Mä oon vahvasti sitä mieltä, että toi hukkiksen poisto on aivan liian lähellä pakopesää ja heikentää hukkiksen toimintaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
b6 korkkas kytkimen. Oireili viikon pahenevana tärinänä liikkeelle lähdössä. Ei luistanu. Nyt ei irrota ollenkaan. Ei epämääräisiä ääniä pitäny. Voisko olla levystä pinnat irti vai asetelma. Itte en saa nyt vaihdettua kykää niin joudun viemään korjaamolle. Korjaaja käski hommata molemmat mutta fyrkat on tiukilla. Kumpi vois olla särki?? Niin ja pedaalifiilis on normaali.
Comment
-
Mikä aiheuttaa tärinän liikkeelle lähtiessä? Jos tyhjäkäynniltä nostaa kytkimen, ei tärinää. Jos lähtee kaasulla tärisee (takaa?) Jos käsijarrua vasten koittaa kaasullakin ei tärinää (auto liikkumatta). Vain ensimmäinen nytkähdys liikkeelle aiheuttaa vapinan autoon. Tätä teki jo parisen viikkoa ennen kytkimen antautumista. Auton alta kattelin, että murikan etummainen pusla on väljä(hkö) ja oikean takavetarin sisänivel taikka laippa klappaa pikkasen. Oisko jompikumpi syypää, vai tarviiko uusi kytkin vähän sisäänajoa? Vp en vaihtanut.
Kytkimestä oli asetelma loppu ja levystä niitit "löysällä" ja ne metalli liuskat, jotka pitää levyn kehän keskiössä murtununeet poikki. Kaikki paitsi yksi. Kilsoja takana oli 150tkm tuolla kytkimellä.Viimeksi muokannut -03 tq; 18.4.2012, 10:38.
Comment
-
Noissa portillisissa pesissä on todennäkösesti mietitty pakokaasun virtauksia pikkusen pisempään kuin autotallissa turatusta tuubikäyräsatsissa. Ja niissä joissa se toimii liikkuu pikkusen pienempiä määriä ilmaa/pakokaasua kuin tollasessa 500-600hv moottorissa. Vai tiiätkö montakin ton teholuokan moottoria varustettuna turbolla, jossa integroitu hukkaportti?
No ehkä toi sun portin purku on sit ihan oikein toteutettu...
Comment
-
Ja paskat ollut vetari. Tärinää ihmetelty monen ukon voimin viikkokausia. Tärinä alkoi olla jo niin voimakasta, että oli pakko alkaa jo arpomaan osia. Sahlmanilta tilasin 034 race density moottorikumit, nakkelin ne paikolleen äsken ja ko tärinä tais kadota tai ainkin vaimentui. Tilalle tuli uskomattoman epämukava tärinä tyhjäkäynnillä ja tietyillä kierrosluvuilla resonoi ihan joka paikkaan. Jakkarat, kojetaulu, ratti ja ovenkahvat, konepelti, puskurin ritilät puhumattakaan irto roinasta autossa, jotka piti heti siivota pois. 300 ajettu kori ei vissiin ole enää niin jämpti.
Aiemmin tuli kardaanin tukilaakerikin tilattua samasta paikasta ja se odottaa nyt vielä laittoa. Kuinkas tuo kardaani nyt sitten b6:ssa halkastaan?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiAlussa noi kumit on jäykkiä mutta siitä ne löystyy. Tai siihen tottuu :)
Comment
-
Kyllä kaikki meni oikein sinne. B6:ssa menee laatikon alta silta vain jossa tukikumi. Tämä jäykistetty aiemmin liimalla ja edessähä on ollut vuoden verran jo tuo apikol snub mount katuversio. Katsotaan miten asettuu. Perään etummainen pitäis vielä jäykistää liimalla tai uudella oem osalla.
Comment
-
Kyllä ne resonanssit tosiaan vähän laimeni tai sitten siihen tosiaan on viikon aikana jo tottunut.
Tänään ehtoolla jouduin köyden perään lähes samassa paikassa kuin viimeksi ;) kuolema lennosta ja b-pumppu ilmeisesti vainaa. Sen tyylisiä oireita ollut täs viimeaikoina, että se ei ois ollutkaan ihan kunnossa. Ei ainakaan tee esitäyttöä ja eculle tulee ainakin sulakkeelle asti virtaa. Enempää en jaksanut pihalla tutkia sääskien seassa.
Comment
-
Kävi eilen illalla ajamas 2.5 kierrosta botnialla. Tänään tehtiin tätä..Nykyään rempat saa tehdä melkein kenntäolosuhteissa toistaiseksi. 4 vuoti vedet sisään. Naulannu jäljistä päätellen melko hyvin. En ole kuullut moista, viimeksi kun kansi meni paikalleen, ei mitään jälkiä ollut männissä/kannessa. Uus tiiviste ja plaani, katotaan mitä sanoo.
Comment
-
Comment
-
Ei ole. Nyt siis b5:n kone työn alla. Menee ehkä välillä vähän epäselväksi mistä laitoksesta milloinkin puhutaan.
B6:ssa tosiaan hiomo oli laittanut männät väärinpäin. Onneksi se huomattiin ennenkä konetta pyöritettiin vaikka kansi oli joo kiinni :) Sekin kone on jo korvattu syksyllä uudella täystuhon seurauksena.
Mäntä homma taitaa olla jo hoidossa. Vieläkö joku osaa varmuudella sanoa adr ja aeb lohkojen erot? En ole vielä ADR konetta purkanut, mutta ilalla pitäis olla lihoina sekin.
Comment
-
Kyllä muisti voi olla välillä huono. Vaparia purkaes kuitenkin tuli mieleen että varastossa on hoonattu AJL:n alakerta :) Männät tuli tänään Jyväskylästä. Vw Audi stansseilla uusi setti renkaineen 350e. Jaeger merkkiset. hyvä vai huono?
Huomiseksi jos saan laakerit niin pitäis olla savut taas otettu sunnuntaihin mennessä.
Jos ottais nyt rajotinta alas vähän ja ennakkoa pari napsua..
Comment
Comment