Vakio AEL reikäkoko on 0.214 ja reikiä on 5 kpl.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 c4 TDi " Black edition ;)"
Collapse
X
-
Race-suuttimissa myös 5 reikää.
Kiinan täti ilmoitti vakio 5zyl nestepään hinnaksi 31,5$/kpl, mutta kenties tuo erikoismalli saattaisi maksaa hieman enemmän. Ei tokikaan hinnalla pilattu, mutta ei nyt juuri löydy vajaa viittä tonnia laittaa nestepäihin. :) Orastavaa kiinnostusta aihe kyllä herätti harrastajapiireissä, joten toivottavasti asiaan löytyisi jonkunlainen ratkaisu.
Comment
-
http://www.dieselkontor.de/product_i...oducts_id=3101
Nuo kärjet taitaa käydä mun pirssiin heittämällä?
Comment
-
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=73319
Tuossa tarzi90:lle iltalukemista. Sitte ku lukaset tuon ffp:n diesel-osaston läpi ja katot mitä vinkkejä valonviejä, TDIfreak ja 68corvette heittää ni oot aika paljon viisaampi tuon R5-koneen virittelystä. Kyllä siitä kuitenkin melko mukavasti saa heppoja irti, mutta budjettihan sen ratkaisee. Tosin nyt jo näyttää siltä että mopo karannut käsistä, joten eikö se oo sama kerralla tehdä kaikki? Uusi turbo, cooleri, putki, suuttimet, kytkin, jne ja sit lopuksi vasta ohjelma säätöihin penkissä ja osaavissa käsissä. Karalaa pidetään melkoisena guruna ja ei varmaan ihan suotta. Ei ole mahdotonta ottaa sitä 300hv tuosta koneesta, jos kerran Transporterin vastaavasta R5-koneesta saa sellaset lukemat pihalle. Sitten seuraava ongelma onkin että miten ne kaikki hepat saa välitettyä tienpintaan hallitusti. :)
Comment
-
-
Jakoremonttia aloin tohon tekeen ja huomasin jakohihnan olleen _todella_ löysällä ja olevan melkein poikki erään hampaan kohdalta. Helpotuksen huokaus.
Eihän hihnan kuulu olla erikoisen löysällä kyseisessä motissa vai päteekö samat kireydet kuin muissakin autoissa?
Samalla vaihdan venttiilinnostimet ihan varulta kun pinnoitetta oli osasta lähtenyt. Oli nokat kuin pakasta vedetyt ja laakerikauloissa ei naarmun naarmua. Danke schön deutschland! On nää rivivitoset pelejä.
Vaihtolistalle kuuluu tietty vesipumppu, stefat, kampiakselin hihnaratas ja keskupultti. Pumpun laitan kellottamalla kohdilleen.
Toivon mukaan kulutus tippuis ja vedot paranis.
Comment
-
Pitäs kanssa kohta vaihdella osia jakopäähän mutta nyt eikä kesällä ehdi joten syksyyn menee. Täytyy vaan iltarukouksessa aina muistaa tuo jakopää että kestäisi sinne syksyyn!
Comment
-
Kiristimet ja taittorullat tuli toki uudet.
Ei ole paha tehdä remppaa. Nokka lukitaan sillä lattaraudalla takapäästä,venttiilikoppa pois edestä vaan. Syyläri tietty pois edestä. Kampiakselin merkki on vauhtipyörällä. Koneen vasemalla puolella vähän ennen laatikon ja koneen katkoa. Kampiakselin impulssianturin yläpuolella olevasta reijästä näkee viivan jonka vieressä on O.
Keskipulttia ei tahdo normi kompuralla ja tykillä saada irti. Pitkä pitkä jatko räikän päähän niin jopas aukeaa.
Pumpun ajoitus kävi niin että koneen jakopää kohdillleen ja sitten nokan takapään hihnapyörä niin että pyörii vapaasti, pumpun hihna paikalleen ja kireyteen ja sit kaveri momenttiavaimen kanssa hihnapyörän pultille ja ite kääntää pumpun pultista mittakelloon sen .35 ja samalla kaveri vääntää nokan pyörän kiinni. Helppoa?
TUossa se vauhtipyörän merkki:
Ja kuva keula purettuna:
Viimeksi muokannut tarzi90; 28.4.2009, 21:21.
Comment
-
Joo rinkulat paikallaan... Todellakin on hieno black edition.. Alukshan tuo näytti aivan allekirjoittaneen autolle, mutta loppua kohden alko näyttämään - suoraan sanottuna - paljon paremmalle.
On tainnu olla muutenkin ihan toimiva peli? Miltähän näyttäs mustilla vanteilla, jossa kromihuuli?
Comment
-
No onneks kamera ei näytä maalipintaa joka on todella surkeassa kunnossa osiltaan. Tarkoitus olis maaluuttaa auto uudestaan, samalla värillä tottakai.
Kiitokset kehuista, ulkoasu alkaa nyt olla tässä, tekniikkaan paneudun tästä eteenpäin. Talvivanteet ois keksittävä jostain.
477 000 oli kun ostin, nyt 491 000, akku simahti kun valot jäi itellä päälle, muuta vikaa ei ole ollut, siis ajoon haittaavaa. Taakse joudu uudet jarrut laittaan mut nehän on normaaleita operaatioita. Levyt+ palat+ satulat. Tyytyväinen olen ollut. Ja se alapallo hyppäs pois mut siinä oli selkeä asennusvirhe edelliseltä asentajalta.
Ajettavuus on yllättänyt: ohjaus on äärimmäisen tarkka ja nopea. Saa hakea toista _isoa_ autoa jossa on tällainen ohjaus.
Comment
-
Juu eli tässä on tullut laiteltua:
Koivunen Sheriff pohjapanssari
Ja kesällä olis tarkotus "varustella" autoa paremmilla vermeillä :p
-Webasto Telestart Thermotop C
-Flip- Up DVD soitin kosketusnäytöllä
-Suuttimien kärkien vaihto
-Custom ohjelma
Tuossahan ne tilit saa taas palamaan :D Täytyy keksiä jotain lisäduunia vielä.
Asiaa liipaten: Mihis äijät on sijoitellut Vebastoja? Konehuoneeseen varmaan mahtuis johonkin vai puskurin taakse "kolariturvalliseen" paikkaan? :D
Comment
Comment