Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 90 2.2kv -> 20vtq Nyt maalattu!

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    helpoin olis varmaan tehdä se spacer.. ei nyt kesällä vaan ole koulun kalustoa käytössä. Ei kukaan haluais maksua vastaan tehdä niitä? :D
    Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:36. Perustelu: Palautettu

    Comment


    • #32
      14tkm täynnä ja hyvin kulkee.. Lähes täydellisesti.

      Tuli tuossa pestyä ja pikavahattua auto + imuroitua ja kiilloteltua sisältä pitkästä aikaa. Rupesin sitten etukaarta ottamaan kiinni kun päässyt karkaamaan.. Noh, sehän oli jo vähän paperia sisäkaaresta mutta kyllä siitä nyt ihan kohtuullinen tuli kun jaksoi värkätä vähän. Kuvia laittelen kunhan ehtii. Tuli siinä sivussa maalattua sitten pyyhkijän runkoa ja korjattua vahvistinkin!

      Huomenna massais helmat ja ottais kaaripellistä alaosan ruosteet kiinni.. Sitten takaovia alkaa katseleen ja kohtahan se rupeis olemaanki. Se vielä hieman stressaa kun takalasin nurkilla on sitä ruostetta kun joutuu sen lasin käyttään pois että onnistuukohan tuo meikäläiseltä irroittaa ehjänä.

      Jarrut pitää laitella uusiksi ja sitten se pakosarjan tiiviste vaihtaa. Ajattelin jos leimauksen jälkeen laittais takapöntön tilalle suoraa putkea niin sais vähän murinaa.. Alustasarjakin on ollut tuloillaan jo vähintäänkin tarpeeksi kauan, jospa se sieltä vielä saapuis. Niin siitäkään en ole vielä kirjoittanut, supersportin -50mm jouset ja iskarit tulee. Ja vielä ne powerflexit pitäis hommata kunhan ehtii.

      Samaa vikaa muuten tässä niinkuin tuossa toisessakin ysärissä ollut, jäähdytysnestettä katoaa pikkuhiljaa johonkin. Onko joku yleinen vika?
      Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:36. Perustelu: Palautettu

      Comment


      • #33
        Uusittu raidetangon päätä, laiteltu eteen -50mm alustasarja ja uudet iskarin yläpäänlaakerit.
        Laitoin myös keulaan kirkkaat vilkut ja etu-umpioihin ledinauhat :D Yllättävän siistit muuten.. Pitäs vielä xenonsarja noiden rinnalle saada.

        -50mm taakse odottaa myös tallissa asentelua, kuten myös pakosarjan tiivisteet.

        Kiitokset op:lle, nettipankkitunnukset kusee 110%..
        Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:37. Perustelu: Palautettu

        Comment


        • #34
          Kuinkahan paljon tuohon pitäis laittaa tuota vaihteistoöljyä...? apuva...?
          Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:37. Perustelu: Palautettu

          Comment


            #35
            Niin paljo että sitä rupee tuleen pihalle. n. 3 litraa, paree ostaa 4.

            Comment


            • #36
              Taitaa se tilavuus olla vähän alta 3 litraa eli se 3 litraa pitäs riittää.

              Comment


              • #37
                Jees, vähän vajaa 3 litraa sinne meniki.

                Tosiaan tännekkin päivitellä.. Alustasarja on siis laitettu ja auto yritetty leimatakkin... Alapallossa oli väljää, sekin vaihdettu nyttemmin. Pitäisi leimalla tällä viikolla käyttää. Sekin piti vaihtaa kaksi kertaa kun se ensimmäisen vaihdon jälkeen uusi alapallonivel hyppäsi paikaltaan pois. Kiitos muuten Tepolle avusta puhelimitse!

                Tuli myös ostettua varaosa-auto.. 80 quattro 2.0 16v dohc. Siitä siirrellä tuohon omaan recarot, sporttiratti ja sähkökattoluukku ja lasit. Ilmastointikin siitä löytyy niin sitä voisi harkita laittaa. Talveksi siitä saan nuo quattron aluvanteetkin.. yms kaikkea mahdollista muuta.

