Ajattelin tässä kirjotella mitä on tullut tehtyä kyseiseen pirssiin. Ostin auton eräältä klubin jäseneltä viime lokakuussa. V6-quattro nimimerkillä kirjotellut.
Autossa oli ostaessani Supersport alusta, joka ainakin paperilla tiputtaa 55mm edestä ja 35mm takaa. Talvirenkaat ovat Stilauto "5" vanteilla. Kokoa on 225/55/16. Muuta ei oltu tehty. Mittarissa oli 478 000. Aluksi tuli vaan ajeltua, ei tehnyt mieli muokata, mut sittenhän kyllästys iski ja pakko oli alkaa jotain tekemään. Mukana tulleet AEL koneen suuttimet vaihdoin vakioiden tilalle, alko kulkupuoli kummasti piristyä. Seuraavaksi oli vuorossa turbo: tarkoitus oli istuttaa 300td mesen ahdin, eihän se sinne sopinut niin tilalle meni AEL koneen turbo k14. Ahtopaineensäädin tuli myös hommattua, ahtoja pidän siinä reilussa baarissa, teollisuusmittari kertoo paineen määrän.
Myös xenon muutossarjan (5000k) asensin, umpiot ovat s4, eli projektori. Äärimmäisen hyvä kuvio tuli, samalla tuli purettua umpiot ja linssit puhdistettua ja lasit vaihdoin myös uusiin, vajaa 100 euroa pari oli.
Muutama viikko takaperin käytin lasit tummennuksessa, taakse tuli 5% kalvoa ja eteen 50%. Keski- Suomen uv-suojaus teki homman hienosti, voin suositellä lämpimästi.
Autoa rakennetaan opiskelijabudjetilla, joten suuremmin ei ole ylimääräistä rahaa. :P plus peruskorjaukset, mm. jarrusatulat/levyt ym ym.
Täll hetkellä mittarissa 486 000.
Tämän näköinen kiesi oli kun sen ostin:
Tänään räpsityt kuvat ovat tässä:
Autossa oli ostaessani Supersport alusta, joka ainakin paperilla tiputtaa 55mm edestä ja 35mm takaa. Talvirenkaat ovat Stilauto "5" vanteilla. Kokoa on 225/55/16. Muuta ei oltu tehty. Mittarissa oli 478 000. Aluksi tuli vaan ajeltua, ei tehnyt mieli muokata, mut sittenhän kyllästys iski ja pakko oli alkaa jotain tekemään. Mukana tulleet AEL koneen suuttimet vaihdoin vakioiden tilalle, alko kulkupuoli kummasti piristyä. Seuraavaksi oli vuorossa turbo: tarkoitus oli istuttaa 300td mesen ahdin, eihän se sinne sopinut niin tilalle meni AEL koneen turbo k14. Ahtopaineensäädin tuli myös hommattua, ahtoja pidän siinä reilussa baarissa, teollisuusmittari kertoo paineen määrän.
Myös xenon muutossarjan (5000k) asensin, umpiot ovat s4, eli projektori. Äärimmäisen hyvä kuvio tuli, samalla tuli purettua umpiot ja linssit puhdistettua ja lasit vaihdoin myös uusiin, vajaa 100 euroa pari oli.
Muutama viikko takaperin käytin lasit tummennuksessa, taakse tuli 5% kalvoa ja eteen 50%. Keski- Suomen uv-suojaus teki homman hienosti, voin suositellä lämpimästi.
Autoa rakennetaan opiskelijabudjetilla, joten suuremmin ei ole ylimääräistä rahaa. :P plus peruskorjaukset, mm. jarrusatulat/levyt ym ym.
Täll hetkellä mittarissa 486 000.
Tämän näköinen kiesi oli kun sen ostin:
Tänään räpsityt kuvat ovat tässä:
Comment