Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 upgrade, Audi S4 Avant Quattro 2.7 Bi-Turbo -10/98, Stage 3 Oldschool Style

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • RS4 upgrade, Audi S4 Avant Quattro 2.7 Bi-Turbo -10/98, Stage 3 Oldschool Style

    Vastaavan tyylisiä projekteja on foorumilla useita.
    Nyt on kuitenkin aika julkaista myös tämä päivitys, muutamalla foorumilaisella kuvio olikin jo tiedossa.
    Melkoinen blogi tähän alkuun. Informaatiota tuskin on koskaan liikaa. Kiireisimpien kannattaa hypätä suoraan viestiin 2.

    Hain auton toiselta omistajalta Saksasta 7/2006. Mittarissa oli tuolloin 165 tkm.

    Kuvia autosta hankintakunnossa 2006, myös kaverin kanssa
    http://www.maxtuned.com/Pictures/Aud...urbo/index.htm

    Sama auto kilvillä kyseisenä kesänä
    http://www.maxtuned.com/Pictures/Aud...bo_2/index.htm


    TIEDOT AUTOSTA

    Auto on lähtenyt tehtaalta -10/98, perus S4 lähtökohta
    - Omapaino 1590 kg
    - Teho 195 kW eli 265 hv / 5800rpm
    - Vääntö max 400 Nm / 1850-3600rpm
    - Teho / paino suhde 0,167 hv / kg
    - Vääntö / paino suhde 0,25 NM / kg
    - Huippunopeus 250 km/h rajoitettu
    - Kiihtyvyys 5.7 sek / 0-100 km/h
    - Kulutus 8,7 11,3 15,8 (mitattu talvella 9.8 kesällä 11.5)
    - 6-vaihteinen manuaalivaihteisto
    - Quattro, neliveto

    VARUSTEET (osa vakiona S4:ssa)

    - Nahkaiset sport-penkit
    - Nahkaiset oviverhoilut
    - Nahkaiset kyynärnojat, edessä ja takana
    - Nahkainen sport-ohjauspyörä, S4-logolla
    - Nahkainen vaihdekepinnuppi
    - Nahkainen vaihdekepin suojapussi
    - Kangasmatot, alkuperäiset
    - Hiilikuitulistat
    - Kynnyslistat, alumiinia S4-merkinnöillä
    - Airbag, kuljettajalle
    - Airbag, kartanlukijalle
    - Airbag, sivut
    - Automaattinen ilmastointi
    - Navigointijärjestelmä, alkuperäinen
    - Hälytinjärjestelmä, alkuperäinen
    - Ajotietokone, sisältää check control toiminnon
    - Ulkolämpötilanäyttö
    - Sähköiset lasinnostimet, edessä ja takana
    - Sähköiset peilit
    - Sähköinen lasikattoluukku, 2-toiminen sävylasilla
    - Concert-soitin
    - 6-CD:n vaihtaja
    - Bose Audio äänentoisto, 8:lla kaiuttimella
    - Sävylasit
    - 3x takaniskatuet
    - Xenon-ajovalot (polttimot vaihdettu 2/2007)
    - Sumuvalot
    - S4-urheilualusta
    - Lohkolämmitin, sisähaaralla (DEFA)
    - Sisävalopaketti, lukuvalot ja meikkipeilit valaistuina
    - Alumiinivanteet kesällä, 18' ABT, valmistaja BBS, 2005 valua, vaihtuu joskus BBS CH / BBS LM
    - Alumiinivanteet talvella, 17' S4-alkuperäiset
    - Alumiinivanne vararenkaana, alkuperäinen 17' S4-vanne ajamattomalla 225/45/17 Michelin Pilot renkaalla
    - Tavaratilan suojaverhot
    - Suksipussi
    - Kattokaiteet
    - Irroitettava vetokoukku, alkuperäinen
    - Ylimääräinen jarruvalo
    - Tilattu tehtaalta ilman mallimerkintää takana
    - Kaikki alkuperäiset työkalut, ohjekirjat, avaimet jne. luonnollisesti löytyy

    HUOLTOHISTORIAA (toivottavasti auttaa jotakin vastaavan auton omistajaa hahmottamaan huoltoja)

