helpoin olis varmaan tehdä se spacer.. ei nyt kesällä vaan ole koulun kalustoa käytössä. Ei kukaan haluais maksua vastaan tehdä niitä? :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 90 2.2kv -> 20vtq Nyt maalattu!
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
14tkm täynnä ja hyvin kulkee.. Lähes täydellisesti.
Tuli tuossa pestyä ja pikavahattua auto + imuroitua ja kiilloteltua sisältä pitkästä aikaa. Rupesin sitten etukaarta ottamaan kiinni kun päässyt karkaamaan.. Noh, sehän oli jo vähän paperia sisäkaaresta mutta kyllä siitä nyt ihan kohtuullinen tuli kun jaksoi värkätä vähän. Kuvia laittelen kunhan ehtii. Tuli siinä sivussa maalattua sitten pyyhkijän runkoa ja korjattua vahvistinkin!
Huomenna massais helmat ja ottais kaaripellistä alaosan ruosteet kiinni.. Sitten takaovia alkaa katseleen ja kohtahan se rupeis olemaanki. Se vielä hieman stressaa kun takalasin nurkilla on sitä ruostetta kun joutuu sen lasin käyttään pois että onnistuukohan tuo meikäläiseltä irroittaa ehjänä.
Jarrut pitää laitella uusiksi ja sitten se pakosarjan tiiviste vaihtaa. Ajattelin jos leimauksen jälkeen laittais takapöntön tilalle suoraa putkea niin sais vähän murinaa.. Alustasarjakin on ollut tuloillaan jo vähintäänkin tarpeeksi kauan, jospa se sieltä vielä saapuis. Niin siitäkään en ole vielä kirjoittanut, supersportin -50mm jouset ja iskarit tulee. Ja vielä ne powerflexit pitäis hommata kunhan ehtii.
Samaa vikaa muuten tässä niinkuin tuossa toisessakin ysärissä ollut, jäähdytysnestettä katoaa pikkuhiljaa johonkin. Onko joku yleinen vika?
Comment
-
Uusittu raidetangon päätä, laiteltu eteen -50mm alustasarja ja uudet iskarin yläpäänlaakerit.
Laitoin myös keulaan kirkkaat vilkut ja etu-umpioihin ledinauhat :D Yllättävän siistit muuten.. Pitäs vielä xenonsarja noiden rinnalle saada.
-50mm taakse odottaa myös tallissa asentelua, kuten myös pakosarjan tiivisteet.
Kiitokset op:lle, nettipankkitunnukset kusee 110%..
Comment
-
-
Jees, vähän vajaa 3 litraa sinne meniki.
Tosiaan tännekkin päivitellä.. Alustasarja on siis laitettu ja auto yritetty leimatakkin... Alapallossa oli väljää, sekin vaihdettu nyttemmin. Pitäisi leimalla tällä viikolla käyttää. Sekin piti vaihtaa kaksi kertaa kun se ensimmäisen vaihdon jälkeen uusi alapallonivel hyppäsi paikaltaan pois. Kiitos muuten Tepolle avusta puhelimitse!
Tuli myös ostettua varaosa-auto.. 80 quattro 2.0 16v dohc. Siitä siirrellä tuohon omaan recarot, sporttiratti ja sähkökattoluukku ja lasit. Ilmastointikin siitä löytyy niin sitä voisi harkita laittaa. Talveksi siitä saan nuo quattron aluvanteetkin.. yms kaikkea mahdollista muuta.
Maalautuskin olisi nyt suunnitelmissa.. Mielessä tummansininen helmiäinen tai tummanvioletti helmiäinen.
Vielä hälytin, xenonvalot yms muuta. Jos joltakin löytyy hellan mustat takavalot niin saa kaupata. Ja jos sattuu olemaan jotakin varaosatarvetta niin tuosta kasikymppisestä joutaa jotakin osaa ainakin.
