Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Plussan päivitystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Aineiden yhteensopivuus on monimutkainen juttu. Vaikka aine kestäisi jotain liuotetta, voi se silti muuttaa muotoaan esim. turvota. Esim. nailonista löytyy vettä imeviä tai ei imeviä, osa näistä ei kestä alkoholia esim. PA 11 , 12. Pumpuissa usein käytetään polyuretaanisiipiä (PUR), mutta sekään ei kovin hyvin kestä alkoholia, samat ongelmat PUR-putkissa. Tiivisteissä ja putkissa voi olla aineena PVC-P eikä sekään kestä alkoholia. Luja polykarbonaatti ei myöskään kestä samoin akryyli PMMA( esim. näyttölaseina käytetään). Puristeet ja vedetyt muovit vielä eroavat toisistaan , vaikka olisivat saamaa laatua. Kumit letkuina ja stefoina ovat vielä oma juttunsa.

    Comment


    • #62
      Ja abs-muovi ei kestä asetonia ;) [OT]Stihl ms170 moottorisahassa oli sellainen muovitiiviste sylinterin ja kaasarin välissä joka ei kestänyt bensaa -> turposi ja otti kiinni kaasuläppään [OT]

      Comment


      • #63
        Mistä mahtais saada alustasarjaa kyseiseen kulkineeseen, mieluiten kynätolppia vai valmistaako niitä mikään yritys tähän projektiautoon?
        Viimeksi muokannut Antti Salminen; 10.8.2009, 22:15.

        Comment


          #64
          Onnistuu tuohonkin kynätolpat. H&R ja KW tekee "tehdasversiona", ja sitten toki "rallipajat" kotimaassa. Etutolpat tarvitsee muokkausta tuon onnistumiseksi, eli H&R ja KW tapauksessa tolpat lähtee euroopankierrokselle.

          Comment


          • #65
            Entäs tällänen?

            Kw:n sivut eivät kyllä tunteneet, mahtaako olla uus tuote..?

            Comment


              #66
              Juurikin tuo on KW:n tarjoama paketti. Todennäköisesti joudut omat tolpat tehtaalle lähettämään tuota konversiota varten, vaikka kuvassa onkin tolpat valmiina "setissä" mukana... Sinänsä toki mahdollista, että löytyy sopivat tolpat nurkista pyörimästä, jolloin voit panttia vastaan tilata uudet ja palautat vanhat saatuasi setin...

              Comment


                #67
                Tai sitten Rally Race Fin tekee sulle koko setin vanhoista spaxin osilla.

                Comment


                  #68
                  Alkuperäinen kirjoittaja Antti Salminen
                  Entäs tällänen?

                  Kw:n sivut eivät kyllä tunteneet, mahtaako olla uus tuote..?
                  Saksan taitoni ovat kovin vajavaiset, mutta eikös tuossa sanota, että vanhat tolpat palautetaan panttia vastaan?
                  Alkuperäinen kirjoittaja Verschleissteile-direkt
                  *Die originalen Federbeine können auch gegen eine Pfandgebühr (Erstattung nach Rücksendung der Altteile) nachträglich eingeschickt werden, bitte setzen Sie sich für diese Reglung mit uns in Verbindung.

                  Comment


                    #69
                    Kyllä, mutta tuon onnistuminen riippuu ihan siitä sattuuko KW:lla olemaan sopivat valmiiksi konvertoidut tolpat hyllyssä.

                    Comment


                      #70
                      Ja vielä että toi KW onnistuisi:
                      The following parts must be used for front-wheel drive and four-wheel drive vehicles without standard sports suspension. (AUDI part nos.: adapter 441 512 347 + support bearing 441 512 331 + ring 441 512 367 + curved washer 441 512 349)

                      Hinta olisi 999 euroa + lähetykset.
                      (www.aftermarket.ee)

                      Comment


                      • #71
                        Eiköhän tossa S6plussassa ole jo vakiona se "sports running gear"?

                        Comment


                        • #72
                          Alkaa imusarjahässäkkä olemaan suhtkoht valmis tai ainakin melkein kaikki osat hankittu, nyt tuli mieleen sellanen että paineet pysyis varmaan paremmin sylintereissä jos muistaisi tulpata noi fsi suuttimien paikat... Onkos kellään kokemusta kyseisestä operaatiosta, toisinsanoen onko jotain valmista reseptiä tai holkkia tarjolla tohon reikään, vai onko se yksinkertaisin juttu tässä jotenkin tyyliin suutin mukana sorvaamolle?

                          Comment


                            #73
                            Saako siihen kierrettä? Sopiva tulppa ja vanha bensakisko paikoillaan tai bensakiskoa jäljittelevä "lukitin" voisi myös toimia.