    - Täydellinen Audin huoltokirja 180000 tkm asti
    - Ensimmäiset KKK03 vaihdettu uusiin merkkiliikkeessä 100 tkm kohdalla, samalla MAF yms., 2003
    - Jakopään remontti 120 tkm (hihnat, rullat, kiristimet), 2004
    - Maalipinta virheetön ennen Suomen ensimmäistä talvea

    Öljynä käytetty Castrol Magnatec 5W-40.
    Omana aika vaihdettu perushuoltojen (moottoriöljyt, tulpat, suodattimet jne.) lisäksi esim.
    - Takapyörien laakerit, 2006
    - Nokian Hakkapeliitta 4 225/45/17, 2006
    - Moniurahihna ja kirstin, 2006
    - Audin alkuperäiset Bybass - venttiilit 710N, 2007
    - ABS:n ohjausyksikkö, 2007
    - Facelift takavalot, 2007
    - Facelift mallimerkinnät, 2008
    - Autometer ahtopainemittari 3303M, 2008 http://www.maxtuned.com/auto_meter_boost.JPG
    - Goodyear EAGLE F1 Asymmetric 225/40/18, 2008
    - Jarrut uusittu eteen, 2008
    - Etutukivarsisarja, raidetangonpäät, vakaajan linkit, uusittu eteen puslineen, 2008
    - Laatikon öljyt Castrol TAF-X 75W-90, 2008
    - Perän öljyt Castrol SAF-XJ 75W-140, 2008
    - N75 ahtopaineenohjausventtiili, 2008
    - SAMCO silikoniset letkut, S4 Silicone Hose Set 13 kpl, 2008 http://www.maxtuned.com/Pictures/AudiS4/S4_Samco.jpg

  • #2
    PROJEKTI 2009

    Kesällä tulee kolme vuotta ja 50 tkm täyteen ensimmäisen Audin omistajana. Mittarissa on 205 tkm.
    Edessä oli joko auton vaihto uudempaan (BMW 5-sarja E61 tai Audi S6) tai nykyisen auton piristys ja jättäminen myöhemmin toiseksi harrasteautoksi.
    Päädyin pitämään auton, jonka historia on hyvin tiedossa.

    Päädyttiin seuraavaan pakettiin
    - Borg Warner K04-025 / K04-026 Audi RS4 Upgrade
    - Milltek cat back, single 3" pipe system, twin jet tailpipes (made in UK)
    - RS4 pakosarjat
    - Okkim isot db:t, lämpöeristyksellä ja 100 cell katalysaattoreilla
    - RS4 välijäähyt ja ilmanohjaimet (kiitti Marcus), myös ER:t olisi saanut ok (mennään nyt alkuun näillä)
    - RS4 imuputket
    - Bosch 044 bensapumppu, asennustarvikkeineen
    - Fidanzan alumiininen vauhtipyörä (5.4 kg)
    - Clutchmasters Stage 4, keraaminen kytkin, 8-lapaisena versiona (FX400) http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Myynti...jpg/_small.jpg
    - Sachs asetelma edellä mainitulle
    - Bosch vihreät suuttimet 440cc @ 3 bar, 6 kpl + korotuspalat http://www.jabbaracing.co.uk/admin/pix/pid76.jpg
    - Saikou Michin öljynkeräyssäiliö http://www.saikoumichi.com/951_page_pic2.jpg
    - Kaikki jakopään osat, sisältäen vesipumpun, rullat, termostaatin jne.
    - Täysi yläpään tiivistesarja sis. nokka-akselien stefat
    - Sähköinen kiertovesipumppu 87 asteen anturilla
    - RS4 moottorin kannatinkumit
    - H&R vakaajat eteen ja taakse, sisältää uudet puslat
    - H&R -40mm jouset
    - Autometer Sport Comp öljynpainemittari (elektroninen) 3327M
    - Vems laajakaistalamda (WBO2) / pakokaasunlämpömittari (EGR)
    - Seat Leon Cupran etulippa
    - Moottoriöljyiksi olen harkinnut toisesta autostani tuttua Castrol Edge Sport 10W-60

    Asennuspajaa isommille osille tuskin tarvitsee arvailla.
    Ohjelman teolle on paikka valmiina yllä mainitulle kokoonpanolle. Päivitetään teho/paino suhdetta, kun on sen aika.

    Myös alakerran täyttä remonttia harkittiin. Samalla olisi tulleet vahvemmat kiertokanget.
    Mennään toistaiseksi tällä kokoonpanolla. Jossain vaiheessa tuon alkerran sitten joutuu auki ottamaan.
    Nokat on samalla tiedostettu mahdolliseksi vaihtokohteeksi.