Comment
-
Audissakin vuoden leima =)
Maalautus on tulossa jne. Väriä en paljasta vielä.. :P
Ongelmiakin löytyy. Tuli leikittyä jonkun verran tuossa reilummalla kaasujalalla.. Nyt tyhjäkäynti on pysyvästi n.2100 rpm? Missä vika? Kaasuvivustokaan ei ole jumissa. Auttakee auttakee viisaammat immeiset..
Comment
-
Nyt tulee vähän lonkalta, mutta muistelisin, että ISV:llä ohjataan ilmaa kaasuläpän ohi suoraan imusarjaan. Löytynee jostain imusarjan kupeessa. Linja lienee jostain ilmamassamittarin jälkeen ja siitä varmaan imusarjaan, kaasuläpän taakse kuitenkin.
Comment
-
Tuossa kuva yhdestä KV-koneesta. ISV tuo kiiltävä mötikkä venakopan päällä virranjakajasta apparin puolelle päin. Aika kallis osa uutena, kannattanee etsiä käytettyä, noita on kuitenkin aika paljon liikkeellä, kun on aika monessa vehkeessä käytetty.
Comment
-
Comment
-
No maskihan vaihtuu sen konepellin mukana? Vai eikö se ole B4:sessa kiinteästi kiinni konepellissä.
Joo sen lukkopellin huomasin itsekkin vaan sehän ei ole kuin muutamalla (4?) pultilla kiinni.
Umpiot löytyykin jo. Olisi kiva tietää mitenhän ne sähköt saa laiteltua.
Mistä halpa rs2 "look" puskin ja peilit?
Comment
-
Lamput taitaa olla samanlaisilla liittimillä, pesurit (jos löytyy) ei tarvi sähköä niiltä osin, kuin tässä projektissa kajotaan. Ei niille sähköille tarvi siis tehdä mitään, jos nyt ei halua relayttää valoja. Konepellin mukana saattaa tulla 'työvalo', joka taitaa saada syöttönsä jostain parkkien rinnalta tms.
Comment
-
eikö riegeri valmista laadukkaita RS2 look puskureita samallaiset sumarit ja vilkutki on samallaiset pyöreät mitä RS:kin
Comment
-
Joo kyllä löysinkin jotakin replicoita..
http://www.undergroundmotorsport.net...mark=2&prod=14
Tuollaiset splitteritkin olis ihan sievät.
Comment
-
voi vittu!!
Nyt se sitte keksi levitä parhaimpaan q-keli aikaan...
Ilmeisesti lämppärin kenno sanoi sopimuksen irti kun nesteet tuli kuskin jalkotilaan...... nimittäin kaikki katos koneesta.. En tiedä, oliskohan tuosta hyvällä lykyllä menny jopa kansi tai lohkoki paskaksi.
Kuinkahan v-mäinen operaatio tuo kennon vaihto on.?
Comment
-
Kuinkahan v-mäinen operaatio tuo kennon vaihto on.?
Comment
-
No kojelauta olis irti.. En kyllä tiedä kuuluko noiden ilmakanavien lähteä mukana......?
Mitenhän sinne kennolle nyt pääsee käsiksi. Tuo pönttö tuolla pitää vissiinkin aukaista.
Masentavaa touhua. Kilon kasa sähköjä ja jäähdytysnestettä joka paikassa niin vit*sti..!
Comment
-
Kuuluu niitten lähteä mukana.
Kennon saat helpoiten käteen, kun irrotat sen koko kotelon irti. Eli letkut irti konehuoneen puolelta. Sitten 2 pulttia auki sieltä raitisilmasuodattimen alta, ja vielä 2 mutteria irti sieltä piolan lähistöltä (2kpl 10mm muttereita joiden alla iso prikka). Kun nuo on avannut, pitäisi sen koko höskän lähteä sieltä ulos ilman väkivaltaa. Ai niin, ja kannattaa irroitella ne jalkatilan lämmittin putkien ruuvit, ettei mene rikki, niinkuin itselläni kävi epähuomiossa.
Comment
Comment