:D no katsotaan..tietty sit tahnojen hinkkaamiseen on sähköporakone + laikkoja
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
EX A4 B5 1.8Tq Avant -99
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja maikalkaiHullujen hommaa käsin hinkkaaminen :)
Comment
-
Ei tämä projekti tunnukkaa enää niin mahdottomalta :D Reilu tunti, niin kehä näyttää tuolta. Sitä ennen käsitelty vaan nitro morsilla. 320-400-600-800 ja 1200 paperit + Kärkkäiseltä laikkasetti, jossa oli semmosia "mötiköitä" =) (joku varmaan osaa sanoa nimen), jota hierottiin laikkaan.
Ei ole käsitelty vielä hienoimmalla tahnalla ja metal polishedilla.
Huono kuva.
Comment
-
Huh huh!
Nyt oon saanu kaikki kehät valmiiksi. (ja mikalkai: en joutunut peltolaan, vaikka naamasta vois kuvitella muuta ;)) Voin kertoa, että en ihan heti ala vastaavaa hommaa tekemään :D Emäntäkään ei ollut kovin ilonen, ku pesuhuone näytti lähinnä autotallilta ja oli musta joka puolelta. (tottakai pesin ja hinkkasin juuriharjalla sitte koko pesuhuoneen)
Loppu käsittelyn tein tosiaan tuolla metal polishilla. Enää tarvii kasata vanteet ja varmaan kannattaa laittaa sikaflexiä tms. siihen vanteen ja kehän saumaan..? Ja renkaatkin ois hakusessa. (215/40, 225/35 tai 225/40/18)
Nyt voi sitte keskittyä tänään siihen oluen juontiin..ja kärpät voittaa!
Muutama kuva riennoista.Viimeksi muokannut tomikar; 6.6.2011, 11:08.
Comment
-
-
mun tarvi tehdä etu spacerit milli työnä kun vanteet on 8x19 et 47 et ei tuu yli kaaren eikä ota kiinni iskarin kuppiin
mut sekin varmaan poistuu nyt viikonloppuna kun laittaa kw sarjan paikalles
PS:tein mika muuten siihen rs4 pukuriin runkon ite ei tarvinnut purkaa sitä alkuperäst
mut oli se päivan homma et en välttämät enään alkas
Comment
-
kopio puskurit mulla on
onhan siitä kuvi facebookis
mut puskurit ei ol viel paikallas ku maalasin ne just ennen pääsiäistä ni en ol viel kerriinnyt laittaa paikalles
nyt viikon loppuna olis tarkotus vaihtaa kaikki nivelet keulaan ja kw1 sarja alle sekä puskurit ja kesäpyörät
menee vaan koko päivä ku tarvii suunnata
Comment
Comment