                            Comment


                              #74
                              Olikos siinä mitään kierrettä? Jos ei ole, niin itse lähtisin Petrin idealla myös liikkeelle, että sorvarilta suuttimen mittaisia holkkeja ja vaikka alkuperäinen bensakisko kaveriksi. Ei tarvitse sitten juuri sepätä mitään erikoista. Kierrettä en itse lähtisi tekemään, jos joskus siihen vielä suuttimen haluaa.

                              Comment


                              • #75
                                Ei siinä ole kierrettä, ja uuden imusarjan laippa tulee niiden reikien päälle, ja vanhat bensakiskot tulee käyttöön uusien suuttimien kanssa. Ongelma ratkes kyllä jo, ajoin rälläkällä kaikki vanhat suuttimet puolivälistä poikki niin että imusarja kiristää ne reikiinsä... Mahtoko olla kallis uhraus..?

                                Comment


                                • #76
                                  ajoin rälläkällä kaikki vanhat suuttimet puolivälistä poikki niin että imusarja kiristää ne reikiinsä
                                  Heheheee.. nopeita ratkaisuja ongelmiin;) Olipa onni ettei ollut pumppusuutin kone;)
                                  No oishan kymmenellä FSI suuttimella saattanut jonkun sentin tienata, kaksi ja puoli 1.8/2.0 tfsi miestä olisi olleet onnellisia.

                                  Comment


                                    #77
                                    Heh, olihan tuo aika kallis ratkaisu :) Marmorilla 195€ kipale.

                                    Comment


                                      #78
                                      Voihan sen tietty noinkin tehdä...

                                      Comment


                                      • #79
                                        Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                                        Heh, olihan tuo aika kallis ratkaisu :) Marmorilla 195€ kipale.
                                        Auts...

                                        Comment


                                          #80
                                          Täyttää kyllä hyvän projektin tunnusmerkit, kun rahaa uppoaa ihan reippaasti... :)

                                          Tää on kyllä todella hienoa jälkeä ja piristävästi erilainen. Joku viittii vapariakin vielä rakentaa. ;) Mielenkiinnolla odotetaan kaikki että millanen tästä projektista lopulta tulee.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Eiköhän tuo kulmarauta ole vaparinakin ihan tarpeeksi liukas, vai mitä Olli on mieltä;)? Tosin jos on intoa ja taitoa lähteä v-kymppiä istuttamaan c4:ään niin tuskin kovin kauaa vaparilla mennään. Nälkä kun vaan tahtoo kasvaa, ja oishan tuolla vielä turboille tilaakin kun ottaa etupyörät pois...

                                            Comment


                                              #82
                                              Nälkä kun vaan tahtoo kasvaa, ja oishan tuolla vielä turboille tilaaki
                                              Jotenkin vain tuossa moottorissa jo kuuluu se remmin vinkuminen... :)

                                              Comment


                                              • #83
                                                Muttakun se remmi vie kampiakselilta tehoa.... No tarttee pistää toinen kone takaluukkuun sitä pyörittämään niin eiköhän se sillä korjaannu...

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Mikään ei riitä koskaan, mutta en ole vielä lisävoimaa ruvennut kaipaamaan ja mun kuoret painaa paljon enemmän kuin tuo C4.

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Antti Salminen
                                                    Muttakun se remmi vie kampiakselilta tehoa..
                                                    Se taitaa tuoda enemmän kuin mitä se vie. Ei sillä kyllähän turbo on aina turbo. Varsinkin kun koneella on tuota kokoa ja vääntöä piisaa alakierroksille omasta takaa.. Onhan tuossa tuota voiman sontaa muutenkin muutaman perheauton verran.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      No niin eiköhän tarvii tätäkin taas alkaa kasaamaan, oliskos täällä tietoa mistä sais "riittävän" bensapaineen säätimen huomenna turun seudulta? Niin ja säädettävä sais tietty olla.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Noniin jotain on tullu taas tehtyä, eli kerääjäsäiliö ja pari pumppua. Onkos porukoilla tietoa mistä sais e85 kestävää bensaletkua hankittua, tarvinnee varmaan jossain vaiheessa vetää isompi linja tankilta noita ruokkimaan?
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          ETRA ja HiFlex tulee nyt äkkiä mieleen sellasia isompia kauppiaita. Jos pidempää linjaa meinaa vetää, putki voisi olla kovasana.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Joo niin olis mahtaako kupariputki olla toimiva ratkaisu, olis helppo taivutella...toki sekin tarvii letkut päihinsä...

                                                            Comment


                                                              #90
                                                              Tuohon en uskalla ottaa kantaa, kun ei ole varmuutta, miten kupari ja alkoholi keskenään elää. Letkua joutuu varmasti vähän käyttämään, mutta putki olisi robustimpi ratkaisu ja siten parempi paikkoihin, joissa on vaarana saada iskuja, esim. pohjassa. Ei sillä, kyllä sen letkullakin VOI tehdä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X