Viime vuonna saatiin opiskelut päättymään ja oli aika ostaa auto (Hondaa ja Fiatia ei lasketa). Olin jo useamman vuoden halunnut ostaa B6 mallisen Quattron. Tosin osto vaiheessa meitin myös B5 S4:ää, mutta en löytänyt sopivaa yksilöä sopivilla kilometreillä.
Valinta oli sen jälkeen helppo. Itse tykkäsin enemmän Avantista kuin Sedanista, joka myös helpotti valintaa. Katse siirtyi Ruotsin puolelle ja monen sähköpostiviestin ja puhelinsoiton jälkeen (kiitos Ronille/RFCImpotsille kärsivällisyydestä) löytyi sopiva yksilö.
Tukholmasta löytyi BEX-koneella oleva 1.8T vm- 04, jolla oli ajettu 46tkm. Auto oli hyvässä kunnossa, ainoastaan takaluukussa oli pieni kolhu ja keskikyynernojan "kannen" lukitus oli murtunut. Nämä eivät haitanneet ja auto uitettiin Suomeen ja Porvooseen. Koeajon jälkeen hymy oli herkässä ja kulta läksi kotiin.
Ongelmia ei ole ollut kuin yhden bensapumpun ja Toyotan verran. Toytoa sen takia, koska tuli kolmion takaa suoraan kuskinpuolen etukulmaan. Onneksi ei muuta kuin peltiä ja pissapojansäiliö. Hintaa tuli 4500?.
KONEHUONE:
-1.8T (BEX)
-Täysin vakio (vielä)
ULKOKUORI:
-Vakio
-Korin väriin maalatut helmat
-18" RS4-vanteet (New Replica värinä tumma)
-Takalasien tummennukset by Lustig (sivulasit 35% ja takalasi 20%)
SISUSTA:
-Prosport
-Ajotietokone
-Alcantara
-Keskikyynernoja
-jne
Alusta:
-Tehdasmadallus (olisko -20mm)
-312 mm etujarrut (EBC rei'itetyt levyt ja Redstuff-palat)
-255 mm takajarrut(EBC rei'itetyt levyt ja Redstuff-palat)
Tulossa:
-KW Variant 2
-RS4 takakallistuksenvakaaja
-Diskopottu
-Tummat takavalot
-Tummat etuvalot ja vilkut
-jne
-Nämä kunhan ne saa selitetty operatiiviselle johdollo järkevästi
Selostus autoon tehdystä jarruremontista tulossa seuraavaksi
Kuvat autosta ovat viime vuodelta. Parempia tulee kunhan saa viikonloppuna taas auton pestyä
Valinta oli sen jälkeen helppo. Itse tykkäsin enemmän Avantista kuin Sedanista, joka myös helpotti valintaa. Katse siirtyi Ruotsin puolelle ja monen sähköpostiviestin ja puhelinsoiton jälkeen (kiitos Ronille/RFCImpotsille kärsivällisyydestä) löytyi sopiva yksilö.
Tukholmasta löytyi BEX-koneella oleva 1.8T vm- 04, jolla oli ajettu 46tkm. Auto oli hyvässä kunnossa, ainoastaan takaluukussa oli pieni kolhu ja keskikyynernojan "kannen" lukitus oli murtunut. Nämä eivät haitanneet ja auto uitettiin Suomeen ja Porvooseen. Koeajon jälkeen hymy oli herkässä ja kulta läksi kotiin.
Ongelmia ei ole ollut kuin yhden bensapumpun ja Toyotan verran. Toytoa sen takia, koska tuli kolmion takaa suoraan kuskinpuolen etukulmaan. Onneksi ei muuta kuin peltiä ja pissapojansäiliö. Hintaa tuli 4500?.
KONEHUONE:
-1.8T (BEX)
-Täysin vakio (vielä)
ULKOKUORI:
-Vakio
-Korin väriin maalatut helmat
-18" RS4-vanteet (New Replica värinä tumma)
-Takalasien tummennukset by Lustig (sivulasit 35% ja takalasi 20%)
SISUSTA:
-Prosport
-Ajotietokone
-Alcantara
-Keskikyynernoja
-jne
Alusta:
-Tehdasmadallus (olisko -20mm)
-312 mm etujarrut (EBC rei'itetyt levyt ja Redstuff-palat)
-255 mm takajarrut(EBC rei'itetyt levyt ja Redstuff-palat)
Tulossa:
-KW Variant 2
-RS4 takakallistuksenvakaaja
-Diskopottu
-Tummat takavalot
-Tummat etuvalot ja vilkut
-jne
-Nämä kunhan ne saa selitetty operatiiviselle johdollo järkevästi
Selostus autoon tehdystä jarruremontista tulossa seuraavaksi
Kuvat autosta ovat viime vuodelta. Parempia tulee kunhan saa viikonloppuna taas auton pestyä
Comment