Pistetääs nyt vähän tästä omastakin projektista juttua tänne. Jos vaikka tulisi paineita saada se joskus valmiiksi ;) Vaikka näitä samanlaisia pelejä taitaa jokaisessa pienemmässäkin kylässä olla jo enemmän kuin vakioita.
Profiilin autoa siis rakentelen. Tuli se tuossa syksyllä purettua, sopivasti samaan aikaan kuin aloin taloa rakentamaan. Eli aikataulu "hieman" venähti. Onneksi on emännän rankka vm.90 corolla käytössä, että pääsee kulkemaan ;)
Syynä tuohon purkuun oli lisääntynyt öljyn kulutus, viskon laakerin ääntely ja tietysti suunnaton vauhdin kaipuu..Ja lisäksi auton sisällä oli n.127 litraa vettä niiden v***n tukkeutuneiden vedenpoistoreikien takia!
Jos vaikka laittelen tähän vähän listaa, että mitä on tullut tehtyä ja mitä pitäisi vielä ehtiessään tehdä.
Tehty:
Lattiamatto revitty kuivumaan. Meni hermot, ei lähtenyt ehjänä..(ehkä etsin uuden, ehkä en..jos jättäisi kokonaan racemalliseksi..)
50w xenonit lyhyisiin ja pitkiin(facelift valot)
FK tummat takavalot
alustaa massailtu ja pieniä alkavia ruostevaurioita maalailtu
takalasit tummennettu
M3 lippa takaluukkuun
venttiilinvarsien kumit vaihdettu(kansi paikallaan, en suosittele hommaa pahimmalle vihamiehellenikään..)
3" rosteriputkisto
vemsin laajakaistalambda/pakokaasujen lämpötila,ahtopaine ja öljynpainemittarit a-pilariin
bensanpaine, pakopaine ja imuilman lämpötilamittarit keskituuletus suulakkeiden paikalle
öljynkeräyssäiliö huohotusjärjestelmään
koneesta purettu lähes kaikki apulaitteet irti..
osat hommattu:
RS4 B5 jarrut eteen ja taakse
S4 jarrutehostaja
goodridgen teräspunosjarruletkut eteen ja taakse
eteen RS4 alumiiniset napa-asetelmat(tai millä nimellä niitä palikoita kutsutaankaan, johon tukivarret yms. kiinnittyy..)
RS4 takanavat
FK Königsport alustasarja
Powerflex puslat eteen ja taakse niihin tukivarsiin joihin niitä saa..
taakse säädettävät takakallistuksen vakaajan "koiranluut"
RS4 puskurit eteen ja taakse + jotkut yleismallin lasikuituhelmahärpäkkeet
S4 voimansiirto(6v laatikko, kardaani, perä ja vetarit)
XTD kiinteä vauhtipyörä + 6 lapainen jousitettu sintterilevy
GT28rs turbo isommalla pakopesällä + atp pakosarja
keraamiset pinnoitteet pakosarjaan ja turbon pakopesään
440ccm suuttimet
S4 tankki bensapumppuineen
3" ilmamassa-anturin runko
1,8l vaparin nokat
3" downpipe
Välijäähdytin nokalle(600x300x76)
öljynjäähdytin vaihtuu myös nokalle..
034 moottorin ja laatikon track kovuuden tukikumit
034 takaperän kannitinkumit ja moottorin etukannakekumi
tarvikkeet nokkahihnan vaihtoon
torsen takaperään
hiilikuituinen nokkapelti
RS4 alcantara ratti, S4 vaihdekepin nuppi ja pussi
No joo, ei nyt jaksa varmaan muistaa kaikkea mutta jatkan listaa jos jotain tulee mieleen ja laittelen kuvia kun kerkiän. Nyt pitää mennä tuutimaan, huomenna aikasin herätys ja rakennukselle laittelemaan betoniverkkoja lattiaan. Sitten vielä iltavuoroon töihin..Vapaa-aika? Mitä se on..
Profiilin autoa siis rakentelen. Tuli se tuossa syksyllä purettua, sopivasti samaan aikaan kuin aloin taloa rakentamaan. Eli aikataulu "hieman" venähti. Onneksi on emännän rankka vm.90 corolla käytössä, että pääsee kulkemaan ;)
Syynä tuohon purkuun oli lisääntynyt öljyn kulutus, viskon laakerin ääntely ja tietysti suunnaton vauhdin kaipuu..Ja lisäksi auton sisällä oli n.127 litraa vettä niiden v***n tukkeutuneiden vedenpoistoreikien takia!
Jos vaikka laittelen tähän vähän listaa, että mitä on tullut tehtyä ja mitä pitäisi vielä ehtiessään tehdä.
Tehty:
Lattiamatto revitty kuivumaan. Meni hermot, ei lähtenyt ehjänä..(ehkä etsin uuden, ehkä en..jos jättäisi kokonaan racemalliseksi..)
50w xenonit lyhyisiin ja pitkiin(facelift valot)
FK tummat takavalot
alustaa massailtu ja pieniä alkavia ruostevaurioita maalailtu
takalasit tummennettu
M3 lippa takaluukkuun
venttiilinvarsien kumit vaihdettu(kansi paikallaan, en suosittele hommaa pahimmalle vihamiehellenikään..)
3" rosteriputkisto
vemsin laajakaistalambda/pakokaasujen lämpötila,ahtopaine ja öljynpainemittarit a-pilariin
bensanpaine, pakopaine ja imuilman lämpötilamittarit keskituuletus suulakkeiden paikalle
öljynkeräyssäiliö huohotusjärjestelmään
koneesta purettu lähes kaikki apulaitteet irti..
osat hommattu:
RS4 B5 jarrut eteen ja taakse
S4 jarrutehostaja
goodridgen teräspunosjarruletkut eteen ja taakse
eteen RS4 alumiiniset napa-asetelmat(tai millä nimellä niitä palikoita kutsutaankaan, johon tukivarret yms. kiinnittyy..)
RS4 takanavat
FK Königsport alustasarja
Powerflex puslat eteen ja taakse niihin tukivarsiin joihin niitä saa..
taakse säädettävät takakallistuksen vakaajan "koiranluut"
RS4 puskurit eteen ja taakse + jotkut yleismallin lasikuituhelmahärpäkkeet
S4 voimansiirto(6v laatikko, kardaani, perä ja vetarit)
XTD kiinteä vauhtipyörä + 6 lapainen jousitettu sintterilevy
GT28rs turbo isommalla pakopesällä + atp pakosarja
keraamiset pinnoitteet pakosarjaan ja turbon pakopesään
440ccm suuttimet
S4 tankki bensapumppuineen
3" ilmamassa-anturin runko
1,8l vaparin nokat
3" downpipe
Välijäähdytin nokalle(600x300x76)
öljynjäähdytin vaihtuu myös nokalle..
034 moottorin ja laatikon track kovuuden tukikumit
034 takaperän kannitinkumit ja moottorin etukannakekumi
tarvikkeet nokkahihnan vaihtoon
torsen takaperään
hiilikuituinen nokkapelti
RS4 alcantara ratti, S4 vaihdekepin nuppi ja pussi
No joo, ei nyt jaksa varmaan muistaa kaikkea mutta jatkan listaa jos jotain tulee mieleen ja laittelen kuvia kun kerkiän. Nyt pitää mennä tuutimaan, huomenna aikasin herätys ja rakennukselle laittelemaan betoniverkkoja lattiaan. Sitten vielä iltavuoroon töihin..Vapaa-aika? Mitä se on..
Comment