Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 TSq ´00

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B5 TSq ´00

    • Eli tämmöistä "valmista" ajattelin esitellä:
    • A4 B5 1.8TS quattro ´00
    • quattro gmbh:n sisä- ja ulkopaketti
      • S4:n alusta (iskarit/kallistuksenvakaajat)
      • S4:n ohjaustehostin (2,6 krs laidasta laitaan vs. orkkis 3,1)
      • Mustasisäkatto valopaketilla (Punaiset ledit valaisee mukavasti alumiinipaneeleita ja takamatkustajille oma limusiinityyppinen valokonsoli katossa)
      • "pikku" recarot puolinahoilla ja sähköisellä ristiselän tuella
      • Keskikyynärnoja
      • S4:sen ratti, jossa S4 logo ilma S4 tekstiä
      • S4:sen äänenvaimentaja
      • Valkoiset mittaristonpohjat ja öljynlämpötila- ja akunjännitemittarit
      • Monitoiminäyttö
      • Autom. Ilmastointi

    • Mitä tehty:
      • K04
      • Ulkoisesti täydellinen S4-klooni (Jos ei hoksaa katsoa jarruja :))
      • Dahlbäck Racingin Bypass
      • ?-merkki ainoa merkintä takaloosterissa
      • RS4-maski, jossa musta quattro-lätkä
      • Mustat quattro-tarrat etuovissa

    • Mitä tehdään:
      • S2 240mm kytkytin vauhtipyörineen odottaa työhuoneessa asennusta.
      • 3" Downpipe. Clubin kimppatilaus vielä vaiheessa, mutta se sitten kun saadaan aikaiseksi...
      • Lastu, kytkimen ja downpipen jälkeen.

    • Haaveissa:


    EDIT: Muutama isompi kuva ja vähän sisäkuvia
    Attached Files
    Viimeksi muokannut hencca::..; 17.12.2008, 19:06.

  • #2
    Hyvältä näyttää,tosin isompia kuvia kaivataan ja sisusta kuvia.

    Comment


      #3
      Taisin vierellä ajella tuossa päivä eräs.

      Comment


      • #4
        Juu, mie huomasinkin... Olet vissiin töissä siinä Aittatien ATK-liikkeessä, olen nähnyt TT:n useasti siinä pihalla. Tyttökaveri on töissä siinä naapuripuljussa, niin tulee sahattua siitä useasti ohi.

        Comment


        • #5
          Komian näkönen nelikko :)

          Comment


          • #6
            Non-niin!
            Nyt on sitten saatu S2 240mm kytkin/vauhtipyörä paikoilleen! 11h meni ja samalla vaihdettiin vetarin ulommat suojakumet uusiin, mutta vääriin. Saas nähdä kauan kestää :) Autossa onkin V6:sen vetarit 82mm laakeripesällä, normi 1.8T:ssä on 75mm. Suojakumeissa oli 2-3mm ero kummankin pään halkaisijassa, mutta meni paikoilleen. Tämä oli toisaalta hieno uutinen RS4 jarru haaveiluun. S4 olka-akseli käy siis "heittämällä" paikoilleen, joihin ne RS4 jarrut istuu helpommin!
            Paljon kiitoksia foorumin 4veedee:lle ja Volvo fanaatikko Juhalle avusta.

            Comment


            • #7
              Onko millanen ajaa tuo kytkytin verrattuna vakioon? mitäs ton pitäs kestää vääntöjä?

              Comment


              • #8
                Kyllähän se kestää. 500Nm ainakin dieselin vääntökäyrillä pitäis kestää. Bensalla ehkä vielä vähän enemmän.

                Comment


                • #9
                  Mulla on tuommonen kytkinpaketti paikollaan omasa kulkineessa, niin helppo sillä on ajaa,
                  poljin on vähän raskaampi kuin vakiolla ja nappaa vähä äkäsemmin kiinni kun yrittää sievemmin lähtä

                  Comment


                  • #10
                    Minulla on myös samallainen kytkin. Käyttö on erittäin mukavaa myös kaupunkiajossa. Kytkin on kestänyt nyt noin 50tkm bensakoneen 388Nm ilman minkään näköisiä oireita.

                    Comment


                    • #11
                      Juu, eli voin yhtyä edellisiin, mutta mulla ei mielestäni poljintuntuma mennyt raskaammaksi, ainakaan huomattavasti. Normaaliajossa toimii oikein hienosti, mitä nyt kiekat silloin tällöin kyykähtää valoissa, kun jalkamuistissa vielä sellainen pehmoisesti ottavan kytkimen specsit :) Mutta ei siis missään nimessä ole ON/OFF, vaan sellainen napakka.

                      Comment


                      • #12
                        Ostin BSR:n 3" downpipe+Cat yhdistelmän Doc-Powerilta ja pitäisi alkaa suunnittelemaan sitä paikoilleen. Loppuputkistoa vielä vähän fundeeraillu, että jos jättäisin orkkis loppupöntön paikoilleen (Haluaisin säilyttää orkkis ulkonäön) ja vetäisin esim 2,5" sinne asti ja poistaisin orkkis välipöntön. Järkeä vai ei, tiedä häntä? :)
                        Tässä kuva DP:sta Doc-Powerin sivuilta:


                        EDIT: Tässäpä tuo DP "oikeasti". Minut ainakin yllätti putken pituus, kun aukaisin paketin. Se on n. puolet koko putkistosta.
                        Ja onhan se ihan hele*tin julma rööri :)
                        Attached Files
                        Viimeksi muokannut hencca::..; 20.8.2009, 22:18. Perustelu: Kuvien lisäys

                        Comment


                        • #13
                          Sain juuri putken vaihettua ja kävin hieman testailemassa. En tiedä oliko orkkis katti tukossa vai mitä, mutta nyt tuntuu olevan ainakin ne 210hv tallessa, mitä ACE Competition tuolle on joskus luvannut :) Nyt harmittaa että tuli vasta nyt vaihettua. Äänet on sleeperimäiset, 5000 krs/min jälkeen alkaa kuuluun sellainen rrrooooOOOAAAA aina 6200 krs/min asti. Helppoja nämä onomatopoeettiset ääninäytteet :)

                          Seuraavana onkin nestejäähdytteisen intercoolerin asennus edessä, kun innostuin netissä tilaileen tavaraa. Vesi-Ilma Cooleri, 12V vesipumppu, flektit ja syylärit on valmiina, eli enää letkutus jne...

                          Öitä!

                          Comment


                            #14
                            Olitkin parkittanut eilen moponetin pihalla viereen. Olin äijän vankkurilla hakemassa omaan säästökotteroon tavaraa :)

                            Comment


                            • #15
                              Joo, mie kävin kyseleen ahtopainemittarin vaihtoa, kun se hajosi heti eka päivänä. Taattua "AutoKake" laatua ja vielä elektroninen, pomminvarma. Mulla on ollut 4 vuotta sellainen hydrauliikkaliikkeestä ostettu "oikea" painemittari, pitää vissiin pysyttäytyä siinä :)

                              Comment

                              Working...
                              X