.2017, 09:31.
Comment
-
Pitääpä laittaa ihan päivitys viesti, fb muistuttelee että olen omistanu Coupemallin nyt 10v. Viimekesän ajelut rajoittui pihatielle, oli senverran hetkinen kesä että en tarkoituksella hakenut leimaakaan. Josko pyöreiden vuosien kunniaksi koittaisi lähiaikoina hakea leiman että pääsisi taas fiilistelemään. Tällä hetkellä alla sporttiset ja harvinaiset Alessio F1 vanteet, Compomotivet eivät kapeina oikein toimineet ja A mallin Borbetit ei mahdu jarrujen päälle :(
Comment
Comment