Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 avant 1.8Tq -96 (pre)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Toveri Tuohimaalta lunastettu sporttivakaaja on nyt edessä paikallaan powerflexien kanssa. Kyllä muuttu keulan käytös tosi rauhalliseks.
    Laskutoimituksien mukaan umpijööti olisi 22.5% jäykempi kuin putki. Vielä vois asennella sen OEM poikkituen. Jos siitä nyt jotain hyötyä vaikka olis.
    Viimeksi muokannut MikaSS; 14.3.2012, 19:35.

    Comment


    • Onko sulla apurungossa "poikkituki" edessä?

      Comment


        sporttivakaaja on nyt edessä
        Onko tämä asennettu liiallisen yliohjautumisen takia?

        Comment


          Oikeestaan sen takia asennettu että tiukemmissa mutkissa tuntui että ulompi etukulma painuu tosi alas ja keula oli jotenkin levottoman tuntuinen. Taakse on vielä tulossa H&R 21mm vakaaja. Luultavasti aika sopivan yliohjaava tulee kun taaksekkin laittaa vielä jäykemmän tangon.
          Tero: Missä kohtaa apurunkoa? Takakiinnikkeissä olen joskus kuvissa nähnyt semmoisia tukia. Semmostako tarkotat?

          Comment


            Se on siinä apurungon takaosassa. Vaihdelaatikon tukien vieressä.

            Comment


              Eli semmoinen mikä yhdistää apurungon takaosan? Ei ole sammoista.

              Comment


              • Joo se, semmonen on nätti putkesta tehdä itsekkin. Vaikutusta paha sanoa, mutta kuitenski kai se vähän vaikuttaa?! Ne apurungon puslat on kans ontot edesssä ja takana. Niihinkin vois jotain tuulilasiliimaa laittaa. Saa vähän tuntumaa lisää, jos ei halua teettä jäykkiä.

                Comment


                  Ei tarvi teettää puslia. Meinasin varastossa olevan apurungon vahvikehitsailla ja vaikka 034 motorsportilta tilata puslat.

                  Comment


                    Perän etummainen kannakekumi vaihdeltu PU:lla vahvistettuun. Vanha kumi antoi käsissä 1.5-2cm periksi ja pykimiä oli enemmän kuin tarpeeksi. Kokeilin tuossa miten äänet tulee kabiiniin jäykän kumin kanssa -> täyskaasu pyrähdyksessä tuntee että jäykkää on. Muuten ei juurikaan huomaa eroa. Perän takimmaiseen kannakkeeseen olisi kanssa tarkoitus rakennella PU puslat.

                    Vaihdelaatikon oikean puolen kumi vaihtui 034 race kalikkaan. Vasen vaihtuu myös kunhan saapuu Sahlmanin Janin nettikaupasta. :)

                    Öljypaineanturin vaihtelin uuteen. Vanhasta oli reikä melko tukossa mustasta mönjästä.

                    Vasen ulommainen takamurros vaihtui uuteen ja toivottavasti se epämääräinen kierros/naksaus ääni nyt sitten loppuu. Pieni välys tuntui murroksessa mutta ei mitään hälyyttävää.

                    Kameraa ei tullut mukaan eikä kuvia kuitenkaan olisi ehtinyt ottaa kun laittamisen vauhtiin pääsi. :)
                    Viimeksi muokannut MikaSS; 31.3.2012, 20:08.

                    Comment


                      Asfaltit kuivana ja ensimmäinen mutkapätkä ajelu. Kyllä rupes jälleen kerran v***taa tuo vmaxx huippualusta. Tiessä loiva heitto ni "tanssii" kyllä niin hienosti.
                      Ei kellään olis nurkkiin jääny pyörimään jotain käypästä kunnon alustaa... :)
                      Sen huomasin että ennen ku oli vaihelootan tukikumit orggikset ja koneessa 034 jäykät kumit. Tuli koppiin hirmu jyrinä. Nyt kun on vaihdettu myös lootan kylkeen tiukat kumit niin tärinät vaimentui sisätiloista.

                      Comment


                      • Jos tuo vmaxx jääpi ykimääräiseks ni voin lunastaa sen edullisesti!!!

                        Comment


                          Älä lunasta. En ilkee antaa sitä edes ilmaseks. Siun ässä on viel sen verran painavampi että en suosittele näkemään vaivaa allelaittamiseen.

                          Comment


                          • No elähän nyt.. ei ole iso vaiva kokeilla.. Ja en ässällä ajele isoakovaa mutkateillä..
                            Kenttään ois vaa saatava nuilla vanteilla..

