Pistetääs tännekin vähän juttua tästä..
Tuli tuossa hetken mielijohteesta ostettua itselle tuollainen Audi RS2 vm.94. Konehan on tuo tuttu 2.2 turbo. Auto on aika projektiluonteinen mut tarkoitus olisi se saada pelastettua viel elävien kirjoihin ja liikenteeseen tässä vuoden loppuun mennessä tai sit tammikuun puolella, riippuen miten osia tulee saksanmaalta. Auto itsessään on ollut yli puolivuotta seisomassa jarrujen hävittyä kesken matkanteon. Syyksi paljastui ihan vain se että palat oli käytetty niin loppuun että kuskinpuolelta oli jarru sylinteri korkannu ja nakannu jarrunesteet veks..Joka kulmassa on palat pelti peltiä vasten..Tästä syystä jarrut menee kaikki uusiksi, käkkäriä myöten.. Muuta laiteltavaa on vetareiden suojakumit ja MAF anturi minkä ilmeisesti on hajottanut öljytty kartio suodatin. Vaihekepin juuresta se nylon pallo ja sen pesä oli rakenneltu ihan ite uusiks.. Siihen oli tehty sellainen patentin patentti, 1, 2 ja kolmosvaihde piti arpoa aina sisään. Mut onneksi uudet palikat löytyi ja on tulossa. Katalysaattorit oli otettu myös irti, mutta siihen löytyy ratkaisu HT-Tunelta.. ja lisää kaikkee pientä ja isoa korjattavaa tulee takuulla ilmi...
Muuta juttua tekniikasta:
-KKK27 ahdin
-Ecu ohjelmoitu uudestaan ( www.jntuning.de)
-Siniset Boschin suuttimet
-3bar MAP
-3" rosteriputkisto, vakio downpipe
-Apex kuiva kartiofilsu
-Bosch 040 polttoainepumppu
-3" Highflow katti
-Alusta Weitec
ja jokunen kuvatus rojektista:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631013.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631014.jpg
Tuossa se oli puolvuotta seissy, maalipinta aivan hapettunut ja naarmuinen.
Aivan ensimmäisenä alkoi jumalaton puunaaminen sisustan kimpussa, penkit oli todella paskaset ja Alcantara verhoilu oli monesta kohtaa nukkaantunut ruman näköiseksi. Auto oli täynnä rakennusromua ym. pashaa ja muistutti lähinnä kaatopaikkaa.. Netissä seikkaillessani löytyi hyvät ohjeet Alcantara verhoilun puhdistamiseen tuolta ->http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...5da62e75dc6f3a
nuilla ohjeilla verhoilusta tuli pienen puurtamisen jälkeen todella siisti, lukuun ottamatta kuskin penkkiä joka on poltettu tupakalla pilalle =( siihen ei auta muu kuin penkin uudelleen verhoilu.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631015.jpg
penkit oli todella nukkaantuneet
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631016.jpg
muutaman tunnin uurastuksen jälkeen alkoi ne näyttää jo aika siisteiltä nahkaosat penkeistä käsittelin pariin kertaan Meguiars Gold Class Leather Cleanerillä..
Tuli tuossa hetken mielijohteesta ostettua itselle tuollainen Audi RS2 vm.94. Konehan on tuo tuttu 2.2 turbo. Auto on aika projektiluonteinen mut tarkoitus olisi se saada pelastettua viel elävien kirjoihin ja liikenteeseen tässä vuoden loppuun mennessä tai sit tammikuun puolella, riippuen miten osia tulee saksanmaalta. Auto itsessään on ollut yli puolivuotta seisomassa jarrujen hävittyä kesken matkanteon. Syyksi paljastui ihan vain se että palat oli käytetty niin loppuun että kuskinpuolelta oli jarru sylinteri korkannu ja nakannu jarrunesteet veks..Joka kulmassa on palat pelti peltiä vasten..Tästä syystä jarrut menee kaikki uusiksi, käkkäriä myöten.. Muuta laiteltavaa on vetareiden suojakumit ja MAF anturi minkä ilmeisesti on hajottanut öljytty kartio suodatin. Vaihekepin juuresta se nylon pallo ja sen pesä oli rakenneltu ihan ite uusiks.. Siihen oli tehty sellainen patentin patentti, 1, 2 ja kolmosvaihde piti arpoa aina sisään. Mut onneksi uudet palikat löytyi ja on tulossa. Katalysaattorit oli otettu myös irti, mutta siihen löytyy ratkaisu HT-Tunelta.. ja lisää kaikkee pientä ja isoa korjattavaa tulee takuulla ilmi...
Muuta juttua tekniikasta:
-KKK27 ahdin
-Ecu ohjelmoitu uudestaan ( www.jntuning.de)
-Siniset Boschin suuttimet
-3bar MAP
-3" rosteriputkisto, vakio downpipe
-Apex kuiva kartiofilsu
-Bosch 040 polttoainepumppu
-3" Highflow katti
-Alusta Weitec
ja jokunen kuvatus rojektista:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631013.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631014.jpg
Tuossa se oli puolvuotta seissy, maalipinta aivan hapettunut ja naarmuinen.
Aivan ensimmäisenä alkoi jumalaton puunaaminen sisustan kimpussa, penkit oli todella paskaset ja Alcantara verhoilu oli monesta kohtaa nukkaantunut ruman näköiseksi. Auto oli täynnä rakennusromua ym. pashaa ja muistutti lähinnä kaatopaikkaa.. Netissä seikkaillessani löytyi hyvät ohjeet Alcantara verhoilun puhdistamiseen tuolta ->http://www.ffp-motorsport.com/bb/vie...5da62e75dc6f3a
nuilla ohjeilla verhoilusta tuli pienen puurtamisen jälkeen todella siisti, lukuun ottamatta kuskin penkkiä joka on poltettu tupakalla pilalle =( siihen ei auta muu kuin penkin uudelleen verhoilu.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631015.jpg
penkit oli todella nukkaantuneet
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1631016.jpg
muutaman tunnin uurastuksen jälkeen alkoi ne näyttää jo aika siisteiltä nahkaosat penkeistä käsittelin pariin kertaan Meguiars Gold Class Leather Cleanerillä..
Comment