                Maalautuskin olisi nyt suunnitelmissa.. Mielessä tummansininen helmiäinen tai tummanvioletti helmiäinen.

                Vielä hälytin, xenonvalot yms muuta. Jos joltakin löytyy hellan mustat takavalot niin saa kaupata. Ja jos sattuu olemaan jotakin varaosatarvetta niin tuosta kasikymppisestä joutaa jotakin osaa ainakin.
                Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:38. Perustelu: Palautettu

                Comment


                • #38
                  Olikos tuo se nettivaraosassa ollut 850€ papruton taxfree? Iteki kattelin sitä ja aattelin että olis siitä tekniikan siirtäny tuohon omaan 80 quattroon.

                  Comment


                  • #39
                    Juurikin kyseinen kattila joo.

                    Comment


                    • #40
                      Audissakin vuoden leima =)

                      Maalautus on tulossa jne. Väriä en paljasta vielä.. :P

                      Ongelmiakin löytyy. Tuli leikittyä jonkun verran tuossa reilummalla kaasujalalla.. Nyt tyhjäkäynti on pysyvästi n.2100 rpm? Missä vika? Kaasuvivustokaan ei ole jumissa. Auttakee auttakee viisaammat immeiset..
                      Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:38. Perustelu: Palautettu

                      Comment


                      • #41
                        Veikkaisin ISV:n tulleen tien päähän. Omassa KU-koneessa olis samaa vikaa ja korjaantui vain vaihtamalla toinen ISV.

                        Comment


                        • #42
                          Missä tuo ISV tuossa 2.2 motissa oikein on?

                          Ja paljonkohan lie maksaisi uusi ja löytyisiköhän tuo tepon kautta..
                          Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:39. Perustelu: Palautettu

                          Comment


                            #43
                            Nyt tulee vähän lonkalta, mutta muistelisin, että ISV:llä ohjataan ilmaa kaasuläpän ohi suoraan imusarjaan. Löytynee jostain imusarjan kupeessa. Linja lienee jostain ilmamassamittarin jälkeen ja siitä varmaan imusarjaan, kaasuläpän taakse kuitenkin.

                            Comment


                            • #44
                              Tuossa kuva yhdestä KV-koneesta. ISV tuo kiiltävä mötikkä venakopan päällä virranjakajasta apparin puolelle päin. Aika kallis osa uutena, kannattanee etsiä käytettyä, noita on kuitenkin aika paljon liikkeellä, kun on aika monessa vehkeessä käytetty.

                              Comment


                              • #45
                                Suunnitelmissa olis päivitellä b4:sen keula ja devil eyesit tuohon ennen maalausta.

                                Mitäs kaikkea tuohon facelift operaatioon tarvittiinkaan.?
                                Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:40. Perustelu: Palautettu

                                Comment


                                • #46
                                  Konepelti ja puskurista ylöspäin kaikki. Tuolla eräs toteutus http://www.4ringe.de/b4umbau.htm

                                  Comment


                                  • #47
                                    Elikkäs kaaripeltejä ei tarvi vaihtaa.

                                    Mitä tarkoitat tuolla "puskurista ylöspäin kaikki" ?

                                    Riittääkö pelkkä konepelti ja umpiot? Miten umpioiden kiinnitys ja kytkeminen, sähköt?
                                    Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:40. Perustelu: Palautettu

                                    Comment


                                    • #48
                                      Ei riitä, ainakin maski, lukkopelti, valot, konepelti. Linkin autoon tosin vaihdettiin kaikkea muutakin sälää. Sähköissä ei ole mitään ihmeellistä.

                                      Comment


                                      • #49
                                        No maskihan vaihtuu sen konepellin mukana? Vai eikö se ole B4:sessa kiinteästi kiinni konepellissä.

                                        Joo sen lukkopellin huomasin itsekkin vaan sehän ei ole kuin muutamalla (4?) pultilla kiinni.