    Kuvia osista ja projektista
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_1/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_2/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_3/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_4/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_5/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_6/
    http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_7/

    MUUTA

    Kiitokset tässä vaiheessa projektissa mukana olleille sekä osien kanssa opastaneille Jape, Mikko, Teppo.
    Paljon on neuvoja saatu myös tämän foorumin kautta ja edelleen otan niitä mielelläni vastaan.
    Myös yllä olevan kokoonpanon suhteen.

    Mielellään jaetaan ajatuksia aiheesta ja sen vierestä.

    Tässä pari avausta omalta puoleltani
    - AGB-koneen alakerran kestävyys? Mitkä kiertokanget kannattaa laittaa? ARP:n pultit?
    - Millaisiin ahtopaineisiin olette rajoittaneet? Ajattelin ottaa 1.2 bar.
    - Mitä öljyjä olette käyttäneet vastaavalla koneella / viritysasteella?
    - Vinkkejä jarrupuolen päivitykseen?
    - Painon vähennys käyttöautosta? Akku vaihtuu pienempään, hiilikuituinen konepelti harkinnassa.
    - Miten painojakauman saisi paremmaksi?
    - Muita järkeviä päivityksiä, joita tulisi seuraavaksi harkita?
    Viimeksi muokannut RS_Performance; 28.4.2013, 22:04.

    Comment


      #3
      Tuohon lisäät vielä vaihdelaatikon kumit ja moottorin etutukikumi kehikkoineen niin alkaa oleen hyvä.
      Laatikon kumeilla aika uuri vaikutus kuten tuolla moottorin etukumilla. Tullut itse huomattua nyt kun on joutunut testaamaan useasti.
      Vaihdekeppi vielä JHM:n versiona ja sen tukitangon puslan vaihdat kun koneen käytät keulalta laatikon kera pois.

      Comment


      • #4
        Peesaan kyllä täysin Janin komenttia!

        Hyvältä näyttää prokkis, eipä kehtaa noiden hilujen jälkeen omaa vierelle tuoda :)

        Comment


          #5
          Minäkin laittaisin listaan ainakin tuon JHM:n vaihdekepin, on melkoisen hyvä.

          Osalista on kyllä aika juhlava, sillä pitäisi päästä aika pitkälle.

          Veivejä löytyy monilta valmistajilta, ja minun mielestä kaikki on ihan hyviä. Eniten eroa on hinnassa, sitten ehkä hieman painossa. Kaikissa taitaa tulla vakiona ARP:n pultit, ja sellaiset kannattaakin laittaa. Kestoa riittää kaikissa varmasti riittävästi. Itsehän ostin "kiinaveivit", joita moni virityspajakin kyllä myy omalla nimellään. Ne oli ainakin mitoiltaan kunnossa, ja näyttivät kunnollisilta. Kunhan saan vielä koneen joskus käyntiin niin selviää miten ne toimii.

          Alakerta kestää yleensä K04:silla saatavan väännön, mutta on niitä joskus hajonnutkin nakutuksen tai väsymisen takia. Jenkit julistaa kovasti että vakioveivit kestää 500 hv, mutta tuntuu ettei ne ole oikein kärryillä tai niiden dynot valehtelee.

          1.2 baria on suht vähän, ottaisin kyllä enemmän, johonkin 1.5 barin tienoille. Mutta itse ahtopainehan ei ole se tärkein suure, vaan ilmamassa. Tietty samanlaisilla koneilla niitä voi suht helposti vertailla.

          Comment


            #6
            Peesaillaan peesaajia eli JHM SS on todella hyvä keppi, suosittelen.
            - Ahtopaineista niin riippuu säätäjästä mutta 1,5bar ± 0,1
            - Öljyinä olleet jo muutaman vaihdon Kendall Elite 5W50, kesät talvet. Hyväksi todettua ja "oli" erittäin edullista.
            - Painon vähennys toimii lähinnä korvien välissä ;) Itsellä oli hakusessa Seibonin pelti mutta suomihinta ~850-1000€, briteistä ehkä ~800€. Ilmoittele jos olet oikeasti hankkimassa voisi ehkä tehdä pienimuotoisen kimpan..
            - RS4 B5 jarrut olleet suosittuja ja suht edulliset päivitykset.

