Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 upgrade, Audi S4 Avant Quattro 2.7 Bi-Turbo -10/98, Stage 3 Oldschool Style

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ensimmäinen kuva tallissa olevista vanteista...

    Comment


    • Ompa rumat :D Taitaa olla 19 tuumaset?

      Comment


      • Vanteiden koko 8.5/19".

        Comment


        • Takapyöränlaakeri antautui lopullisesti Ahvenistolla helatorstaina. Ensiviikolla ehtii laittamaan kasaan.
          Seuraavan kerran radalle kuukauden viimisenä vkl. Tästä se kesä alkaa.

          Comment


          • Seuraavaksi laitetaan tosiaan vetoniveltä. Käyttöauton mittarissa kohtuulliset 229tkm.

            Mistä saisi edullisimmin Powerflexin täyden puslasarjan?

            Comment


            • Mistä saisi edullisimmin Powerflexin täyden puslasarjan?
              Ei ainakaan Suomesta!:) Janilta tosin kannattaa kysyä tarjousta koko sarjasta. --> http://www.js-tuning.com/
              ..tai tosiaan Slamitista, molemmilta olen tilaillut osia ja suht edukasta kampetta.
              Viimeksi muokannut Laurimtm; 28.5.2010, 01:57.

              Comment


                Slamitin Mikolle mailia powerflexeistä. On vertailtu hintoja ja suomesta kyllä saa ihan edullisesti.

                Comment


                  Samasta paikkaa tulee Mikolle ja mulle puslat ;)

                  Comment


                  • Mitäs se setti siellä maksaa ympäri auton?

                    Comment


                    • Kiitokset vinkeistä. Täytyy ottaa kaikilta listatuilta tarjoukset ja vilkaista vielä tutut paikat maailmalta. Edelliset taisin tilata UK:sta.

                      Comment


                      • RS4 päivityksen yhteydessä oli jo tiedossa, että vähänkin kovempaa ajaessa varsinkin radalla olisi hyvä päivittää seuraavaksi jarrut.
                        Ainut isojen poikien oikea valinta olisi tietysti ollut B7 RS4:n etujarrut. Noilla on kuitenkin hintalappu siellä 2300 paikkeilla.

                        Budjettiratkaisuksi tuli jo vuosien varrella monen harrastajakumppanin hyväksi toteama setti.
                        S4 B5 ongelma ei niinkään ole etujarrujen koko, vaan jarrusatulat.
                        Tilaukseen lähti etupäähän Brembo GT 4-mäntäiset jarrusatulat paloineen.



                        Tästä vinkistä, asennuskokemuksista ja hankinnassa avustamisesta kiitokset foorumille.
                        Valintaan vaikutti hyväksi todettu satula, helppo asennus kannakkeilla, hinta, jarrupalojen laaja saatavuus ja levyt pysyvät vakioina.

                        Taakse pitää vielä katsoa sopivassa yhteydessä päivitys. Ajan todennäköisesti tämän kesän vielä vakiojarruilla.

                        Kyllä tämä käyttöauton laittaminen vielä käsistä lähtee..
                        Viimeksi muokannut RS_Performance; 31.5.2010, 17:58.

                        Comment


                        • Tuli tänään tehtyä autolle keväthuolto ja samalla tunkattua ylös.
                          Olikin lopulta sisemmän vetonivelen suojakumi rikki ja ulompi ilmeisesti ok.
                          Saako noita sisempiä vetoniveliä erikseen ja mihin hintaan vai meneekö vaihtoon koko vetari?

                          Comment


                            Kyllä olen ollut käsityksessä että itse satulassa ei suurta vikaa olis. Lämpömassa ei riitä. Orkkisjarrut tuli toiseksi aikoinaan suoritetussa eräässä jarru shoot outissa 100mph-0 jarrutuksessa, ja mukana oil kaikki suuret nimet silloin.

                            Comment


                            • Ainakin parilla kaverilla on hyviä kokemuksia nimenomaan tuon satulan vaihdosta.
                              Kokeilemalla selviää lisää, en vielä osaa sanoa miten tarkalleen vaikuttaa.

                              Myös US puolella on viitattu samaan ongelmaan ja 034 Motorsport on tehnyt oman jarrusettinsä. http://www.034motorsport.com/product...ducts_id=19180

                              Comment


                              • Eilen löytyi kaverin nosturilta tilaa ja sisempi vetonivel vaihtui edestä kuskin puolelta uuteen, oli väljä.
                                Ulommassa ei vielä tuntuvaa välystä. Siitä huolimatta vaihdettiin samalla uuteen vetarin ollessa pöydällä. Osat Audi/GKN.

