Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 avant 1.8Tq -96 (pre)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nyt sentään löyty jo 495Nm. Mutta taitaa olla niin että taas ollaan pisteessä.. Maffi "pohjaa".
    Vaatii pientä tutkimustyötä.

    Comment


    • isompaa maffia ja aaltoilevaa tyhjäkäyntiä :) onko käyrät nousus vielä 6.5trpm jälkee?

      Comment


        Maffi tapissa, joten käyrä on suht tasainen siitä pisteestä, jossa tappi löytyy. Tais alkaa nelosella kierrosluku, jossa niin käy.... Ahtoa on kuitenkin kakkonen siihen asti kun on.

        Olis pitäny hokata jo säätökeikalla logeista että näin on tilanne, mutta enpä hokannu vaan vasta tänään dynon jälkeen. AEB mittapää on suht persiistä selvästi. Jos 3,5" putkessa tarjoaa jo tällä tasolla 5V ulos niin suht rajallinen on mittauskapasiteetti. Tuollehan ei oo siis tehtävissä säätöteknisesti yhtään mitään vaan pakko vaihtaa palikoita. Omassakin autossa mennään selvästi ihan rajoilla.

        Mikalle tarvii nyt keksiä joku toinen mittapää ettei putken kokoa tarvii kasvattaa ihan pöjän isoksi.

        Comment


          Mikalle tarvii nyt keksiä joku toinen mittapää ettei putken kokoa tarvii kasvattaa ihan pöjän isoksi.
          Tähän reseptiä odotellessa. ID3,5" kyl menee itselle paikoilleen, riittänee kuitenkin "johonkin"...

          Comment


          • mites se b5 rs4 anturi runkoineen? Toimiiko se aebissa kun on vaijerilla läppä? Vai sopiiko joku muu isompi näihin? Ilmeisesti peto on vain vielä valjaissa vai paljonko se tavoite oikeesti on :) onko aftermarket ecu poissuljettu?

            Comment


              Oli puhetta että vr6 golffin mittapää ylettyisi pitemmälle. Putki pysyy samana mutta anturi vaihtuu.
              Peto on aikalailla valjaissa vielä. :) Tavoite on ollut 370-400hv. Kaikki kuitenkin pitäisi ulos saada. Mitä se kaikki sitten onkaan...sen näkee vielä. Mielellään en alkaisi aftermarket ecua laittamaan. Kun tuntuu että suht pienellä vaivalla myös motronic taipuu aika pitkälle.
              Viimeksi muokannut MikaSS; 26.11.2011, 18:36.

              Comment


                Joo RS4 MAF ei käy vaijeripeleihin. Eri jännitteellä toimivat.

                98 AEB:ssä on 9% pidemmälle riittävä mittapää ja VR6:ssa vaikuttaisi olevan tosiaan aika passeli. Ei vaikuttaisi aikalaiset V8 koneetkaan olevan mittapäältään sen kummempia.

                Tuollasessa tavotteessahan nyt melkein ollaan jo, mutta on siellä aika reilusti varmasti vielä piilossa hepoja.

                Comment


                  Hommaan sen vr6 mittapään.
                  Toivottavasti on reilusti hepoja piilossa. :)

                  Comment


                    Taitaa Mikalla olla villihevoset siellä piilossa ;D

                    Comment


                    • mäkin kävin viis kertaa säädättämäs rullilla ennekuin osat osui kohdileen. Vieläkin vois hifistellä eri säädöillä jne kun muuten ollaan osissa kartalla. Kyl se alkaa selkiytyy loppujenlopuks. Ero ekan säädön ja viimesen välillä oli 100hv ja silti toimivampi paketti. Varmaan näitä laitteita suomes on muillakin, mutta ei tietoo jaossa, niin tää eräänlainen pioneerityö on haastavampaa ja vie aikaa kun joutuu kantapään kautta hakemaan. Peukkua.

                      Comment


                        Onhan Se niin tavallisen ja mitäänsanomattoman näkönen, mutta asteikko ainakin riittää. :)

                        Comment


                          Oli tänään kopsahtanut postilootaan VR6 maffi. Putkihan siitä jää ylimääräiseksi kun pelkän anturin otan.

                          Comment


                          • Niin minkäs kokoinen putki sul nyt oli mihin tuon anturin sijotat?

                            Ja kuinkas paljon se VR6:sen mittapää todellisuudessa on laajempi.. meinaan vaan et onko se nyt varma, et "pohjaus" on maffissa?

                            Comment


                              No jos maffi näyttää kadulla 5Volttia 4000rpm jälkeen niin eipä se siitä enää nouse. Porkkis laskeskeli että se menisi ~125hv pitemmälle. Reilu 80mm putkeen se anturi tulee.