            Comment


            • #7
              Kaikki ylimääräinen paino on ylimääräistä ;)

              Otahan neljä issoo ukkoa kyytiin ja käyppä vedettämässä, perään sit sama yksin.. Jos joskus hamaassa tulevaisuudessa jonkinmoista kimppaa tulossa noihin, niin uskon että monia muitakin kiinnostuneita löytyisi..

              Comment


              • #8
                Kiitoksia kommenteista.
                Okkonen kehtaa kyllä tuoda S:n vierelle (tai ohi) mikä päivä tahansa.
                Ylipäätään kaikki kohtaamiset S- ja RS- mallien omistajien / laitteiden kanssa ovat positiivisia kokemuksia.

                Täytyy sanoa, että yhdeksi kesäksi autoon alkaa olla tarpeeksi palikkaa ja pääomia.
                Aina on kuitenkin hyvä suunnitella jatkoa ja hankkia osia silloin, kun niitä saa sopivalla hinnalla.
                Tätä on noudatettu myös yllä olevan osalistan kanssa.
                Paketin hinta ei välttämättä ole se mitä ensivilkaisulla näyttää, vaikka osat ovatkin uusia.
                Kokonaisinvestointeina autoon puhutaan vuoden 2006 yleisestä hintatasosta. Katsotaan mihin noilla päästään.
                Erityistä tehotavoitetta ei ole. Noita dynopenkkejä on kyllä joka lähtöön, kuten Okkim totesi.

                - JHM Motorsportin tuotteita on tullut katsottua hyvinkin tarkkaan.
                Ei tosiaan ollut kaukana viime USA-matkalta osien kotiuttaminen tuolta mukaan lukien JHM SS ja ER-välijäähyt.
                Jouduin tulemaan käsimatkatavaroilla kireän lentojen vaihtoaikataulun takia.
                - Painepuolella voidaan siis harkita maltillisia nostoja, hyvä tietää. Täytyy keskustella vielä tarkemmin säätäjän kanssa.
                - Jarruihin tulee samalla hieman rankempi päivitys, jos siihen lähdetään
                - Katsoin hiilikuitupeltejä UK:sta. Näyttää saavan jo edullisemmin http://www.madmotors.co.uk/catalog/a..._986_1616.html
                - Tuon alakerran remontin osalista alkaa olla kasassa

                Arkistoista löytyi vielä vanha kuva autobahn ajoilta http://www.maxtuned.com/Pictures/Aud...iturbo/250.jpg
                Viimeksi muokannut RS_Performance; 17.4.2009, 00:38.

                Comment


                  #9
                  - Katsoin hiilikuitupeltejä UK:sta. Näyttää saavan jo edullisemmin http://www.madmotors.co.uk/catalog/a..._986_1616.html
                  Harmi vain, että madmotors ei lähetä konepeltejä suomeen, kysytty on ;(

                  j-w-racing.co.uk toimittaa. 532£ ja tomituskulut 179£, 2 pellin kulut 265£

                  Jos jollain olisi tuttuja engalnnissa, joka voisi ostaa madmotorsilta pellit ja sitten lähettää tänne niin sitten tulisi vielä edullisemmaksi
                  Viimeksi muokannut Mikse; 17.4.2009, 10:45.

                  Comment


                  • #10
                    Ulkomailta Suomeen postitus on järjestelykysymys, jos toimitus onnistuu osoitteeseen johonkin seuraavista maista
                    Saksa, Englanti, Ruotsi, USA, Canada, Singapore, Kiina, Australia. Yhteydet on kunnossa.

                    Tilasin moottorin etutukikumi ja vaihdelaatikon tukikumin (Janille kiitos vinkistä).

                    Loput osat harkintaan.

                    Comment


                      #11
                      PS. Sen verran tuosta j-w-racingin hinnasta että oikea hinta on 630£ mutta eivät kuulemma ole ehtineet päivittää sivuja, mutta lupasi kuitenkin sivuilla näkyvään 532£ hintaan.

                      Comment


                        #12
                        Ne tukikumit olis ollut mullla hyllyssäkin suoraan :D

                        Comment


                        • #13
                          Osat alkaa vihdoin olla kasassa. Reilu vuosi on mennyt osia hiljalleen hankkiessa.

                          Hain jouset ja vakaajat postista lauantaina.