                                        Umpiot löytyykin jo. Olisi kiva tietää mitenhän ne sähköt saa laiteltua.

                                        Mistä halpa rs2 "look" puskin ja peilit?
                                        Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:41. Perustelu: Palautettu

                                        Comment


                                          #50
                                          Lamput taitaa olla samanlaisilla liittimillä, pesurit (jos löytyy) ei tarvi sähköä niiltä osin, kuin tässä projektissa kajotaan. Ei niille sähköille tarvi siis tehdä mitään, jos nyt ei halua relayttää valoja. Konepellin mukana saattaa tulla 'työvalo', joka taitaa saada syöttönsä jostain parkkien rinnalta tms.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Ok, hieno homma.

                                            Iso kiitos taas vastauksista.
                                            Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:41. Perustelu: Palautettu

                                            Comment


                                            • #52
                                              eikö riegeri valmista laadukkaita RS2 look puskureita samallaiset sumarit ja vilkutki on samallaiset pyöreät mitä RS:kin

                                              Comment


                                              • #53
                                                Joo kyllä löysinkin jotakin replicoita..

                                                http://www.undergroundmotorsport.net...mark=2&prod=14

                                                Tuollaiset splitteritkin olis ihan sievät.
                                                Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:41. Perustelu: Palautettu

                                                Comment


                                                • #54
                                                  voi vittu!!

                                                  Nyt se sitte keksi levitä parhaimpaan q-keli aikaan...

                                                  Ilmeisesti lämppärin kenno sanoi sopimuksen irti kun nesteet tuli kuskin jalkotilaan...... nimittäin kaikki katos koneesta.. En tiedä, oliskohan tuosta hyvällä lykyllä menny jopa kansi tai lohkoki paskaksi.

                                                  Kuinkahan v-mäinen operaatio tuo kennon vaihto on.?
                                                  Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:42. Perustelu: Palautettu

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Kuinkahan v-mäinen operaatio tuo kennon vaihto on.?
                                                    Taitaapa olla koko kojelaudan irroitus edessä. Aikaa ja hermoja vaatii, mutta itse tehden hyvä tuntipalkka.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Tosiaan. Kuvan kaltaiseen tilaan täytyy räjäyttää, että kennoon pääsee käsiksi.
                                                      Viimeksi muokannut mikaks; 8.12.2009, 21:02.

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Ekakertalaiselta irtoaa illassa. Kiinni menee toisessa. Ja kouraan jää kasa ruuveja:)
                                                        Vanha kettu irroittaa tunnissa parissa, ja kiinni menee toiset mokomat.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          No kojelauta olis irti.. En kyllä tiedä kuuluko noiden ilmakanavien lähteä mukana......?


                                                          Mitenhän sinne kennolle nyt pääsee käsiksi. Tuo pönttö tuolla pitää vissiinkin aukaista.

                                                          Masentavaa touhua. Kilon kasa sähköjä ja jäähdytysnestettä joka paikassa niin vit*sti..!
                                                          Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:43. Perustelu: Palautettu

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Kuuluu niitten lähteä mukana.

                                                            Kennon saat helpoiten käteen, kun irrotat sen koko kotelon irti. Eli letkut irti konehuoneen puolelta. Sitten 2 pulttia auki sieltä raitisilmasuodattimen alta, ja vielä 2 mutteria irti sieltä piolan lähistöltä (2kpl 10mm muttereita joiden alla iso prikka). Kun nuo on avannut, pitäisi sen koko höskän lähteä sieltä ulos ilman väkivaltaa. Ai niin, ja kannattaa irroitella ne jalkatilan lämmittin putkien ruuvit, ettei mene rikki, niinkuin itselläni kävi epähuomiossa.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              En löytänyt noita pultteja.. alkaa kyllä väsykin painaa että joutaa nukkumaan... Huomenna jatkuu.

                                                              Että v-tuttaa kun on joka ilmakanavassakin jäähdytysnestettä.. joka paikka täynnä.
                                                              Viimeksi muokannut jta; 11.1.2015, 20:43. Perustelu: Palautettu

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X