Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kevätkiillotusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kevätkiillotusta

En tiedä onko sopiva paikka projektiosio mutta kokeillaan.

Eli auto tuli 2viikkoa sitten maalarilta ja lopputulos lähes täydellinen Huom! "lähes".
    Lakkapinnassa oli aivan pientä väreilyä"vähemmän kun uusissa autoissa" jotka arvelin poistaa pikku hionnalla=)

Homma pyörähti käyntiin auton suojauksella jolla pyrin pitämään pinnat suht siistinä roiskeilta ja hiomapaperin lipsahduksilta.

Itse hionnan aloitin p2000 vesipaperilla ja kovalla hiomatyynyllä jonka jälkeen pinnan ajoin 3000 hiomalaikalla epäkeskon avustamana vettä runsaasti käyttäen.

Kun pinnasta olin saanut miellyttävän myllytin pinnan 3m:mmän keskikarhealla hiomatahnalla ja lopuksi ajoin 3m:mmän hologrammin poisto vahan pintaan,viimeinen silaus eli sinetti oli nielsen liguid gold kovavaha omilla karvaisilla käsillä levitettynä ja vuorokauden lepo sisä tiloissa.

Tulos:
    Näin kiiltävää pintaa en ole eläissäni saanut mihinkään vehkeeseen joten voin kylmästi todeta että: Yhtään itseäni kehumatta kaltaistani saa hakea=)!

Huom älä kokeile jos et tiedä autosi lakkapinnan paksuutta,itsellä oli vetäisty liuotinpohjainen lakka aika miehekkään paksuisena.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut helmut; 23.4.2009, 20:23.

Peukut! \o/

Comment

Aika rajua lähteä vasta maalattua autoa hiomaan oikein paperilla. Mutta kyllähän tuo kiiltää aivan hel-vetin hyvin!

Comment

Yhtä hyvällä pinnalla varustettuja olisi mielellään katsellut tuola ACS:ssäkin.

Comment

Olen tosiaan järjettömän tarkka auton ulkopinnasta. Moni on suositellu pariaviikkoa lepoa vaikka avo-osastolla ja muija on suljetun kannalla.=)

Tosiaan tämmöset kohottaa itseluottamusta ja nyt on niin kova tunne että pystys kassaralla kakkonelosesta kardaanin tekemään.=)

Comment

No Heikki. Mitäs se kustantaa toho minun autoon sama käsittely. Sellane pikkusen miedompi :D

Ai Tuukka kans katteli niitä kauheita maalipintoja :/ ja hiomajälkiä.

Comment

Mulle maksoi 9,80e eli 2kpl 3000 hiomalaikkoja,kaikki muu oli jo aikojen saatossa hommailtu,työn puolesta tilat ja koneet. Tosiaan aikaa meni n.8h.

Harvassa autossa on niin paksu lakka että tän pystys suorittamaan.

Tuolla näyteikkunassa on "ammatti Miehen" eilen ottamat kuvat todellisesta lopputuloksesta.
              Viimeksi muokannut helmut; 13.4.2009, 11:34.

Comment

Todella hienoa jälkeä, peukut! Täytyypä suunnitella omaan Golperoon samaa projektia, kun pinta on tehtaan ja korjausmaalarin jäljiltä aplarilla. Täytyy vaan lainata jostain toi maalipinnan paksuusmittari, vai mikäsenyton :).
                Hienoa pintaa olet saanut aikaan ja samalla pistää ihmettelemään uusienkin autojen maalipintoja. Harvassa on lähellekään noin hyvä pinta luovutettaessa.

Comment

Et näe paksuusmittarilla lakan paksuutta vaan massan ja lakan yhteis paksuuden. Veikkaan että tehtaan alkuperäinen yhteispaksuus pyörii 100-150 myyn paikkeilla eli 0.10-0.15mm

Comment

ok, hyvä tietää. Täytynee vaan mitata paksuus ympäri auton ja tehdä huomaamattomiin pintoihin koehionta.

Comment

Working...
                    X