                          Uudet ahtimet saapuivat tänään STK:lta UPS-toimituksella Saksasta.
                          Toimitus tilauksesta alle viikon ja maksu vasta toimituksen yhteydessä.

                          Yksi iso osakasa on vielä saapumatta, jonka jälkeen täytyy katsoa sopiva aika kalenterista auton laitolle.
                          Odottelee paria osaa, mutta nämä saadaan varmasti lähiaikoina.

                          Laittelen jossain välissä kuvia myös osista.

                          Comment


                          • #14
                            Kaikki tarvittavat osat projektia varten ovat nyt saapuneet.

                            Täältä löytyy ensimmäiset 48 kpl kuvia osista.
                            Osa isommista osista on toisella tallilla, joten niistä kuvat myöhemmin.
                            http://www.maxtuned.com/Pictures/S4_Project_Pictures_1/

                            Comment


                              #15
                              täytynee kyllä todeta, että mistäköhän sitä itse tuollaiset rahat / ajan / hallituksen hyväksynnän ja vapautuksen työnteosta saisi. kaipa sitä pitäisi hankkiutua töistä ja emännästä eroon, sekä voittaa lotossa. Niin tämäkin poropeukalo voisi "opetella" harrastamaan. :D

                              Ei voi sanoa kuin, että hyvältä näyttää!

                              Comment


                              • #16
                                Äijä jaksaa harrastaa, hyvältä vaikuttaa kun tekee kerralla kunnolla! Eipähän jää harmittamaan kun veivit vaihtaa niin saa paineistettua sopivasti ;) Ja on niitä kuvia =)

                                Comment


                                  #17
                                  Veivit eivät tainneet vielä tällä olla kertaa vaihtolistalla.

                                  Comment


                                    #18
                                    Ihmettelinkin, että miksi niitä ei kuvissa näy...

                                    Comment


                                    • #19
                                      Kiertokanget vaihtuvat tosiaan vasta myöhemmin moottorin täydellisen perusremontin yhteydessä, kuten ensimmäisessä viestissä totesin.
                                      neukka taisi vihjata, että tehtäisiin sekin nyt alta pois ;)

                                      Totesimme useamman henkilön kanssa, ettei ole vielä pakollinen päivitys.
                                      Hintaa moottorin avaamiselle tulisi kuitenkin kaikkien osien osalta noin 2000 euroa ja myös työtunteja palaisi.

                                      perrier, budjetti on ollut alle uudehkon perheauton arvonaleneminen kahdessa vuodessa.
                                      Normaali palkka riittää riippuen tietysti henkilökohtaisista preferensseistä rahan käytön suhteen.
                                      Aikaa on palanut osien hankintaan, menee onneksi harrastuksena.
                                      Töistä ulkoistan suosiolla suuren osan oikeille ammattilaisille. Samalla aikataulun saa lyhyemmäksi.
                                      Hallitukselle täytyy kyllä antaa täysi tunnustus. Aikaa on mennyt ja huoneet on paketteja täynnä.

                                      Comment


                                        #20
                                        Hallitus jää onneksi vaille sitä tallissa notkumista ton rempan osalta. Itselle kyllä sopii paremmin osa/pari kiinni vuodessa, jolloin optimointi on ns. jatkuvaa, toisaalta jos ei itse asennuksia tee niin ihan ymmärrettävä konsepti.

                                        1.2 bar tasasesti olis varmaan ns. kuminauha. Tollasella ajelin lähes koko nyrren matkan ja tuntuu ihan vaparilta. Jos haluu mutkista ulos kolmosella niin ehkä 1.4- 1.5 bar olis käyttökelposempi ja korkeilla.

                                        Jarrut on sulla seuraava kohde jos radalla edelleen päästelet etkä halua himmailla mutkiin. Eteen moni valitsee b7RS4 setin 365 levyillä (joillakin tosin pedaalin tuntuma katoaa kun masteri alkaa olla rajoilla), joihin sopii myös phaetonin halvempi reiätön levy rs4 hatun kanssa. Taakse adapterin kanssa joku isompi levy (ECS stg1 tai S8 ) tiukemmilla paloilla on helpoin tapa pitää BIAS isomman etusetin kanssa. Itse pysyn Movitin nelimäntäsessä satulassa vaikka vaihdankin 345 --> 365 reiättömän levyn, mutta pysyypä mäntien pinta-ala samana ja tuntuma edelleen hyvänä.

