Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 avant 1.8Tq -96 (pre)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Liitin on uusi ja johdot ovat uudet. Voihan sitä koittaa putsailla ja laittaa jotain kontakti suihketta. Pitää varmaan ettiä käytetty toimiva maffi jostain. Jos siihen sitä maffi projektia alkaa tekemään niin ei viitsi uuteen alkaa sijottamaan.

    Comment


    • Takajarrut faceliftattu. Kait ne vähän fiksummat on ku vanhoihin vertaa. Ainaki ees pikkuse uskottavamman näköset. :)

      edit: Sen verran mitä tässä vähän ajanu ni käsijarrusta tuli iha pirun herkkä ja napakka.
      Viimeksi muokannut MikaSS; 10.2.2012, 11:27.

      Comment


      • Kevyen oloista ja lippaakin löytyy pienesti. :)
        Attached Files

        Comment


        • Mii laik!! :) Huutaa vähän tummemmaksi sävytettyä mattalakkaa pintaan.

          Comment


          • Tullu koeponnistettua konetta 5 vaihteen täyskaasu vedoilla. Ahdot 2.7bar ja ahto käytös outoa, mutta kone tuntuu olevan kestävä. Noh nyt kun on hukkisongelmat selätetty niin kelloa vois vähän tiputella löysemmälle. N75 piuha irti ja 1.7bar ahtaa.

            Comment


            • Ahdot 2.7bar ja ahto käytös outoa, mutta kone tuntuu olevan kestävä
              Rohkee kaveri :)

              Comment


              • Kone ois jo hajonnu jos siel joku heikko paikka ois ollu. :D Puhtaasti ahto ja bensat 11.8.

                Comment


                • kulkiko?

                  Comment


                  • Kyllähä se riuhtoo. Mut nyt pitäs säädellä se peruspaine pelkällä kellolla sinne 1barin pintaan. Jos hätä tulee ni moottorinohjaus pystyy sit tiputtelee sinne eikä sillee et 1.7bar.

                    Comment


                    • Motronic meni hitusen sekasin kun tähdättiin johonkin arviolta vajaaseen 2 bariin ja kellon paine oli 1,7 ja N75 esiohjaus melkolailla tapissa. Nyt ilmeisesti peruspaineella pelaa nätisti.

                      Kohta varmaan päästäisiin oikeasti tekemään säätöjä. Esim sytkäennakkoahan tän vehkeen osalta ei ole optimoitu vielä tippaakaan, kun ahtokäytös on ollut tällä ahtimella jatkuvasti mitä sattuu. Voimaa on tarjolla nykyahdollekin sytkän kautta vielä todennäköisesti roppakaupalla.

                      Häkellyttävän hyvin heräävä on kyllä tämä auto ahtimen siipimittoihin nähden.

                      Comment


                      • Nyt on peruspaine siinä 1.1-1.2bar. Vieläkin voisi pyöräyttää kelloa jopa hiukan löysemmälle koska ahtaa vieläkin hieman yli 2bar. Toimii kyllä mukavasti. Ja tuntuu että vetoa on jonkun verran enemmin kun vertaa tuohon sekavaan ahtokäytökseen. Ei pauku eikä rötää.

                        Comment


                        • Saattaa olla että se hieman yli kahden tuolla pyynnillä kiipeääkin. Arvioitava ja kokeiltava se noissa on, kun ilmamassan perusteella pelataan. Mikalla on nyt kuormapyyntö 6 mielikuvitusyksikköä, kun omassa jääratahauskassa vertailukelpoista on 5,5. Perusohjelma meillä on sama, kun suuttimet ja maf samat. Nyt tarttis katsoa diagnostiikasta mikä on toteutuma.

                          Comment


                          • Tuolla kellopaineella se nyt kuitenkin toimii melkosen hyvin. Voi olla että enne logeja ym en tee mitään asialle.

                            Comment


                            • Iski sellane fiilis päälle että vois nostaa yhen lohkon varastosta konepukkiin ja rakennella kantta myöten uuden koneen. Jos vähän kannellekkin sit tehtäis jotain. Ainakin nokat vaihtuis.

                              Comment


                              • Pientä ääninäytettä ratailusta.
                                [ame=http://www.youtube.com/watch?v=P2Zm8SIiVVQ&feature=autoplay&list=ULvd12Ou iNhuo&lf=mfu_in_order&playnext=3].[/ame]

                                Comment


                                • Hyvät äänet :P

                                  Comment


                                  • On ne kyllä luonnossa kuultuna kovemmat ja tuosta puuttui pauke kokonaan :)

                                    Comment


                                    • Kuulemma se pauke ja roiske kuuluu kaikista pitkälle. :D

                                      Comment


                                      • Hirrrrrveeesti pittää pumppailla sitä kaasua. Ojenna sitä jalkaa. Kivat on saundit, nätisti naulaa!

                                        Comment


                                        • Aijai! Paha sanavalinta, ei saletisti naulaa (nakuta) yhtään! :)

                                          Comment


                                          • Tuossa on semmosta mutkaa just että ei voi nilkka suorana vetää. Tai sit sen on papapapapa rajotinta vasten pelkästään. Pitäs olla kuvaaja takasuoralla ni siellä sitte kolmosella voi vetää nilkka suorana :)

                                            Comment


                                            • Kaasulla on myös helppo säätää pulkan kulkukulmaa ja kivahan sitä on liikkua veitsenterällä; liikaa kulmaa, liian vähän kulmaa, sopivasti kulmaa.

                                              Comment


                                              • Joo sepä se. Ja se että mutka kun välillä on loivempaa, sitten taas kiristyy niin saa vähä kaasulla pidettyä linjassa.

                                                Comment


                                                • Loistavat soundit ;)

                                                  Comment


                                                  • Jos joku viel väittää et jumalmotista ei saa hyviä saundeja pihalle nii on kumma. Tässä varsin hyvä esimerkki kuinka kivalle rivi 4 voi kuullostaa.

                                                    Comment


                                                    • Kesärengas setti vaikuttaa kevyeltä. :) 9x18" vanne 7.8kg ja siihen 225/40 rengas 9.6kg.

                                                      Comment


                                                      • Oliko sulle tulossa nyt ne Infinity INF05 renkaat? Uskaltaisiko ne sit itellekin tilata?

                                                        Comment


                                                        • Eihän vaan renkaatkin ole valittu kevyimmät?

                                                          Comment


                                                          • On renkaat yritetty valita keveimmästä päästä. :)

                                                            Comment


                                                            • Kohta varmaan on pienemmät jarrutkin tai ainakin reijitetyt :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X