Laittelin etupäähän eibachit niin jopa muuttui keulan käytös verrattuna loppuunajettuihin vmaxxeihin. Takapäätä tutkin sen verran että ei siellä kyllä puslista enää ole mitään tietoa. Ihme ettei kolise. Ne takapään puslat on ehkä suurin syy siihen että Porkkiksen kanssa joskus säätöretkellä oli pieniä kauhun hetkiä. :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 avant 1.8Tq -96 (pre)
Collapse
X
-
Eipä se releen naputtelu oire korjautunut laina eculla ja uudella releellä. Lähtee nyt kyllä käyntiin ja käy jonkun aikaa, sitten sammuu ja alkaa releen naputtelu startatessa. Sitten muutaman kerran kun starttailee niin saa käyntiin ja toimii normaalisti.
Luulisin että vika on virtalukon pohjassa. Laatikkoa kun laitettiin paikoilleen niin jäi startin herätepiuha lohkon ja lootan välii. Kuori rikki johdosta ja vähän kipinöintiä. Exu80 kun touhusi samalla tavalla piuhat väliin niin virtalukon pohja sanoi sopimuksen irti.
Comment
-
Tuo jos mikä pistää vituttamaan, Aina kun yrittää parkeerata mahdollisimman etäs, nii eiköhän siihen joku työnnä riisikuppinsa ihan kylkeen kiinni.
PS. Missä kävit kaupassa? Joissakin kaupoissa on sisäänkäynnin edustalla kameroita jotka ulottuvat jonkun verran parkkipaikoille, niin jos näkis kuka viereen parkeeras.
Comment
-
Virtalukon pohjan vaihtelin. Ei vaikutusta. Lähtee käyntiin hyvin. Käy jonkin aikaa tyhjää ettei mitään, sitten napsahtelee rele muutamia kertoja niin että auto kuitenkin jää käyntiin. Sen jälkeen sammuu. 5-7 kertaa starttailua rele napsuttaen, sitten käyntiin ja toimii aivan normaalisti. Jostain syystä se vaan sitä herätettä pätkii. Sen verran tuossa tutkin tuossa että se oli startin ja laturin välinen virtapiuha mikä silloin kävi laatikon ja lohkon välissä.
Vakuutuksesta korvaus saatu lommosta.Viimeksi muokannut MikaSS; 24.1.2013, 16:02.
Comment
-
Oli mukava pakkasessa tutkia eri vikavaihtoehtoja. Autohan kävi 5min ja ei sen jälkeen käyntiin millään. Ecuboksi auki ja chippi irti. Sen lämmittelin käsissä lämpimäksi, takaisin paikoilleen ja kerrasta käyntiin ilman yhtään releen naputusta.
Voisiko olla nyt niin että se paksu virtapiuha kun kävi laatikon ja lohkon välissä. Otti sen verran maihin että sai chipille jotain tuhoa aikaiseksi?
Comment
-
Ne vois vaikka ottaa kyytiin ja siellä paikanpäällä laitella alle. Turhaa tuota väliä on hyvillä nastoilla sahata.
"PaiTöVei", tänä aamuna auton kylmästarttaus ilman mitään relepelleilyjä. Paikallaan siis uusi chippi. Tekee se vieläkin sen että käyntiin, käy hetken ja sammuu. Toisella startilla jää käyntiin. Mutta ongelma on vieläkin se että pitää käyttää hetken aikaa että pääsee liikenteeseen.
Comment
-
-
Paljevälistä sen verran että kuinka pieneksi sen uskaltaa vetää kun E85 ajetaan? Kylmänä tosin mäntä hieman keikkuu että sehän on otettava huomioon. Myös kangen venyminen. Sitä en tiedä paljon se on mutta jos viisaammat kertoisi. Kun sen paljealueen vetää pieneksi eli vaikka 0.8 ja siitä pienemmäksi niin tuleeko siinä muuta ongelmaa kuin se nakuttaminen?
Dekkitasosta on otettu jo 0.2mm pois mutta en ole itse vielä mitannut minkä verran männät tulee yli tason. Reinzin tiiviste taitaa kiristettynä olla 1.25-1.26mm, näin ainakin kahdesta lähteestä kuullut.
Comment
Comment