                            Comment


                              Kyllä se Mikan alusta on ihan hengenvaarallinen.

                              Comment


                                Ja miksi pilata totaalisesti ajo-ominaisuudet ässästä. Mielummin traktori ja ajettava kuin matala ja karmea ajettava.
                                (viimeinen kommentti ei tarkoita sitä, että matalat olisi aina huonoja ajaa, kyse vain tuosta tietystä alustasarjasta. Itse kuulun pro-matalat autot kerhoon, mieluiten ajettavuudesta juurikaan tinkimättä).

                                Comment


                                • Idea siis lytätty..

                                  Comment


                                    Alusta pohdintaa...
                                    Onko kenelläkään kokemusta Vogtlandin coilover setistä? Toinen mitä katsoin oli Weitec Hicon gt. Olisiko näissä jonkunlaista potentiaalia? Ja tarvitsenko missään paluuvaimennuksen säätöä vai onko noissa kalliimmissa sarjoissa "hyvä" paluuvaimennus ilman säätöä? Tarkoitus myös radalla ulkoiluttaa kun saa tekniikan siihen kuntoon.
                                    Viimeksi muokannut MikaSS; 25.4.2012, 20:03.

                                    Comment


                                      Alustaksi valitsin Eibach pro street ässän. Nyt kun saisi vannetta myytyä niin lähtisi heti tilaukseen. :)

                                      Comment


                                      • Hyvän alustan valitsit kyllä :)

                                        Comment


                                          Onko Jaakolla kokemusta? Voit kertoa ja valaista jos on. :D

                                          Comment


                                          • Onhan tuo vuoden päivät alla pyörinyt. Ei oo kyllä pahaa sanottavaa.

                                            Madallus varaa on vähintäänki riittävästi ja ei oo silti mikää kivireki tai pintakova vaikka vetääki melko lähelle maata (apurungosta maahan ~5cm)

                                            Ite otin sen sarjan jossa oli pienemmät akseli massat.

                                            Comment


                                              Onko se kuitenki napakka? Että kestää vaikka kolme ihmistä takapenkillä eikä pohjaa jouset?

                                              Comment


                                              • Eipä ole pohjannu vielä koskaan vaikka porukkaa on ollu kyydissä ja ei varmasti pohjaa jos ei ole sitten jotain +150kg kaveraita 3kpl

                                                Ja on vielä hyvä ajaa vaikka porukkaa on auto täynnä.

                                                Comment


                                                  Ei tuon kokoseen autoon mahdu ku kaks istumaan taakse. Jos miehistä puhutaan. :)
                                                  Mutta toivottavasti se alusta, napakat vakaajat ja takapään powerflexit tekee tuosta autosta jotenki ajettavan.

                                                  Comment


                                                    Onkos Jaakko testannu kuinka korkealle saa nostettua tolla eibachilla? Talvea varten lähinnä..

                                                    Comment


                                                    • Mulla on kans powerflexia takapäässä.

                                                      Eipä ole tarvinnut kovin ylös nostella ku voihan sillä matalalla autolla ajaa talvellaki.
                                                      Katsastus korkeuteen oon vaan nostanut sen ja kierteissä on varaa vielä nostaa n.4cm ainaki.

                                                      Comment


                                                        Joo ei niitä moneen kertaa ruuvailla. Ajetaan sillä korkeudella mikä on hyväksi havaittu.

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja mika_.s Näytä viesti
                                                          Mutta toivottavasti se alusta, napakat vakaajat ja takapään powerflexit tekee tuosta autosta jotenki ajettavan.
                                                          Kyllähän se paljon paranee, tosin painavahan se on, siitä ei pääse mihinkään. :)

                                                          Comment


                                                            1480kg oli viime syksynä katsastuksessa. Tankki täynnä ja noin 80kg kats.inssi kuskin pukilla. Oli kyllä ylipainavat edelliset kesävanteet alla. :D

                                                            Comment


                                                              Se on nyt sitte niin että taitaa olla tuo walbron bensapumppu melko tattis. Paluulinjasta tulee aika laiskasti ainetta tyhjäkäynnillä. Ja vaikka on softaa muokattu niin koko aika karkaa seos laihemmalle ja laihemmalle.
                                                              Ennen seos oli tyhjäkäynnillä 14.8-14.9, nyt näytössä seisoo melko koko aika 15.1. Ei juurikaan vaihdu siitä mihinkään.
                                                              Viimeksi muokannut MikaSS; 30.4.2012, 17:43.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X