                              Comment


                                Kyllä se nyt on niin varma ku varma voi olla.

                                Comment


                                  Tuosta ja tuosta. Alkaa pesun jälkeen näyttää ihan vanteilta. Oli nahkahousun jäljiltä kyllä niin mustat jarrupölystä kun vaan voi olla. Pikkusen enemmän konkeiviä ku edellisissä kesäkiekoissa. Ja itse vanne näyttää kyllä joteki isommalta ku vertasi vierekkäin. Rotat on kokonaisleveydeltään joku 3mm leveämmät kuin Ultralitet.
                                  Ensi kesää odotellessa vanteiden osalta. :)
                                  Viimeksi muokannut MikaSS; 8.12.2011, 17:55.

                                  Comment


                                    Näyttää miltä näyttää, paljonko ne painaa? Speksit muutenkin saa laittaa esiin.

                                    Comment


                                      10,8kg sain painoksi semmoisella 200g tarkkuudella näyttävällä vaa`alla. Speksit on 9x18" ET30.

                                      Comment


                                      • On kyllä komiat, kelpais! ;) Millä aineilla sait pölyt pois?

                                        Comment


                                          Auto Glymin wheel cleanerilla. Aika kivuttomasti irtos ku anto hetken vaikuttaa ja sen jälkeen hieman hankaili.

                                          Comment


                                          • Mistä sä oikein noita vanteita löydät?? sulla tuntus aina olevan sellaset kiekot ku itse haluaisin...=)

                                            Comment


                                              Etsivä löytää. :)

                                              Comment


                                                Ultralitet laitettu myyntikuntoon ja Rotat vetästy mattapinnalle maalausta varten. :)

                                                Sytkäongelmien kanssa paininut pariviikkoa. Nyt tuli semmoisia oireita mitä ei ennen ole ollut, eli vasta jonkun aikaa lämpimänä ajelleena alkoi ilotulitus ahdoilla. Yks puolahan sieltä taas antautui. Sytkävahvistimenkin vaihdoin varmuudeksi mutta ei siinä tainnut mitään vikaa olla.

                                                Comment


                                                • b5:ssa mulla oli samaa toissakesänä. Ei mennyt puola laakista pimiäks, vaan vasta kuumana alko rötäämään ja loppujen lopuks kuoli tyystin.kipinä palas kun antoi jäähtyä hetken. 2 puolaa oli halki tötsän juuresta. Toimiiko kuitenkin nyt? Vaihda hitachi kiinnipultattavat vahvistinpuolat. Vähä joutuu johtoja oikomaan mutta ei paha homma loppujen lopuks.

                                                  Comment


                                                    Nyt juu toimii. Välillä tuntee ittensä ihan vainoharhaseks ku tuntuu et koko aika on joku vika. :D
                                                    Mistäs semmosia hitachin puolia? Ja kestääkö ne sillee että on vaivan arvosta?

                                                    Comment


                                                      Mites tuo:
                                                      http://www.034motorsport.com/ignitio...ade-p-449.html

                                                      Comment


                                                      • 06B905115E/cm11-201 taitaa olla nää, varaosaliikkeestä tarvikkeena löytyy numerolla 7333-9460. Varmaan joku 40-50e kipales. Tietty voi vaihtaa venakopan ja laittaa painettavat kans.

                                                        Comment


                                                          Joteki taas vähä hiipunu mielenkiinto tuon auton tekniikkapuoleen. Ajattelin jos sen nyt antaisi hetken vaan liikkua noin ja vaihtelisin ovipahvit uusine kaiuttimineen. Tangbandin W6-1139SG pikkusubi voisi löytää tiensä takapenkkien keskelle, käsinojan paikalle. Pohdinnassa on vaan että minkä kokoisella umpikotelolla survon sen siihen?

                                                          Comment


                                                            Irrallisiin ovipahveihin Rainbow 5.25" SAX erkkasarja laiteltu. Nyt on työnalla takapenkin käsinojan paikalle TB:n 6.5" subi. Tänään vanereita pilkkomaan ja palasia sommittelemaan paikalleen. Eiköhän se siitä etupenkeille soi paremmin kuin takakontin uumenista. Eikä talvella luulisi elementin olevan niin kylmä ja hajoamisherkkä.
                                                            Takaoviin kun löytyisi vielä jotkut edulliset (ja hyvät) 6.5" coaxiaalit. :)

                                                            Comment


                                                              Miten ois Rainbow DL-X6 http://www.fanaticaudio.com/tuotteet...a=29&tuote=188

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X