1600kg. Tuohan on melko kevyt auto, mutta kevyempi kärri pitäs löytää, niin menis laillisesti. Vähän meinaa olla tuolla puolen..Kassa ei anna periksi nyt ostaa kunnon veturia, niin päädyin täksi kesäksi tämmöseen ratkaisuun.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Jokos tää jenkkivehe on täällä ollu näytillä. Ahdin määrää tahdin. No, ei taitais sopia mutka-ajoon jos kelloa vastaan vedetään.
http://www.youtube.com/watch?v=9mywW...ature=youtu.be
Comment
-
Kai siellä joku 6 baria vähintään on. Ahtopaine 3.3 :)
Tommonen käppyrä piirty tosta kilpurista tänään. Periaatteessa samat palikat kuin tässä siviilipelissä, paitti pakosarja 33mm sisämitalla, orkkis ruttu, ja kompura superprofiili. Oli kuulema melko herkkä naulaamaan ja vähän lämpöongelmia, oli kuuma keli Jyväskyläs tänään. Aluetta on ihan mukavasti.
Outoa, että tuo sivili peli kestäis painetta kolmatta kiloa kun sais vaan bensaa koneeseen, siihen ongelmaan palataan taas syssymmällä. Sais ees jostain koneesta sen 500..
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=R4femGr9hyY[/ame]
Sen verran joutuu ottaa takas, että Keski-Suomessa mäet on vähän eri sorttia kuin täällä pohjanmaalla ;)Viimeksi muokannut -03 tq; 5.6.2011, 00:03.
Comment
-
motorsporttia. B6 tais tiputtaa venttiilin tai vastaavaa. Lohkon kylestä ei löytyny pimiäs reikää mutta savut päästi ja kolina oli kova. Noh toivottavasti lohko säily kunnostettavana mikä epätodnäk. Puristus, ahdin ja tilavuus muuttuu riippuen tuhon määrästä. Huomenna kone irti ja paloiksi.
Comment
-
-
-
n.30tkm marraskuusta. Repo puhu että jos on keittänyt ,niin voi irrota ohjuri tai istukka. Toihan on pitänyt normi lämmöt kaikenlaises ajos, mutta sammuttamisen jälkeen n.5 min päästä alkanut joskus porisemaan muutamaksi sekunniksi. Syytä tuolle en tiiä. Koneen nostin illalla veke. Sisälle en vilkassut mutta 4 tulppa ei irtoa. Muut oli ok.
Comment
-
Mittaa ehjistä venoista ohjurivälys. Pakovenan napsahtaminen viittaa liian pieneen ohjurivälykseen, eli varsi hirttänyt kiinni ohjuriin ja mäntä on tuupannut vauhtia hidastelevaan venaan. 5 satkua pitäis olla aivan minimissään, ahdetussa virivirissä mieluusti pari satkua enemmän ettei käy noin.
Comment
-
Katoppa menikö nostaja jumiin. Jos vena katkes myös lukkosokkien alta vika on siinä. Voinu napata pikkusen mäntään kiinni ylikierroksilla ja siitä syystä ottanu nostaja kipeetä. Vena katkee leikaten lukkosokkien alta ja tipahtaa sylinteriin. Saattaa katketa useempaan osaan tämän jälkeen. Tällänen vastaava tapaus nähty viime syksynä.
Comment
-
Ei taas menny niinkuin strömsössä. 83mm mäntiä ei mistään ja strokeri kitti ei sovi kukkaroon vaikka veivit on ennestään. Vaatis ison männän , että saa jäljet zylinteristä pois. Us parts lupasi yhden 81,5 männän myydä, mutta soittivat perään että ovat mystisesti kadonneet irtomännät. Yhden tilaus kestäis sen 6 viikkoa. Päädyn putkittamaan yhen sylinterin ja kaikkiin sitten 82mm mukit, löytyivät varastosta. Repolle tein tilauksen 1mm ylikoko inconel pakoventtiileistä ja hd jousista. Ahtimeksi tulee hx35S #12 ja hukkis vaihtuu 38 Tialiin v-panta liitoksilla. Kunhan saadaan nopeesti maahan nuo Rostenin tavarat, niin saa laitteet takasin kadulle. ADR kannen kanavat saavat myös käsittelyn.
edit: Löyty ehjä lohko kampuralla etuusasti. Jääkööt vanha varakoneeksi. Ei näköjään ole tuo adr isoilla kanavilla.Viimeksi muokannut -03 tq; 17.8.2011, 20:17.
Comment
-
Kellarin osat ois kasassa. Illalla puran kilpurista juuri tehdyn aeb kannen ja hx35s #16. Sisältää Inconel pakovenat, jäykät jouset ja retainerit, sekä vapari nokat. Jää finaalit ajamatta, mutta tuo firman KA:lla ajaminen syö miestä rotan lailla. Viikonlopuksi siis nipussa. Voiko 81 poraukselle tarkoitettua kannentiivistettä käyttää 82mm männällä? Marmori eikä varaosakaupat muuta tunne. Rosten myy ainakin tiivistettä ja riittää "up to 82 bore", vakio oletettavasti? Motestille heti sisäänajon jälkeen.
Kilpuriin tehdään uus kansi, kun Rostenin osat tulee. ahtimeksi hx40
Comment
Comment