                                Samalla tehtiin pieni päivitys ja asennettiin RS2 takavakaajan koiranluut (Lemförder).
                                S4 alkuperäiset ovat muovia ja puslat olivat jo väljät. Taas pitäisi takapään jämäköityä.

                                Comment


                                  RS2:n koiranluut ovat suht jämäkkää tavaraa. Ylemmät päät ( kumipuslat) eivät ilmeisesti väljene koskaan? Itselle vaihdoin alapäät (pallonivelet) tarvikemalleista hitsaamalla. Molemmat väljät. Ei sais hitsata kai itse noita, mutta kai ASME- ja EN-hitsausluokat omaava voi ne hitsata. :)

                                  Comment


                                  • Alustaan voi nyt olla tyytyväinen. Ihan nätisti tuntui taittuvan mutkiin Ahvenistolla.
                                    Vanhoja puslia pitää vielä jossain välissä uusia, mutta ajetaan nyt hetki käyttöautolla.

                                    Comment


                                    • Pohjapanssari jäi minimissä olevan maavaran takia viime talven lumiin.
                                      Mielessä kävi alumiinisen pohjapanssarin asentaminen. Onko porukka laittanut / tehnyt noita?

                                      Comment


                                      • Okkim teki talvenrientoihin http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...1&postcount=53
                                        Fixus:slta saa myös ihan toimivan pohja"panssarin" ja muistaakseeni laatikollekkin suojan hintaa joku 200€.

                                        Comment


                                        • Kiitos vinkistä. Koy Sheriffin pohja- ja laatikkopanssarit voisivat sopia projektiin. Täytyy käydä kyselemässä.

                                          Comment


                                          • Pohjapanssarit tilattu Koivusen kautta. Toinen moottorin, toinen vaihteiston alle.

                                            Näyttää moottorin lämpötilamittarin anturi sanoneen itsensä irti. Tietäisittekö osanumeron ja sijainnin?

                                            Comment


                                              Mitäs ne panssarit nykyään maksaa?

                                              Moottorin lämpöanturi on suunnilleen maffin alla/takana.

                                              Comment


                                              • Lämpöanturi löytyy sinisen töpselin alta okkimin mainitsemasta paikasta, osanumero 059919501. Älä tiputa sit sitä sokkaa millä se on kiinni :)

                                                Comment


                                                • Panssaripaketille jäi hintaa vähän alle 200. Täytyy tilata tuo anturi.

                                                  Comment


                                                    Osta se sokka kuitenkin samalla kun se anturikin. Murenee helposti se. Maksaa varmaan alle eetun se sokka :)

                                                    Comment


                                                      Täältä ääni kanssa että noita sokkia kannattaa tilata useampia samalla, eka kumminkin tippuu, toinen menee poikki mut ehkä se kolmas menee minne pitääkin. Vanha on tod.näk aika hapero.

                                                      Comment


                                                        Se vanha on todennäköisesti metallia, uudemmissa se on muovia. Mutta kannattaa se silti ottaa varalle.

                                                        Comment


                                                        • Hyvin on auto toiminut. Tostaina taas öljyhuolto ja tämän talven aurauskalusto (pohjapanssari) kiinni.

                                                          Ebaysta tuli kotiutettua uusia BBS felgendeckel -sarjoja molempiin vanteisiin.
                                                          Varmaan sallittua laittaa BBS racetrack keskiöt noihin ABT:n talvivanteisiin (valmistaja BBS), vai tuleeko tyylipoliisilta palautetta?

                                                          Brembojen kannakkeet edelleen teettämättä, kesäkauteen vielä aikaa.

                                                          Comment


                                                          • Takaperän oikea poskilaakeri näyttää vuotavan aavistuksen öljyä. Ei vaadi välittömiä toimenpiteitä.
                                                            Täytyykö perä tiputtaa vaihtoa varten? Jos tekisi pois kevään öljynvaihdon yhteydessä.

                                                            Comment


                                                              Ei tarvitse tiputtaa, vetari irti laipasta ja sitten muistaakseni laipan sisällä on kuusiokolopultti. Se pois ja sitten pääseekin käsiksi stefaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X