Punanen piuha vois olla bägin piuha??? Ja sit toi toinen lamppu piuha mistä en tiedä muutakun että omastani löytyi samanlainen myös tyhjänä mittariston takaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 competition
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Comment
-
B4:n tapauksessa ei tarvi ottaa ressiä bägistä. Autoahan on myyty myös ilman, eli on muutoskatsastettavissa ilman pusseja. Tarvit vaan valtuutetulta pajalta laput, jossa todetaan pussit asianmukaisesti poistetuiksi. Autossa (ratissa) ei saa sen jälkeen enää olla airbag-merkintöjä, eli käytännössä tuo pykälä ostattaa uuden ruorin.
Itse saattaisin ensin koittaa VAG-Comilla (tai vastaavalla) ottaa yhteyksiä bägin ohjausyksikköön ja koittaa selvittää syytä tuohon pussin disablaatioon. Joku siellä ei toimi kuten kuuluu, kun kerran pussi on poistettu käytöstä, mutta mikä ja miksi?
Comment
-
Noniin nyt on paikallaan kolmipuolanen ratti muuten meni hyvin mutta se "töötti" ei toimi tarviin jonkun metalli levyn sinne luultavasti marmorilta saa? Olisi tässä nyt semmonen ongelma, että mitähän minä tein väärin tuota kasaillessa koska sisällä ei pala mitkään valot joiden pitäisi syttyä sillon, kun laittaa viiksestä parkit/ajovalot päälle :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gecko Näytä viestiTänään vaihdoin syylärin, kun entinen rupesi vuotamaan ja siinä samalla mietin tuota flektien toimintaa, kun ne pyörähtää pääle mittarin mukaan 100asteen pinnas ja pyörivät sillä tehokkaimmalla, eli melkoinen tornado... Mutta mutta onko näissä olemassa sitä hitaampaa pyörimistä ? Kuvassa näkyy mihin nuo flektin johdot menee eli tuonne yllimmän mutterin alle menee kummatkin johdot, niin mitä nuo muut on ?
Omassa nousee lämmöt ~103 (Vag-comilla tsekattu) eikä flekti pyörähdä sittenkään. Joskus (epäselvää vielä millä reunaehdolla) flekti jää pyörimään startissa ja kuulostaa tornadolta.
kuitenkin jossain 105-107 tienoilla flekti lähtee pyörimään, tämä testattu tyhjäkäynnillä - mutta ei oikeen uskalla testailla lähteekö se vaiko ei. Flekti testattu toimivaksi hyppylangalla.
Comment
-
Eipä selvinnyt kokeilin kyllä niitä johtojen paikkoja erikohtiin eikä vaikutusta... Mittarin mukaan nousee jonnekin 110 pintaan. mutta pitääkö se paikkaa ei voi tietää. Enää en niin kauheana ole sitä lämpöjen nousemista pelännyt, kerta kesti tahkolla huuvattaa sitä jäärataa paripäivää eikä keitellyt tai mitään.
Comment
-
-
Tämä compe löytyy nykysin Raahesta :)
Voin tarinoida tähän topicciin joskus kun muistaa.. vai pitäneekö tehä uus??
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gecko Näytä viestiTämä compe on tosiaan nyt antin omistuksessa ja minun puolesta ainakin voi tähän jatkaa kirjoittelua, jos kiinostusta löytyy.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja antti_aamunen Näytä viestiLöytyykö keltään sähkökaavioita B4:een
En oikein tullut siitä hullua hurskaammaksi, toki omastani en viitsi referoida sähköjen suhteen yhtään mitään - alkaa tuntua että koko vekotin on ihan sähkövammainen.
Comment
-
Vanteita katellu mutta aika nihkiä valikoima 4x108 jaolla ja monissa niin pieni ET ettei oikein mene adapterikaan väliin..
Passaisko Audi V8 navat compeen? Mitähän kaikkia pitäis uusia? Etulevyt menosa jokatapauksessa vaihtoon kun vispaa rattia jarruttaessa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja antti_aamunen Näytä viestiVanteita katellu mutta aika nihkiä valikoima 4x108 jaolla ja monissa niin pieni ET ettei oikein mene adapterikaan väliin..
Passaisko Audi V8 navat compeen? Mitähän kaikkia pitäis uusia? Etulevyt menosa jokatapauksessa vaihtoon kun vispaa rattia jarruttaessa..
Katsopa sieltä, ja tuo ketju kannattanee muutenkin lukaista - on aika loistava projektiketju
Comment
-
Tuota projektia lueskelinkin jo.. mutta jos pääsis ilman vaihdelaatikon vaihtua niin aina parempi :D Ei taida passata mikään 5x112 napa suoraan alkuperäisiin vetoakseleihin?
Comment
Comment