                                        Öljyiksi IMO käy mitkä tahansa täyssynteettiset.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Asiallinen projekti.
                                          Taisit pestä coolerit ;) Toivottavasti olivat ehjät kun en niitä sen tarkemmin tarkistanut.

                                          Mitä ahtoihin tulee niin mulla on logituksia varten bleedi asennettuna jotta MRC saa hienosäädettyä lastun ja onhan se hauskaa kikkailla. Alkuun tasaisesti 1.2 baaria, logitus, varmistus että kaikki ok, ahtojen lisäys, logitus jne. Tällä hetkellä 1.5 ja punarajalla 1.35.

                                          Voin lämpimästi suositella MRC:tä jollei ole kiire saada auto kuntoon. Vaati tosin ECUn edestakaisin lähettämisen, logituksen ym kikkailun mutta on se sen arvoista.

                                          Jos tarvit neuvoja bensapumpun asennukseen niin sinulla on yhteystiedot...

                                          /Marcus

                                          Comment


                                            #22
                                            mulla on logituksia varten bleedi asennettuna jotta MRC saa hienosäädettyä lastun
                                            Mikä bleedi sulla on käytössä, ja siis Mihnean arviosofta?

                                            Comment


                                            • #23
                                              Turbosmartin bleedi N75 tilalla. En voi missään tapauksessa suositella ns arkikäyttöön. Autosta tulee nykivä ja huono ajaa paitsi tietty täyskaasulla.

                                              MRC:n big injector, hybrid turbo ohjelma rajoitetulla 1.2 paineella. Nyt kun olen logittanut pakolämmöt, ennakot, imulämmöt ym. ja lähettänyt ne MRC:lle niin lopulliset säädöt ja ahdon nostot tehdään niiden perusteella. Bleedi sen takia että saa korkeammat ahdot ilman että lähettää boksin Englantiin välissä. Säästää toisin sanoen ehkä yhden edestakas lähettämisen.

                                              Comment


                                                #24
                                                Itsellä vähän sama tilanne että bleediä harkinnut mut taitaa jäädä väliin. Eipä mulle ehdotellut "lisäsäätöä" tosin eipä tullut mieleen kysyäkään.. Tuolla MBC:llä on ahtojen kanssa ilmeisesti aika ON/OFF, osakaasulla veltto mutta täyskaasulla herää todella herkästi...?

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Tuota olan ehdottamaa b7RS4 settiä olen harkinnut eteen. Ei pitäsi taas täällä Saksassa selailla eBayta.
                                                  Mitä 365 levyjä porukka on laittanut ja mihin hintaan? Minulle riittää reijättömät levyt.
                                                  Takajarruihin en ollut vielä perehtynyt. Kiitokset vinkeistä.

                                                  Laitetaan ne ahdot sinne 1.4-1.5. Hyviä kommentteja tuli myös tähän.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Minulla on RS6 reiälliset levyt, mutta ne vaihtuu kohta B7 RS4 levyihin. Sitten kun taas ne on loppu, niin hommaan sinne varmaankin ne Phaetonin kehät RS4 hattuihin.

                                                    RS6 levyt on jotain 640€, B7 RS4 levyt ~700, ehkä hieman yli. Phaetonin levy tais olla jotain 300€ tienoilla.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Phaetonin levy tais olla jotain 300€ tienoilla.
                                                      Mistä?

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Tilasin tänään uudet vakiot takajarrulevyt ja -palat.
                                                        Ajellaan nyt noilla uusilla vakiojarruilla ainakin ensi kesään.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Mistä saisi valmiin mittaritelineen 52mm mittarille sisäilmantuloaukkoon?
                                                          Toinen vaihtoehto olisi muokata tuosta vakiosta. Onko porukka toteuttanut näitä?

                                                          Eli tästä on kyse
                                                          http://www.awe-tuning.com/media/prod...4_cv_1_800.jpg
                                                          http://www.awe-tuning.com/media/prod...4_cv_2_800.jpg

                                                          Comment


                                                            #30
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja RS_Performance Näytä viesti
                                                            Mistä saisi valmiin mittaritelineen 52mm mittarille sisäilmantuloaukkoon?
                                                            Toinen vaihtoehto olisi muokata tuosta vakiosta. Onko porukka toteuttanut näitä?
                                                            okkim noita jossain vaiheessa ainakin askarteli, sivuilla kuvia toteutuksesta.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X