Erkki laske tuolle TB:lle oikean kokoinen suljettu kotelo!! :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 avant 1.8Tq -96 (pre)
Collapse
X
-
Tuon mukaan http://www.hifitalo.com/pdf/W6-1139SG.pdf tee semmonen 6L kotelo suljettuna. Refleksiin pitää laskea mitat uudelleen, mut ei se tuosta paljoa muutu.
Comment
-
Subbarin sain koteloineen laiteltua paikalleen, mutta vahvistin on sitten lopettanu toimintansa kun on ollut käyttämättömänä. Tässä kuvaa kabiinin puolelle. Tosin verhoilu tulee sitten penkkien mukaan kun takapenkit menee verhoilijalle. Kontin puolella näyttää tältä ja tältä.
Se hyvä tuossa on ettei kauheesti vie tilaa ja penkit kaatamalla voi vielä kuljettaakkin jotain.
Mukava kuulla miten tuo pikku elementti tuossa soi. Jos huomenna vaikka pääsisi kokeilemaan.
Comment
-
Toveri Tuohimaan kilpurista tuli lunastettua sporttimallin umpijööti etuvakaaja, sen jos heittäis huomeaamuna puhallukseen/maalaukseen. Ei viiti ruosteisia tankoja asennella. :)
Taakse on tulossa jossain Saksa-Suomi akselilla HooäRrän 21mm vakaaja. Jos näillä sais turhat kallistelut pois.
Comment
-
Comment
-
Nyt on turbo irti ja hukkaportti ongelma selvitetty. Läpän kiinnitys antanut periksi. Voi olla että puhallin ollut suht kovilla kun melko kovalla paineella ajettu ja hukkaportti antanut koko aika periksi.
Samalla huoltaa koko hyrrän, kun on vähän päittäisvälystä ilmestynyt.
Comment
-
Sahlmanin Janilta tuli risan vanha perän etummainen tukikumi. Vein sen tänään paikalliseen polyuretaani firmaan hieman jäykättäväksi.
Kesävanteetkin varmuudeksi tilailin ettei käy niin että kesä tulee ja ei oo vanteita. Saas nyt nähä onko 9x18" vanteet niin kevyet kun luvataan (7.75kg). Siihen hintaan kyllä luulisi jo olevan. Niistä lisää kun saan edes kuvia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti#346 Viestissä olleet 9x18" Rota felgenit on nyt maalattu ja odottaa lakkaa päälleen. Eli myyntikuntoon. :)
Kevyempää on saatava. Ei voi minkään.
Niin, se vanne on aina alla pyörimässä, siitä ja sen painosta ei paljoa kannattais tinkiä ( ja tarkoitan että niin kevyttä kuin mieleinen mallityyppi ja perstasku antaa myöden ...... tosin sitten ei kannata sitten 'jatkuvasti' hötkyillä sen maun kanssa). B-)Viimeksi muokannut tontsa; 30.1.2012, 03:41.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viestiSubbarin sain koteloineen laiteltua paikalleen, mutta vahvistin on sitten lopettanu toimintansa kun on ollut käyttämättömänä.Mukava kuulla miten tuo pikku elementti tuossa soi. Jos huomenna vaikka pääsisi kokeilemaan.
Comment
-
Sen verran sisällä melua ja ei ole kerennyt perehtyä säätämiseen, että ei se nyt vielä ainakaan kummosesti soi. Tosiaan tuntuu että tuo matala sisämelu leikkaa kaiken matalan äänen oli sitten kaiuttimet minkälaiset vaan.
Noista jarruista sen verran että taidan hommata eteen 312mm tai 321x30mm levyä löytyy myös. Ne suht kivuttomasti voisi istua.
Pasi: Onko siulla ohennettu paloja vai meneekö 5mm paksumpi levy heittämällä?Viimeksi muokannut MikaSS; 30.1.2012, 07:21.
Comment
-
ANkkurista pari milliä molemmin puolin pois, että mahtuu väliin. Lisäksi ulommasta jarrupalasta pari-kolme milliä pois niin mahtuu levy väliin. Levyä en ole ohentanut. Lisäksi ulompi pala kuluu aina vähän vähemmän mitä männän puolen pala, joten ei väliä.
Tässä adapteri: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...E4/IMG_013.jpg
Comment
-
Ihmetellyt tässä pari päivää ahto ongelmaa. Toisinaan ahtaa sen mitä pitääkin ja meno on semmosta menemistä, sit saattaa mennä 5min ja ahdot ei millään nouse haluttuun -> meno on pehmeämpää. Tuossa vilkaisin että 16486 vikakoodi on tullut. Eli Maf signal too low. Voiko olla että maffi toisinaan toimii ja antaa ahtaa niinkuin pitää ja toisinaan ei? Hajoaako siis vähitellen?
Comment
Comment