Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 cc 2.0tdi -09 (8p1)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 cc 2.0tdi -09 (8p1)

Pekun rohkasemana meikäläinenkin uskaltautu laittaan tälle osastolle esittelyn autosta. Vaikka auto ei nyt varsinainen "projekti" olekkaan (ainakaan siinä mielessä minä meikäläinen sen käsittää), niin jotain hyvin pientä laittoo on kuitenkin luvassa jossain vaiheessa.

Eli auto on tällähetkellä ihan täysin vakio kunnossa. Tehtaan sportti alusta (hurjat 15mm madallettu), musta sisäkatto, sisävalopaketti ja jotain muuta pientä. Kesävanteiks ostin Devino AC2 kokoo 18x7.5" kumien virkaa toimittaa Goodyearin Eagle F1 asymmetric kokoa 225/40.

Tulevaisuudessa olis tarkotus ostaa korkeussäädettävä alusta että saa autoa hiukan lähemmäs maanpintaa. Lisäksi lähitulevaisuuden "projektina" on tummennukset takalaseihin. Vielä on vähän mietinnässä vedänkö kaikki lasit 50% vai sivulasit 50% ja takalasin 35%.
    Automyyjän töppäyksen (ja oman kärsimättömyyden) takia autosta jäi bosen stereosysteemi pois, joten hifilaitteiden uusiminen tulee luultavasti jossain vaiheessa eteen.

Samoin käy A3:selle kuin Pekan TT:lle, takuun päätyttyä vaihdetaan ohjelmointi. Se luultavasti jääkin ainoaksi menopuolta piristäväksi operaatioksi. Ulkoasuun tuskin on tulossa muutoksia, ehkä etusäleikkö vaihtuu jos löytyy mieluisa, mutta ei todellakaan mitään korisarjaa tai hillitöntä lintulautaa.
    Viimeksi muokannut kenni_; 17.12.2013, 16:49.

Hyvännäkönen peli! Ja rekkarin kirjaimetkin samat kuin minulle ;)

Jos meinaat päivittää soitinta niinkuin sanoit niin pitää kyllä suositella tota audin rns-e pakettia, on käsittääkseni hieman edullisempi a3:een vielä kuin mulla oli ja amalinen täältä foorumilta osaa asentaa about tunnissa(ja varmaan avustaa hankinnassa). Kyllä se alkup. concertin hakkasi...

Laitahan lisää fotoja(ja sisustasta myös) kun saat auton pinnoitettua...

Comment

Jeps, tätä ihasteltiinkin huhtikuun pääkaupunkiseutumiitissä. Hyvältähän se näytti vaikkakin nuo vanteet ei ihan parhaalla tavalla mun mielestä tuohon autoon käyneetkään. Plussaa asiallisesta varustelusta vaikka Audin tapauksessa juuri noilla "pienillä, kivoilla ja edullisilla" varusteilla saakin kokonaishintaa helposti ylöspäin ihan reippaasti. Toisaalta, sitten autosta luopumisen aikaan nuo kilkkeet varmasti helpottaa kaupankäyntiä etenkin ACF-jäsenten suuntaan.

Comment

No nyt tuli auto pinnotuksesta. Kiiltää kyllä ihan kivasti. Valmistaja lupaa kestoks 1½v jos pesee kerran viikossa auton. Epäilen kyllä hieman. Katsotaan nyt kuinka kestää suomen talvet. Samalla tuli otettua sieltä sisältäkin vähän kuvia kun Pekka pyys. ;)

tuolta löytyy kuvatuksia (myös kaikki "ei niin onnistuneet" kuvat) -> http://s120.photobucket.com/albums/o...20A3/pinnoite/

Comment

Kun nyt Bose jäi tilauksestasi pois niin olen huomannyt että A3:n täydellisiä Bose-settejä on ebayssä ollut 300? pintaan tarjolla. Ja jos sellaisesta innostut niin huomaathan että CC:hen ja Sportbackiin on eri setit.

S line osat lämmittää aina mieltäni, hieno auto.

Comment

Kun nyt Bose jäi tilauksestasi pois niin olen huomannyt että A3:n täydellisiä Bose-settejä on ebayssä ollut 300€ pintaan tarjolla.
            Kiitos vinkistä. Ilmeisesti Saksan eBaystä? Koitin tuossa äskön katsella niin erillisiä palikoita kyllä löyty, mutta ei kokonaista settiä.(syynä saattaa olla ehkä kielitaidon puutekkin :/ )
            Kyllähän tuo houkuttelisi, OEM osa on lähes aina kivempaa kun muualta ostettu. Tuon Bosen kun sais naitettua yhteen tuon rns-e laitteen kanssa niin olisi aika perfecto.
            Viimeksi muokannut kenni_; 9.5.2009, 08:28.

Comment

Multa pitäis löytyä tallista ylimääräiseksi jääneet Boset 8P CC:hen, saa pientä korvausta vastaan noutaa jos jaksaa harrastaa paikoilleen.

Comment

Hyvät muutokset tulossa. Itse kalvottaisin kaikki lasit 50% (myös etu sivulasit), alusta ja softa kehiin asap. Näin niistä pääsee nauttimaan ensimmäinen omistajakin... niin ja kangasmatot noiden kumisten tilalle.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja PJKK Näytä viesti
                  Hyvät muutokset tulossa. Itse kalvottaisin kaikki lasit 50% (myös etu sivulasit), alusta ja softa kehiin asap. Näin niistä pääsee nauttimaan ensimmäinen omistajakin... niin ja kangasmatot noiden kumisten tilalle.
                  Etulaseja en viitti kalvottaa. En halua ottaa sitä riskiä että saa repiä pois. Alusta ja softa saa odottaan vähintään ensimmäiseen huoltoon asti. Kangasmatotkin tuli auton mukana, mutta käytännöllisyys syistä oon pitäny noita kumisia. Ehkä vois ainakin kesäks vaihtaa ne kankaiset tilalle.

Comment

No nyt tuli auto pinnotuksesta. Kiiltää kyllä ihan kivasti. Valmistaja lupaa kestoks 1½v jos pesee kerran viikossa auton.
                    Minkäslainen pinnoite tuohon laitettiin? Ja missä päin ja mihin hintaa? Tekis mieli käydä laitatuttamassa omakin auto kiiltämään, kun ei ole oikein itsellä aikaa alkaa jynssäämään :D

Comment

Tänään päätetty että vanteet menee vaihtoon. Onko porukoilla hyviä ehdotuksia? Yksi mitä itse mietin olisi etabetan tettsutit.

Comment

Lemmarit ;P

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Tuom4s Näytä viesti
                          Lemmarit ;P
                          Ehkä jotain vähän "omaperäsempää" tälläkertaa hakusessa...

Comment

Lambo replicat britti eBaystä... Tettsujahan on jo kaikilla...

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Monster Näytä viesti
                              Lambo replicat britti eBaystä... Tettsujahan on jo kaikilla...
                              Meinaatko vähän jotain tähän tyyliin? http://www.slamit.net/popup_image.php?pID=5006

eBaystä ei ainakaan löytyny kun lambon pienoismalleja.

Comment

Ei mittää tingelitangelia

Comment

Noista tulee ihan ST Focuksen vanteet mieleen.

Comment

saahan noita gallardo replikoita suomestakin

Comment

Mikä liike myy noit suomessa?

Comment

Noniin, taitaa vanteiksi olla varmistumassa nämä:
                                        Vielä kun saisi rahat kasaan. :/

Comment

Working...
                                        X