Sen verran jäi kuitenkin vaivaamaan tuo boost creep, että joutuu asialle tekemään jotain. Sarjassa ollut halkeamia turhan usein, että malliakin pitäis vaihtaa jouhevammaksi ja uus isompi portti pitäis laittaa. Tai toinen tial 38 toiseen pulssiin. Kallelle soitin aamulla ja voi kuulemma ottaa vanhan malliksi ja tehdä jigissä uuden. Ei tarvitsisi autoa viedä paikalle, eikä putkistoa muutella. Kunhan pelimerkit taas riittää, niin pitää hoitaa tuo pois. Voiko tuo aikaisempi herääminen tosiaan vaikuttaa noin paljon portin riittävyyteen? Alue ilmeisesti muuttuu herkemmäksi portin toiminnan kannalta? Tuo riittämättömyys todettiin rullilla niin, että seinästä suoraan 2baria hukkikseen ja silti ampuu yli. prosenttia näyttää/heittelee 20-40% ajossa, kun paineet saa ylös ja viisari alkaa väpättämään. Ajossa 3:lla pitää 1.5 hienosti 6500 asti kunnes karkaa n2bariin, nelosella ei saa kunnolla hallintaan ja vitosella ampuu heti 2bariin tai yli jos tallan pitää pohjassa. Tuntuu vaan hullulta, edellis kerralla kun nuo laput ajettiin ulos,niin piti nätisti paineet, tosin heräs myöhempään. Rauta muutosta ei välissä ollut. Ajatuksia?
Niin ja tuota heräämistä saatin siis ylös ennakolla kikkailemalla. Myöhäsellä/kuumana otetaan painetta ylös.
http://www.youtube.com/watch?feature...KDpGSJhBU&NR=1
Niin ja tuota heräämistä saatin siis ylös ennakolla kikkailemalla. Myöhäsellä/kuumana otetaan painetta ylös.
http://www.youtube.com/watch?feature...KDpGSJhBU&NR=1
Comment