Honeywellin hall pyytää 6x6x6mm teräshampaat. Millainen alkuperäinen triggeri tuossa on? Olettaisin olevan öljytilassa 60-2.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Plussan päivitystä
Collapse
X
-
-
Ei tullut tohon uuteen vauhtipyörään hampaita teetettyä, anturi on ihan orkkis laatikon kyljestä.
Comment
-
-
Projektin V10 koneen ääniä odotellessa hyvää korviketta:
http://www.youtube.com/watch?v=6Weoh...eature=related
Juhlavan räyhä 38s ja 1:09 eteenpäin !
Kun mietit jossain vaiheessa putkiston tekemistä, niin tässä vääräpyttyisen koneen ääninäyte kohdasta 4 min eteenpäin vertailtuna eri toteutuksilla
http://www.youtube.com/watch?v=62-Rp...eature=related Äänessä jonkinmoista eroa, onko ns yhdellä isolla yhdistetyllä huilulla vai kahdella erillisellä.
S6:n alle varmaan näppärintä tehdä 2:lla erillisellä 3" :lla ?
Comment
-
oftopikki jatkukoon tuo 12-1 oli kyllä aika mahatava ääni, lamboon sopiva härkämäinen mylvintä :)
Comment
-
Seisoo tallis työkiireiden takia, nyt kun olis rahaa tehdä kuntoon niin ei oo aikaa. Kaiken kunniaks palo viel käsi ihan karrelle duunissa kämmenstä t-paitarajaan, hiukan rajottaa.
Comment
-
Kuinka paljon tälläsen auton voimansiirto kestää vakiona kampiakselilta taaksepäin jos tälläsestä lähdetään oikeesti tehoa hakemaan, ja mitä on tehtävissä sen vahvistamiseksi? Kytkin monilevyiseen tietty, mitenkäs laatikko, voiko sitä alkaa vahvistamaan vielä jollain? Mitenkäs siitä eteenpäin, vetarit kardaanit perät ym? Kaikki uusiksi?
Comment
-
Käytännössä kait voinee julistaa, että kestää sen, minkä vakiorenkaat vakioasfaltilla pitää. Kytkimen joudut vaihtamaan tanakampaan, mutta muu roina siitä taaksepäin on hyvin vahvasti mitoitettua jo vakiona.
Toki riippuu siitä, paljonko on "oikeasti tehoa"... :)
Comment
-
Eikös tämmösissä ainakin takavetarit ole heikko lenkki, ja jotenkin tuntuu etten allekirjota tota Wisan mielipidettä jos kuvitellaan vaikka reilusti nelinumeroisia lukuja..?
Comment
-
Ei varmaan löydykkään, mutta kai niitä joku tehnyt on, kalliita vaan varmaan ovat. Tarkoitus on lähinnä mietiskellä mikä hajoaa ensin, ja mitä minkäkin vaihto tai vahvistaminen maksaa. Onkos noita vaihdelaatikoita vahvempia vakiona jossain?
Comment
-
http://www.sqsracing.com/aktuality/2...og-box-sequent
http://www.vsmotor.no/en_products.html
Tähän pätee taas se, että jos tarvii kysyä hintaa... junou
Comment
-
Takapäästä ne ekat sulakkeet löytyy, tässä järjestyksessä:
1 ulommat nivelet
2 akselit
3 perän kaupat
Nämä kaikki ilmeisesti lähinnä vain varttimaililla ja pitävällä sellaisella. Siinä käytössä ruotsin pojat rikkoneet myös etuperiä.
Takapäähän löytyy kyllä reseptit.
Comment
-
Löytyykös sulta Teppo taka akselille muuta kun murikka? Mistä noita niveliä ja vetareita kannattaa lähteä parempia hakemaan?
Comment
-
Eikös sinne kannata sitten uusia koko vetarit nivelineen laippoineen ja vielä peräkin, olis sitten loppuun käsitelty koko akseli. Voisit laittaa jotain hintaa yv:llä tai maililla mitä sulta saa ja mihin hintaan?
Comment
-
http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/
Mitenkäs tämä laitos toimii, siinä remmi ahtaa läpi kierrosalueen ja ahdin heräilee kun heräilee? Onkohan yhteensovitus vaikeakin juttu, jos remmi ahtaa esim. 0,7 ja ahdin 1,2 kiloa niin miten homma pelaa?
Comment
-
Meneekös se noin kun kumpikaan ahdin ei ahda toisen läpi?
Jaa imeehän toi remmi ilmansa ilmeisesti välijäähyltä... kannattais varmaan katsoa tarkemmin ennenki ku kirjottelee... Mahtaako toi remmi sitten pysähtyä tai pyöriä tyhjän panttina kun turbo heräilee..? Ja mikä toi remmin kiertävä putki sitten tarkotukseltaan on?Viimeksi muokannut Antti Salminen; 29.7.2010, 21:57.
Comment
-
ffp:llä oli tuollainen remmi turbo yhdistelmä jossain ventossa. Jos vain löydän sen äkkiseltään niin siinä oli aika mielenkiintoista luettavaa yhdistelmästä ja sen toimivuudesta. Mahdollisesti myös vinkkejä ;)
Tuossa tsi vento: http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...6a440ac88b5639
Comment
-
joo kävi kiinni, mut se ei riittäny oikein mihinkään. nyt tais olla pienempänä t4/3 hybridi ja isompi joku switzeri.
moottori on nyt kutakuinkin valmis ja vento paalattu :) kori mihin noi tulee on aika erilainen...voimansiirtoki tulee audista. ollaanpas nyt pahasti offtopikis. :)
edit: siis remmihän on edelleen kiinni, mut toinen turbo viel lisäksi siis. :DViimeksi muokannut diffas; 7.8.2010, 19:59.
Comment
Comment