Tyly kuitti, ja aivan totta! :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT roadster quattro 165kw
Collapse
X
-
Koska pidetään miitti jotta pääsee kuolaamaan?
Saakahan ratin airbagia samalla ruskealla sävyllä, kun tuo musta pompsahtaa jotenkin silmille!? Pikkuseikkoja vain...
Comment
-
En viitti testata, että onko Bagikin sävyyn sisustan kans ;) , mut eipä toi keskusta paljoa häirihte livenä. Turvavyöt on kyllä sävyllä :)
Itse asiassa kun katsoo tarkemmin, niin kojelaudassa ja vaihdekepissäki on tota samaa musta-ruskee kontrastia...ehkä se itelle pompsahti silmille, kun on tottunu tohon tasasen tylsään mustaan rattiin!;)
Comment
-
Tuli tässä helteiden kunniaksi puunattua/vahattua auto. Kuvista kivasti näkee, että kuinka lujaa auto huutaa kevyttä madallusta (Mopon ääni kuluu aina vain hiljaisempana ja loittonee...)
Toivottavasti kilpien numerot antaa joskus jotain osviittaa tehoreservistä :)
ps. Teemu, ei kai nosta roadster kuumetta entisestään? ;)
Comment
-
Onko muuten muille tullut ikinä mieleen ihmetellä, miksi noihin oviin on pitänyt nuo pienet kolmiolasit jättää eteen. Oven sisällä olisi aivan hyvin ollut tilaa laskea koko oven levyinen lasi alas. Ei muuten mutta olisi ollut omasta mielestä ilman tuota pientä karmia paremman näköisiä molemmat coupe ja roadster.
Comment
-
Roadsterin tapauksessa helposti vois olla ihan koriturvallisuudella perusteltua, niin kuin kaatumistilanteessa...
Comment
-
En ole tuolla koskaan kokkolassa asti vielä käynyt, lähin paikka on ollut veteli ja sinnekkin menin kauhavan kautta.
Comment
-
Talvi tullee ja piti laittaa TT talvi kuosiin. Alla pari kuvaa villasukilla ja karvalakilla varustettuna :)
Ekassa kuvassa on ET soittanu kotia ja ottanu ritolat :D
Toisessa näkee, että ei oikeen oo tarkoitettu noi 16" kottikärryn pyörät näihin.
edit: Kun kattoo noita eri aikoina otettuja kuvia, niin aika kivasti jo huomaa ton maalin efektinViimeksi muokannut J-M Koopikka; 22.10.2009, 18:55.
Comment
-
Edellisestä päivityksestä onkin näemmä aikaa :)
Eli katsastusta varten piti tehdä pientä remonttia autoon, kun oli molemmat takavieterit poikki. Ja ne tähän autoon maksaa "kivasti", niin päätinpä samaan konkurssiin uusia iskarit ja jouset joka nurkkaan. Ja kivasti pudjettiratkaisuna tuli KW Var1 Inox :)
Tais tuo auto pikkusen tippua, mutta ei silmiin pistävästi. Ajettavuus parani kivasti, kun ei enää niin kallistele kurveissa. Ja mukavuus parani, kun alkuperäisalustan pintakovuus katosi samalla (tällänen se olis pitäny olla jo tehtaalta).
Eipä tätä oo tarkoitus enempää rakennella, ehkä V6 etulippa ja takapuskurin alaosa... ehkä ja ehkä RE85-päivitys, kunhan noita pumppunja olis vähä tiheempään täälä kehä-3:n ulkopuolella.
Comment
-
Jos vanteille tapahtuu jotain, niin ne vaihtuu tuumaa pienempii. Kilvenalusia ei tuu, näyttää typeriltä. Ja sielä on spaserit, että edes saa noi vanteet alle...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiAutoa valikoitaessa oli kriteereinä vain 165kw, quattro ja ei missään nimessä hopeinen...
Comment
-
-
-
Oikein näppärä hiustenkuivaaja tosiaan. Taakse vaan reilummat palikat ettei olisi noin ujona nuo takavanteet.
Comment
-
Tunkee sinne katon säilytyslokerin alle tai muuten pakkaa sen suurimmasta suurimman kontin järkevästi :)
Comment
Comment