Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Semmosia osia tullu väkerrettyä.
Huohotinpöntön ja venakopan hitsauksista kiitos ja kunnia jälleen ceecee oy Härkösen Juntille. Takuuhyvää jälkeä taas kerran.
Venakoppaan tuli letkulähdön tilalle koristeeksi an8 liitin ja siihen hattu päälle. Puhalsin lasimurskalla huohotinpöntön ja venakopan. Sitten mustaa pinnotetta pintaan ja uuniin. 160c ja 1h, valmista. Siistiä ja kestävää satiinipintaa.
Vielä pitäisi pöntölle rakentaa vähän kiinnikettä ja huohotinputket valmistella.
Kuvat on aina kivoja.
Takavarret kävi puhallettavana ja sen jälkeen hopea uretaaniväri pintaan. Ylätukivarret vaihtuu faceliftin valutuotteisiin. Miellyttää silmää enemmin. :)
Alumoottori kävi tutkittavana ammattilaisen silmien alla ja tuomio oli se ettei lähdetä siihen hommaan.
Ihan on 0.5mm ylikoossa oleva aeb lohko paikoillaan.
Hyvin vähän. Itse lohko on kevyt, mutta öljypumpusta, tukilevystä ym lohkon ympärillä olevasta romusta kertyy niin paljon painoa, että erotus on nimellinen.
Olis toki ollu kiva, jos olisit koeponnistanu ALT lohkon, koska sitä tuskin kukaan muu on tehnyt.
Eihän toi lohko oo mun kautta tullu? Kun yhen lahjotin tieteellisiin kokesiin ja toisen oman pähkäilyn jälkeen heitin Kuusakosken lavalle... En nähny mitään ideaa lähteä siitä yrittämään. Kampura talteen ja kierätykseen. Pari kantta löytyy...
Joo se yks oli mitä tutkittiin. Mutta tämä lohko tuli jostain jyväskylän seudulta. Kampura meni muitten käyttöön ja lohkoa vaan tutkiskelin. Oli jako sekasi tyyppinen..
Comment