Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t + V8T aiheista puuhastelua leuka rinnassa

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tasan 16 oli nyt kun ajoin työmaalle. Kevyessä kiihdytyksessä tippu jopa 13 puolelle. Pakolämpö kollektorista mitattuna 60 vauhdissa 440 astetta, 80 vauhdissa 517c` ja 100:ssa 570c`

    Comment


      Ei muutakuin rauhallisella ajolla nokka kohti helsinkiä.

      Comment


      • Tulppien vaihdolla ja painevuotojen tilkkaamisella seokset nyt 14.7 - 15.5 satkun vauhdissa. Kohtapuolin nokka Espoota kohden..milläköhän sitä takasi?

        Comment


        • Kyllä sää sielä takasin pääset. ;)

          Comment


          • Auto jäi Espooseen. Torstai-iltana ollaan viisampia toivottavasti. Kysymysmerkkejä ovat sachs hd asetelman ja massalevyn sinnikkyys, maffille säätö vai ei, bybassin asento ja laatikko, hukkiksen koko ja sen ohjaus. Toivottavasti tulee ajettava paketti siltikin.
            Mitä ton sachsin muuten pitäs kestää? 400nm? 500nm?

            Comment


              Minkä numeroinen asetelma kyseessä?

              Comment


              • Saattaa olla tämä. Ainakin tuli saman viripaketin mukana. http://sv.bsr.se/products/653082999715/

                Comment


                  Valmistaja lupaa vakiolevyn kanssa 420Nm, käytännössä pitänee about 500Nm

                  Comment


                  • Ok. Onko se sachsin levy eri pinnalla kuin orkkis? Tuli nimittäin sellanenki tuos setis silloin mukana. Jos on, niin onko sillä vaikutusta positiivisessä mielessä väännön kestoon? Ei ollut sintteri vaan jouseton massa.

                    Comment


                      Kyllä sekin hieman tuossa auttaa.

                      Comment


                      • http://www.debil.fi/dynot/19042010.mp4

                        1000cc tyhjäkäynti @ 760rpm.

                        Ihan nätisti tuntuvat käyvän.

                        Comment


                        • Mitkä nokat tässä moottorissa on?

                          Olikos nuo suuttimet ev14 mallin boschit?
                          Viimeksi muokannut 8866; 19.4.2010, 21:49. Perustelu: Ei näitä ^merkkejä tällä foorumilla.

                          Comment


                          • On ev14, vapari golfin nokat. Ei just tuu mieleen millä moottrikoodilla olivat.

                            Comment


                              ev14 suuttimilla ei pitäis olla ongelmia päästöjen kanssa.

                              mulle tulossa 2200cc,noikin isoilla suuttimilla auton saa käymään nättiä tyhjäkäyntiä.

                              Comment


                              • Meinaatko että vaparin nokat piisaa 500hv? Itselle tulee Newman cams:in fast road/rally malliset nokat. sopiivat vielä hytikka nostimille. Mihinkäs asti nuo 1000cc ev14 riittää tässä 1.8t koneessa? Osaakos tuo vakio ohjain ohjata kunnolla näitä suuttimia? Itsellä hyllyssä nököttää jo kyllä valmiiksi Haltech E8..

                                Comment


                                • En tiedä rittääkö nokat 500 asti. Monta muutakin tekijää vaikuttamassa lopputulokseen. Tuosta 500 tehotavoitteesta luovuttiin jo aika aikaisessa vaiheessa. Tulee se mitä tulee, mutta pettynyt olen jos luvut alkaa kolmosella.
                                  Dera selventäköön softapuolta kun vamis. Ilmeisen pätevä tuo me7 kuiteskin kaikin puolin loppujenlopuksi on, jos löytyy pätevä/halukas säätäjä. Orkkis ecussa pysyttiin jo tuon sähköläpänkin takia. Vaikka löytyyhän sinne vaijeri muutossarjojakin.

                                  Comment


                                  • onkos tässä sinun kannessa kairatut kanavat vai vaan ihan vakio "small port" kansi?

                                    Comment


                                    • Pakopuoli vakiona jo hyvä. Imupuolta hivenen joku harjoitellut kokkolassa.

                                      Comment


                                      • Oiskohan linkin virtauksissa jotain perää.... http://www.cylinderheadtech.com/flownumbers.pdf

                                        Comment


                                        • Vakio aeb kannella pääsee vissiin jo aika pitkälle?

                                          Comment


                                          • Joo, silloin kun käytetään ISOJA turboja. Tuon pikkuportillisenkin saa työstämällä vastaamaan AEB kantta. Nuo pikkuportilliset kannet tulivat parantamaan vääntöä ja ajettavuutta. Pienillä turboilla voidaan saada smallportilla jopa enemmän tehoa kuin aeb kannella.

                                            Comment


                                            • Voiko muuten nakuanturi antaa kuinka väärää tietoa, jos vedetty käsin kiinni, eikä ole oikeassa momentissa? Jos pakolämpö ~800 astetta ja lambda .75 asti rikastettu ja nyt 5 asteen ennakolla reilusti nakua.
                                              Paikalla risan vakio tulpat, nämä ei vissiin ole kuparitulpat?! Voisko ne "hehkua" ja aiheuttaa nakua.

                                              Kytkinpaketti ja vauhtis menee vaihtoon. Kytkin antautumispisteessä ja tehotavoite (+400) taitaa olla saavutettu jo 1.2 paineilla. Eiköhän se tästä iloksi vielä muutu
                                              Viimeksi muokannut -03 tq; 21.4.2010, 20:40.

                                              Comment


                                              • Kuulokkeet päähän ja kuuntelemaan naulaako se. Itselläni esimerkiksi Tatech näyttää, että kone naulaisi aina välillä hieman, dynossa kuitenkin säädetty kuulokkeet päässä ja ei todellisuudessa nakuta.

                                                Comment


                                                  Tulpat ainakin on helppo kokeilla ja siksi niitä kokeilisin.

                                                  Comment


                                                  • Joo, vai nostaakos me7 "jalan kaasulta" jos kuulee/luulee nakua . Kunhan mielenkiinnosta kyselen. Tuo säätöhomma on varmasti hanskassa muuten.

                                                    Comment


                                                    • Ei tartte luureja, Kuusamossa asti kuuluu tuo nakutus.

                                                      Comment


                                                      • ohhoh, aika hyvin pelaa kyllä tuolla setupilla jos tuommoisia lukemia antaa. paljonko vääntöä jos meinaa kytkin luistaa?

                                                        nytpä on mukava nähdä mihinkä nuo 14ev 1000 pystyy. itselle siis myös sellaiset

                                                        Comment


                                                        • Arvio tuo teho. Käppyrät paperille saadaan sitten kun toimii. Jos tuo kykä speksattu 420nm ja luistaa, niin sen verta kai siellä suurinpiirtein on. No jätetään Deralle työrauha..
                                                          Viimeksi muokannut -03 tq; 21.4.2010, 23:28.

                                                          Comment


                                                          • Ainoat tulpat mitkä minulla toimii on ainakin Deson Idrumit.

                                                            Comment


                                                              Mitä kaikkia tulppia oot kokeillut?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X